Geen paniekquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Ligt het aan mij, kan die twee belgen niet verstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praten ze te zacht?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Klinkt als 'fenomeen van Raynaud'quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het viel me inderdaad net op dat een gedeelte van haar vingers witter waren dan de rest van haar hand.
Nee ligt niet aan jou. Ze praten met een accent. Plakken alle woorden aan elkaar met geluidjes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Hij heeft niet zoveel verkeerd gedaan. Hij heeft zich gedistantieerd van de "populaire" mensen in het huis. Maar je moet daar uiteindelijk toch doen wat voor jou goed voelt. Daarom vertrouw ik Ashley ook niet die na terugkomst ineens Tom claimde. Die wist natuurlijk hoe populair die was.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:33 schreef Jockari het volgende:
Je krijgt er zowaar medelijden mee
[ afbeelding ]
Ja maar dat doet ze niet want ze is niet in Groningen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar goed dat Alice niet in het gronings praat dan, versta je nog minder dan Danny, Glenn
minpunten van mij danquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar dat doet ze niet want ze is niet in Groningen.Punt voor Alice.
Voordeeltje Tyron die heeft normale kwark.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
De meesten zijn klaar met de Soja kwark
en willen echte kwark
ik snap dat
ze zitten al een minuut of 5quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom moeten ze wachten op Ashley met ontbijten?
De eurostar maar 29 euro ? Geloof ik niks van. Geloof ik na gegoogle natuurlijk welquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
Danny is met de eurostar naar BB gegaan als ik het goed begrijp
maar had heel veel vertraging
maar kostte maar 29 euro
de hele dag dat hij keek kostte het 60.. maar op moment van boeken 29quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
De eurostar maar 29 euro ? Geloof ik niks van.
Ik heb een keer de "gewone" trein van Antwerpen naar A'dam genomen. Die kostte idd iets van een 29 euro.
Ik f5 te weinig ik weet het.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zitten al een minuut of 5
alice en ashley waren bijna klaar
en schoven dus ietsje later aan
Is dat vandaag?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
kom maar op met die nominatieonthulling, kan ik alvast gaan juichen
Vorige week rond tweeën, dus nog even geduld.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
kom maar op met die nominatieonthulling, kan ik alvast gaan juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |