abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212335396
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat hij dit serieus voor elkaar heeft gekregen. Het zal wel een voorspelbaar interview worden, waarbij Poetin de nodige veren in zijn reet worden gestoken. Ik ga er in elk geval niet voor zitten.
De vraag in deze is natuurlijk of het initiatief vanuit carlson zelf kwam of dat Poetin wat geld betaald heeft om maar dit gesprek te voeren. Een tot het bot verdeeld Verenigde Staten is natuurlijk alleen maar goed voor Poetin.
pi_212335438
_O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212335492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De vraag in deze is natuurlijk of het initiatief vanuit carlson zelf kwam of dat Poetin wat geld betaald heeft om maar dit gesprek te voeren. Een tot het bot verdeeld Verenigde Staten is natuurlijk alleen maar goed voor Poetin.
Het past natuurlijk in het beeld wat we eerder hebben gezien, Carlson die naar Europa reist om politici te interviewen die het goed doen in bepaalde conservatieve kringen. Hij heeft Orban al gehad en ook de leider van het Spaanse Vox dacht ik. Poetin is natuurlijk nog even vele gradaties verder, dat is een gewoon totale dictator, maar ja, alles voor de kijkers.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212335936
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212335951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Reactie nummer 4, daar reageer ik op het daadwerkelijke onderwerp. Dat heb je kennelijk gemist.

Daar geef ik aan dat het mij bijzonder interessant lijkt en ik het zeker ga kijken.

Maar dat mag niet zeker?
Mag best, maar iets 'interessant' vinden zegt niets. Je in plaats daarvan volledig focussen op een soort vage stropop waar je lekker op af kunt reageren is best wel zielig.
pi_212336188
Heeft Tucker ook even wat geheime stukken uit Mar a labo in de koffer gedrukt bij vertrek?
pi_212336416
twitter
pi_212336799
Ach laat hem die gek lekker interviewen. Die vent heeft een aanhang die leeft in een echokamer.
pi_212337309
quote:
Waarom deel je dit?
pi_212337475
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij opvalt dat juist complotfiguren dit helemaal geweldig lijken te vinden. Zie users Ali_boo en de heer NeeOfTochJa hierboven.

In BNW continu lopen te mekkeren over staatspropaganda en de 'MSM' die aan de leiband lopen van de overheid en de elite. Lang leve kritisch denken!

En vervolgens staan te juichen voor een volledig geregisseerd interview met een dictator die kritische journalisten vervolgd of het land uitjaagd, uitgevoerd door een van zijn grootste fans in het westen.
Zowel Putin als Tucker boeien mij heel weinig eerlijk gezegd.
Het zijn vooral de hysterische reacties, niet alleen hier maar ook in de media
Die ervoor zorgen dat ik dit topic met interesse volg

De EU die oproept om dit interview te bannen,geluiden om Tucker te bannen wanneer die weer thuis komt
Dat soort shit
  woensdag 7 februari 2024 @ 20:45:27 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212337674
Haha, dat mensen zelfs nog over 'censuur' vallen en dan pro-Putin zijn... tegenstrijdiger kun je het niet krijgen. En persvrijheid, terwijl in een ander topic men alle media uit Nederland die niets lief over Trump zegt als staatsvijand aanwijst....en ...dan...sympathie hebben voor Putin... _O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212337773
quote:
12s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De EU die oproept om dit interview te bannen,geluiden om Tucker te bannen wanneer die weer thuis komt
Dat soort shit
Streisandeffect
  woensdag 7 februari 2024 @ 20:59:02 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212337943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zie je post hierboven. Die soort van 'diss' richting een CNN-journalist vind je blijkbaar hilarisch. Want ja, de 'msm' zijn stom enzo.

Maar die tweet klopt wel. Nota bene de perschef van Poetin zegt dat ze tal van verzoeken krijgen van westerse media, maar daar wil hij niet aan meewerken. Want ja, die zijn natuurlijk te kritisch.

Vraag jezelf vooral af waarom Carslon wel groen licht krijgt.

En nee, ik ben niet voor censuur. Laat Carlson vooral dit interview doen.
Precies, laat maar gewoon doorgaan, maar het valt mij op dat er wat mensen bij zijn die zichzelf tot 'kritisch denker' en 'zelfonderzoeker' hebben gebombardeerd zich geen moment afvragen wat hier het spelletje is dat gespeeld wordt tijdens het interview.
  woensdag 7 februari 2024 @ 21:00:48 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212337973
quote:
Hier nog z een, die trapt er zoals gewoonlijk met beide benen in. Terechte vraag in tweet, en dan een leugen. En maar klagen dat Westerse media niet onafhankelijk zijn.
pi_212338282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hier nog z een, die trapt er zoals gewoonlijk met beide benen in. Terechte vraag in tweet, en dan een leugen. En maar klagen dat Westerse media niet onafhankelijk zijn.
De user trapt er niet in, het punt is dat betreffende user pro-Poetin is, en wat voor gekonkel, getroll of overduidelijke leugens deze user erbij kan halen om Poetin te steunen, dat doet 'ie.

Betreffende user reageert bijvoorbeeld ook helemaal niet op inhoudelijke kritiek zoals de post iets hierboven van @KoosVogels of van jou.
pi_212338794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jij denkt dat propaganda alleen in Rusland voorkomt?
pi_212338807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Jij denkt dat propaganda alleen in Rusland voorkomt?
In Rusland komt alleen propaganda voor ja.
pi_212338817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zie je post hierboven. Die soort van 'diss' richting een CNN-journalist vind je blijkbaar hilarisch. Want ja, de 'msm' zijn stom enzo.

Maar die tweet klopt wel. Nota bene de perschef van Poetin zegt dat ze tal van verzoeken krijgen van westerse media, maar daar wil hij niet aan meewerken. Want ja, die zijn natuurlijk te kritisch.

Vraag jezelf vooral af waarom Carslon wel groen licht krijgt.

En nee, ik ben niet voor censuur. Laat Carlson vooral dit interview doen.
Oke maar wat maak je je druk dan?
pi_212339704
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:55 schreef Ali_boo het volgende:
Voor mensen die een VPN hebben is dit uiteraard geen enkel probleem c_/

[ twitter ]

De rest heeft pech :6
goh en hoe kan de eu dit doen, welke middelen hebben ze hiervoor? of ben je gewoon dom aan het lullen?

want het wordt alleen uitgezonden op die website en op twitter.com, dus de eu gaat voor morgen twtter blokkeren en hoe gaan ze dit doen?
pi_212339776
quote:
12s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat soort shit
ehh nee.

een twitteraar zegt dat de eu dit roept.

plus ookal zal een parlements lid dit hebben geroepen, als Timmermans roept dat we nu minder vlees moeten eten. dan wil de 2e kamer dit?
pi_212339885
Gaat Tucker Carlson ook kritische vragen stellen?

Zoals:
- Waarom is Rusland Oekraïne binnengevallen? Rusland heeft de grenzen van Oekraïne in 1991 zelf erkend. Daarbij was Oekraïne, voordat Rusland begon met zijn ellendige veroveraarstochten, een land waar Russen en Russischtaligen van harte welkom waren.
- Waarom houdt uw leger zich niet aan het oorlogsrecht? We hebben de lijken in Bucha gezien. We weten dat Russische soldaten plunderend, rovend, verkrachtend en moordend door Oekraïne gaan. Voelt u zich daar wel goed bij?
- Waarom schakelt u oppositie uit? Meer dan 600 Russen zitten gevangen omdat ze zich kritisch uitgelaten hebben over het Kremlin. Met als bekendsten Kara-Moerza en Navalny.
pi_212340003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 22:34 schreef luxerobots het volgende:
Gaat Tucker Carlson ook kritische vragen stellen?

Zoals:
- Waarom is Rusland Oekraïne binnengevallen? Rusland heeft de grenzen van Oekraïne in 1991 zelf erkend. Daarbij was Oekraïne, voordat Rusland begon met zijn ellendige veroveraarstochten, een land waar Russen en Russischtaligen van harte welkom waren.
Navo heeft zich ook niet aan de afspraak gehouden om niet verder oostwaards uit te breiden :'(
quote:
- Waarom houdt uw leger zich niet aan het oorlogsrecht? We hebben de lijken in Bucha gezien. We weten dat Russische soldaten plunderend, rovend, verkrachtend en moordend door Oekraïne gaan. Voelt u zich daar wel goed bij?
Amerika heeft in het midden oosten duizenden burgerslachtoffers veroorzaakt :'(
quote:
- Waarom schakelt u oppositie uit? Meer dan 600 Russen zitten gevangen omdat ze zich kritisch uitgelaten hebben over het Kremlin. Met als bekendsten Kara-Moerza en Navalny.
In Amerika wordt de oppositie ook onderdrukt, kijk maar naar de rechtzaken tegen Trump :'(

Er zullen een aantal 'kritische' vragen gesteld worden, die van te voren al besproken zijn en een goed huilantwoord voor bedacht zijn.
Цой жив
  woensdag 7 februari 2024 @ 23:08:33 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212340476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 22:40 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Navo heeft zich ook niet aan de afspraak gehouden om niet verder oostwaards uit te breiden :'(
[..]
Amerika heeft in het midden oosten duizenden burgerslachtoffers veroorzaakt :'(
[..]
In Amerika wordt de oppositie ook onderdrukt, kijk maar naar de rechtzaken tegen Trump :'(

Er zullen een aantal 'kritische' vragen gesteld worden, die van te voren al besproken zijn en een goed huilantwoord voor bedacht zijn.
Drie keer fake news is scheepsrecht.
pi_212340969

We hebben een bingokaart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')