Meiden met karpers.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
DAN ZEG IK DAT TONG EEN KARPER IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oei. Een internetplaatje. Daar gaat mijn dubbelzinnige topic.quote:
Je zei trusten kuthoer.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oei. Een internetplaatje. Daar gaat mijn dubbelzinnige topic.
Sorry.quote:
truste pikkebaasquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meiden met karpers.Ha ha ha. Nu echt trusten.
soort pikomhoogquote:
Wat een verrassing om voor de 12039123834e keer dit stukje voorbij te zien komen!quote:
Een van de grootste uitkeringstrekkers van Fok! die zichzelf als een geweldig persoon ziet.quote:
Ja an sich prima gast, moet alleen echt ff kuiltje maken voor de jus in z'n stamppotquote:
Daar heeft ie zijn 30cm stamper voor om dat te doenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja an sich prima gast, moet alleen echt ff kuiltje maken voor de jus in z'n stamppot
Dan hoop ik dat het goed komtquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heeft ie zijn 30cm stamper voor om dat te doen
Dat komt het altijdquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het goed komt
Nice.quote:
Een goed gevoel is het begin naar een betere wereldquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb een goed gevoel overgehouden aan dit topic
quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heeft ie zijn 30cm stamper voor om dat te doen
Herman van Tongerlo! Man met enige grootheidswaanzin die al tijden niet meer midden in de samenleving staat, spuit zijn diarree online wild uit over mensen die hij niet eens kent. Kortom iemand die het niet kan verkroppen dat hij de persoon van weleer niet meer is, de man waar inmiddels al decennia terug nog stukjes over geschreven werden.quote:
Judith de boswachter.quote:
Ah, die tong.quote:Op donderdag 8 februari 2024 05:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Herman van Tongerlo! Man met enige grootheidswaanzin die al tijden niet meer midden in de samenleving staat, spuit zijn diarree online wild uit over mensen die hij niet eens kent. Kortom iemand die het niet kan verkroppen dat hij de persoon van weleer niet meer is, de man waar inmiddels al decennia terug nog stukjes over geschreven werden.
We blijven glimlachen mensen!
Even schijten
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Beter bekend als dubbele tong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |