SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
FYI VREETMEET zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loveislikeakiss in GC / [KSC #17153] Geen feestjesBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:59 schreef rival het volgende:
Zat ik ineens met al m'n collega's naar de stream te kijken
that escalated quicklyquote:
You know me.quote:
*alvast het opblaasbare zwembad opblaast.quote:
ik ruik het weekend alquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh.. alweer 12 uur geweest... gaat rap
Ik ben net bijgekomen van die adrenalinerush van kaartjes kopen en 30 minuten volle bak focussen, dan gaat het pas rapquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh.. alweer 12 uur geweest... gaat rap
Het weekend wordt weer topquote:
werd ingenomen op vliegveldquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had jij niet even het mooie weer mee kunnen nemen?
Oke Gen Z.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben net bijgekomen van die adrenalinerush van kaartjes kopen en 30 minuten volle bak focussen, dan gaat het pas rap
quote:
Hopelijk schijnt in Griekjesland wel de zonquote:
heb je al geboekt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk schijnt in Griekjesland wel de zon
Nee, eerst M-A en dan ergens in mei boekenquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet echt even eraan denken dat ik niet als een soort reuzengamba achter m'n beeldschermen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |