Ik kijk alleen highlights en volg het verder niet echt, maar wil de Super Bowl zoals in principe elk jaar wel kijken: waarom zitten hier weinig mensen op te wachten?quote:Op maandag 29 januari 2024 10:53 schreef bambino het volgende:
Dit wordt inderdaad weer een superbowl waar weinig mensen op zitten te wachten.
Volgens mij is die al wel beantwoord, maar zal hem vooral zitten in replay van 4 jaar geleden en in de laatste 4 van de 5 edities van de super bowl speelde telkens de Chiefs.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk alleen highlights en volg het verder niet echt, maar wil de Super Bowl zoals in principe elk jaar wel kijken: waarom zitten hier weinig mensen op te wachten?
Omdat mensen for dumb reasons zowel iets tegen de Chiefs als de Niners hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk alleen highlights en volg het verder niet echt, maar wil de Super Bowl zoals in principe elk jaar wel kijken: waarom zitten hier weinig mensen op te wachten?
Is het zoals bij voetbal dat 9 van de 10 keer het grote geld wint ? Daarom aversie opwekt ? Verder valt het me op dat de Bears maar één keer hebben gewonnen. In m'n verkeerde geheugen was dat vaker. Komt denk ik dat ik voor het eerst echt in aanraking kwam met AF dat in 85 was. Gelijk een legendarisch team met the Fridge en Mcmahon en zo. Zelfs de coach is volgens mij een legende. Scula ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 02:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Omdat mensen for dumb reasons zowel iets tegen de Chiefs als de Niners hebben.
Harde salary cap (dus zonder luxury tax zoals in de NBA) dus in principe heeft iedereen hetzelfde te besteden en doet iedereen dat ook.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het zoals bij voetbal dat 9 van de 10 keer het grote geld wint ? Daarom aversie opwekt ? Verder valt het me op dat de Bears maar één keer hebben gewonnen. In m'n verkeerde geheugen was dat vaker. Komt denk ik dat ik voor het eerst echt in aanraking kwam met AF dat in 85 was. Gelijk een legendarisch team met the Fridge en Mcmahon en zo. Zelfs de coach is volgens mij een legende. Scula ?
Dank je. Vanwaar dan de aversie ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Harde salary cap (dus zonder luxury tax zoals in de NBA) dus in principe heeft iedereen hetzelfde te besteden en doet iedereen dat ook.
In Amerika is de aversie er tegen de Chiefs oa doordat ze laatste 5 jaar nu redelijk dominant zijn en natuurlijk Taylor/Travisquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Vanwaar dan de aversie ?
Natuurlijk Taylor/Travis ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef franklop het volgende:
[..]
In Amerika is de aversie er tegen de Chiefs oa doordat ze laatste 5 jaar nu redelijk dominant zijn en natuurlijk Taylor/Travis
Travis Kelce en Taylor Swift relatie. Swift wordt 'veel' in beeld gebracht enzoquote:
Oh, natuurlijk. Ik snap het. Zoals in Amerika Beckham wordt beschouwd als één van de beste voetballers ooit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Travis Kelce en Taylor Swift relatie. Swift wordt 'veel' in beeld gebracht enzo
Ik ga het ook wel kijken. Maar hoe mooi de wedstrijd ook is, dit zijn niet de teams waar je van hoopt om iets te laten zien in de SuperBowl.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus met deze Super Bowl moet ik eigenlijk blij zijn dat ik het op wekelijkse highlights na verder niet volg, dus dat ik ook geen voorkeuren enzo hebquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel kijken. Maar hoe mooi de wedstrijd ook is, dit zijn niet de teams waar je van hoopt om iets te laten zien in de SuperBowl.
KC staat er nu al voor de 4e keer in 5 jaar in.
49ers stonden er in 2020 in, tegen KC.
Je hoopt met Ravens, Bills en Lions in de playoffs dat zo'n team doortrekt naar de SB.
49ers - KC is eigenlijk te voorspelbaar, al was vooraf Ravens juist een van de teams die de SB zou moeten halen.
Met andere woorden. Dit is wat teleurstellend.
En waar je normaal in een wedstrijd altijd wel soortvan een voorkeur hebt (omdat je het ze gunt of whatever), wil ik nu eigenlijk dat ze beide verliezen.
KC nog een keer winnen gun ik ze gewoon echt niet. En persoonlijk ben ik al helemaal geen fan van de 49ers.
Elk ander team in de playoffs had ik boven een van die 2 gekozen (op de Eagles na).
Bills, Ravens, Texans, Browns, Dolphins. Die had ik graag in de SB gezien.
Uiteraard ook de Cowboys, maar als fan is dat een logische keuze.
Als de SB Cowboys KC was geweest, waren alle non Cowboys Fans voor KC geweest gok ik :-P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus met deze Super Bowl moet ik eigenlijk blij zijn dat ik het op wekelijkse highlights na verder niet volg, dus dat ik ook geen voorkeuren enzo hebDat mensen het liever anders hadden gezien zegt niets over de kwaliteit van de Super Bowl. KC had een lastige start maar sinds ze Rice goed benutten, Pacheco fit is zijn ze aanvallend weer machtiger dan daarvoor, zelfs een betere defense dan de jaren ervoor (waardoor ze gelukkig niet alle Super Bowls wisten te winnen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
49ers is voornamelijk een run team met CMC & Deebo, maar Purdy durft ook echt wel te gooien en heeft met Aiyuk en Kittle ook leuke wapens. Zelf ben ik voor de 49ers en niet alleen tijdens deze Super Bowl. Zelf denk ik dat we het verdedigend niet goed genoeg zijn, gezien de lastige wedstrijden tegen Packers & Lions, maar hoop uiteraard dat we eindelijk weer eens een Super Bowl winnen.
Cowboys heeft een grote aanhang en die ziet of Niners een extra titel pakken tov hen of Chiefs weer dichterbij komen die zagen liever Lions vs Bills als Super Bowl.
Ik dacht even dat hij de halftime show zou doen, maar in plaats van wel te kijken gaat hij dus nu niet kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:51 schreef hole1988 het volgende:
Wat entertainment nieuws rondom super bowl.
[ twitter ]
[..]
Dus met deze Super Bowl moet ik eigenlijk blij zijn dat ik het op wekelijkse highlights na verder niet volg, dus dat ik ook geen voorkeuren enzo hebIk vroeg altijd aan Popolon voor wie ik moest zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dit is zo jammer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:51 schreef hole1988 het volgende:
Wat entertainment nieuws rondom super bowl.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd aan Popolon voor wie ik moest zijn.
[..]
Dus met deze Super Bowl moet ik eigenlijk blij zijn dat ik het op wekelijkse highlights na verder niet volg, dus dat ik ook geen voorkeuren enzo hebOf je er blij mee moet zijn weet je pas maandagochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit een all defense game is, en het uiteindelijk 3-7 eindigt. Dan niet.
Een redelijk high score game, met minder dan 6 punten verschil in het 4e kwart met nog 5-8 minuten op de klok.
Dan is het in ieder geval spannend, en valt er wat te zien.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
All defense is juist spannender, omdat het ieder moment kan omslaan met een interception of een enkele touchdown.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Of je er blij mee moet zijn weet je pas maandagochtend.
Als dit een all defense game is, en het uiteindelijk 3-7 eindigt. Dan niet.
Een redelijk high score game, met minder dan 6 punten verschil in het 4e kwart met nog 5-8 minuten op de klok.
Dan is het in ieder geval spannend, en valt er wat te zien.
https://www.ran.de/sports(...)sen-mccaffrey-348373quote:Update, 9. Februar, 9:29 Uhr: Falscher Alarm reißt 49ers aus dem Schlaf
Die Nacht von Mittwoch auf Donnerstag endete für die Profis der San Francisco 49ers ungemütlich. Im Teamhotel wurde um 6:03 Uhr ein Feueralarm ausgelöst, der sich aber als Fehlalarm entpuppte.
Während Tight End George Kittle ohnehin zu den Frühaufstehern gehört, waren wohl besonders Running Back Christian McCaffrey und Defensive End Nick Bosa nicht gerade erfreut über den lauten und vor allem frühen Weckdienst.
Kittle berichtete, dass beide beim Frühstück nicht gut gelaunt waren: "Man will keinen schlafenden Bären wecken. Aber Christian war auch nicht glücklich."
Gegenüber der Presse machte McCaffrey seinem Ärger Luft - und unterstellte der Person, auf deren Konto der Alarm ging, volle Absicht.
"Das war ganz sicher kein Zufall", sagte der 27-Jährige, nahm es aber sportlich und zog sogar eine Extramotivation daraus. "Es gehört dazu. Es treibt uns nur noch mehr an", stellte er klar.
Serieus, zijn er mensen die hem daarom niet mogen? Vind het zelf alleen maar een fantastisch verhaalquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:47 schreef Arnhemunited het volgende:
Het zijn beide ook mijn teams niet, maar als ik moet kiezen dan toch voor de 49ers en dan vooral voor CMC en Purdy. De haat die Purdy krijgt slaat nergens op. Alleen maar omdat hij als laatste gedraft is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |