Je moet natuurlijk met een magisch voorwerp de zegel verbreken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden ook opgelicht geweest voor een cameramicrofoon. Was iets van 100 euro. Hij kwam heel betrouwbaar over tot ik het geld overgemaakt had. "Ja ik zal de doos verzegelen."
Verzegelen?WTF? Dat was ook het laatste wat ik ooit van 'm vernomen had.
Ben toen wel een stuk voorzichtiger geworden.
Die heb ik al, foto van je moeder staat naast mijn pc.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je had rukkersbescherming moeten aanvragen.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:50 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Die heb ik al, foto van je moeder staat naast mijn pc.
/R tokkiemarktplaatsquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:09 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]paar jaar geleden toen ik iets had gekocht op MP.
heb echt honderden dingen gekocht op MP en ben mss 2x opgelicht, gelukkig wel maar voor kleine bedragen a 35euro ofzo
Gisteren opgestuurd, maar hij had je adres nog wel ff nodig?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:09 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb echt honderden dingen gekocht op MP en ben mss 2x opgelicht, gelukkig wel maar voor kleine bedragen a 35euro ofzo
Op marktplaats koop ik altijd aan de deur, nooit via verzending.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden ook opgelicht geweest voor een cameramicrofoon. Was iets van 100 euro. Hij kwam heel betrouwbaar over tot ik het geld overgemaakt had. "Ja ik zal de doos verzegelen."
Verzegelen?WTF? Dat was ook het laatste wat ik ooit van 'm vernomen had.
Ben toen wel een stuk voorzichtiger geworden.
Afhankelijk uiteraard van wat het is en hoe duur het is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op marktplaats koop ik altijd aan de deur, nooit via verzending.
Ik zou max 70 kilometer rijden om iets te halen
Heb je wel genoeg betaald?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:41 schreef streamjohan het volgende:
Wat gekocht van iemand, was goed contact, en ook snel. Overeengekomen met prijs, betaald, en sindsdien niks meer vernomenZelfs een nieuw bericht van mij is niet gelezen
Nu 4 dagen later.
Omdat ik het wel vertrouwde heb ik niet die kopersbescherming aagevinkt. Heb ik me nu zelf in het been geschoten?
Klacht: Iemand betoepen voor 30 eus![]()
![]()
Dit. Teveel halve garen & oplichters daar, waar ze blijkbaar nog steeds geen reet aan doen. Het reviewsysteem helpt ook niet, want zo'n oplichter maakt gewoon weer een nieuwe account aan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op marktplaats koop ik altijd aan de deur, nooit via verzending.
Ik zou max 70 kilometer rijden om iets te halen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg betaald?
Toen internet net nieuw was kocht mijn maat (ja echt) een game via internet. Moest ie 10 gulden overmaken.
Na 2 weken had ie nog niks ontvangen. Hij die persoon een bericht gestuurd.
"Die game is 2 cd's, dus moet je 20 betalen"
Hij nog eens 10 gulden extra overgemaakt.
Nooit meer een reactie op gekregen![]()
Das ook wel erg slecht voor een webshopquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]Tering!
Buiten Marktplaats; ooit een keer bij otto.nl speakers voor de auto gekocht.
Aangeklikt, winkelmandje, afgerekend.....niks meer van vernomen.
Althans voor meer dan een week. Ineens plofte er een gefrankeerde enveloppe bij mij op de mat: of ik nog 5 cent verwerkingskosten wilde overmaken voor ze de bestelling gingen verwerken!![]()
Echt NOOIT meer wat besteld daar!
Ja ik heb het verhaal nog ff wat verder aangevuld. Het is behoorlijk lang geleden dus was dit me nog ff ontschoten, maar de communicatie over de klacht verliep zoals je leest ook bagger!quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Das ook wel erg slecht voor een webshop
Opgelicht door een junk?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:09 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Man man man, dat chatgesprek...quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:09 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |