abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212331548
Nu maar hopen dat Carlson geen rode kaart krijgt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212331633
De doorsnee burger is een volstrekte infantiel die makkelijk beinvloedbaar is. Die kan helemaal geen echte eigen mening vormen op basis van echte feiten.

Daarom moet je dit soort geluiden elimineren en vervangen door onze informatiestromen. We zijn ontzettend naïef om dit soort 'journalisten' vrij dit Russisch vergif laten verspreiden.
  woensdag 7 februari 2024 @ 13:48:55 #153
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212331657
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jij stelt dat ik iets vind van de msm.
Vervolgens zeg ik dat ik het woord msm helemaal niet heb gebruikt en nu begin jij opeens weer over de npo.

Ik zou toch dingen vinden van de msm? Ben je het er mee eens dat ik het niet over de msm heb gehad?
Ah, de semantiek!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 7 februari 2024 @ 13:48:57 #154
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_212331658
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef Ali_boo het volgende:
Trust in media is so low that half of Americans now believe that news organizations deliberately mislead them

https://fortune.com/2023/(...)mocrats-poll-gallup/

Het vertrouwen in de reguliere media is zo laag, dat men het nieuws ergens anders vandaan haalt. Of Tucker een goede alternatief is daar kan je over discussiëren, maar deze trend is nauwelijks verrassend te noemen
Niet heel vreemd natuurlijk als onwelgevallige feiten niet gepubliceerd worden. Wanneer hebben we voor het laatst gelezen over Oekraïnse verliezen?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 7 februari 2024 @ 13:50:13 #155
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212331676
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:18 schreef Kreator het volgende:
Deels ben ik het wel met Tucker eens, dat vrijwel alle media ons vertellen wat ze willen vertellen en niets meer. We worden hier in het westen gevoed met een denkbeeld dat vrij eenzijdig is, omdat het voor veel journalisten te moeilijk is om kritisch te denken, een tegengeluid te geven, of energie te stoppen in een degelijk gefundeerd verhaal.
Ja blijf jezelf dat vertellen. Dan is het misschien een keer waar op een dag.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212331687
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:48 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Niet heel vreemd natuurlijk als onwelgevallige feiten niet gepubliceerd worden. Wanneer hebben we voor het laatst gelezen over Oekraïnse verliezen?
elke dag, alleen wat jij bedoelt is wanneer lezen we nu eens de russissche bullshit terug in onze media.
  woensdag 7 februari 2024 @ 13:51:52 #157
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_212331704
quote:
... Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne...
...Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou...
Waarom gaat hij niet gewoon naar het front in Oekraïne om te kijken hoe het daar gaat? Als ik wil weten hoe het in de Bijlmer is, dan ga ik dat toch ook niet aan mensen in het Gooi vragen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 7 februari 2024 @ 13:54:01 #158
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_212331736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
Waar wil je heen met dit topic? Want het onderwerp is blijkbaar leugenaars, goedgelovige mensen en maga figuren, een FOK! admin zou beter moeten weten. :N

Het is niets meer dan stemmingmakerij. Alsof TS daadwerkelijk weet waar ie het over heeft. Het blijft bij elkaar een beetje napraten en misplaatste borstklopperij.
pi_212331739
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
Je praat liever over en niet met?

Video:
[ twitter ]
Hoe willen ze anders het narratief controleren? Alleen maar eenzijdige Zelensky propaganda tonen zodat de geldkraan verder open kan.
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 13:58:14 #160
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212331796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:54 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Het is niets meer dan stemmingmakerij. Alsof TS daadwerkelijk weet waar ie het over heeft. Het blijft bij elkaar een beetje napraten en misplaatste b}orstklopperij.
Volgens mij ben je nog steeds een beetje butthurt, maar ik weet zeker dat ik er meer van weet dan jij, dat klopt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212331807
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:33 schreef Kreator het volgende:

[..]
Het feit dat tientallen miljoenen Russen qua denkbeeld lijnrecht tegenover 'ons als europeanen' staan, zegt wel genoeg over berichtgeving aan beide kanten. Zwart/wit linksom of rechtsom is te zwart/wit. Je kunt niet echt 1 artikel aanwijzen om te zeggen: "dat is niet objectief". Dat is een proces. Maar als je graag een voorbeeld wil, kijk eens hoe totaal kritiekloos men is op Zelensky. Dat is objectief gezien natuurlijk onmogelijk in een oorlog, maar toch zie je maar ZELDEN een negatief bericht over hem.

Als je decennia lang gevoed wordt met de gedachte dat Rusland de duivel is dan ga je als journalist natuurlijk ook niet erg objectief in een verhaal over Ukraine. (ongeacht wie er gelijk heeft in dit conflict natuurlijk, daar heb ik nu even geen oordeel over)
Lijkt er meer op dat de berichtgeving gewoon niet helemaal in jouw straatje past. Dat kan, maar dat wil niet zeggen dat de media hier niet objectief is.

Er is juist regelmatig kritiek op Zelensky. Bijvoorbeeld nu ook weer over zijn voornemen om Zaluzhnyi te ontslaan.

En dat de russen op grote schaal worden gehersenspoeld is natuurlijk geen vergelijking. In rusland zijn alle kritische media verboden en er mogen alleen Kremlin narratieven verkondigt worden. Vrij logisch dat hun hele wereldbeeld dan haaks staat op het onze.
pi_212331808
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Hoe willen ze anders het narratief controleren? Alleen maar eenzijdige Zelensky propaganda tonen zodat de geldkraan verder open kan.
Daarom zou het slimmer van Cucker zijn als hij bij de haatdwerg aandringt op een acute terugtrekking uit Oekraïne. Hoeft de geldkraan ook niet meer open. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 7 februari 2024 @ 13:59:17 #163
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_212331819
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:50 schreef Korenfok het volgende:

[..]
elke dag, alleen wat jij bedoelt is wanneer lezen we nu eens de russissche bullshit terug in onze media.
Onzin, er wordt niets gepubliceerd over de militaire verliezen. Die honderden miljarden aan materiaal moeten toch ergens blijven. Die verdwijnen niet zomaar.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 7 februari 2024 @ 14:00:11 #164
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212331833
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee, dat zien we hier nooit :')

Als Rob Jetten of Sigrid Kaag geïnterviewd wordt dan gebeurt dat bij de NPO op het scherpst van de snede.

Of wanneer de NPO Hilary Clinton interviewt en nota bene begint met een minutenlange lofuiting.

Maar het is natuurlijk pas een probleem wanneer de verkeerde mensen niet kritisch genoeg zijn.
Of gisteren Timmermans (zeer aardige kerel) bij Khalid en Sophie (BNNVara) die minutenlang zijn verhaal op luide toon mocht doen.
pi_212331836
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Daarom zou het slimmer van Cucker zijn als hij bij de haatdwerg aandringt op een acute terugtrekking uit Oekraïne. Hoeft de geldkraan ook niet meer open. ^O^
Ja daar zal Putin naar luisteren.
pi_212331843
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 11:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee, dat zien we hier nooit :')

Als Rob Jetten of Sigrid Kaag geïnterviewd wordt dan gebeurt dat bij de NPO op het scherpst van de snede.
Kockelbitch doet dat zeker ja maar dat heb je zeker niet gezien?
pi_212331845
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:59 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Onzin, er wordt niets gepubliceerd over de militaire verliezen. Die honderden miljarden aan materiaal moeten toch ergens blijven. Die verdwijnen niet zomaar.
Niet zo gek natuurlijk, want die info zou Rusland in de kaart spelen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 14:01:17 #168
pi_212331847
quote:

[..]
Controleer jij avonds onder je bed of Zelensky er niet stiekem ligt? Ongezond dit hoor.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 14:02:01 #169
pi_212331857
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Niet zo gek natuurlijk, want die info zou Rusland in de kaart spelen.
Oekraïne geeft die cijfers zelf maar mondjesmaat vrij, net als de Russen. Voor beide partijen begrijpelijk.
pi_212331866
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:59 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Onzin, er wordt dagelijks bijgehouden wat er aan materieel kapotgeschoten wordt. Van beide zijden.

twitter
  woensdag 7 februari 2024 @ 14:04:06 #171
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_212331881
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Volgens mij ben je nog steeds een beetje butthurt, maar ik weet zeker dat ik er meer van weet dan jij, dat klopt.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Controleer jij avonds onder je bed of Zelensky er niet stiekem ligt? Ongezond dit hoor.
Ik bedoel maar. Het is dat ik hier zie staan dat je een forum admin bent maar anders zou ik je een trol noemen.
pi_212331883
Carlson, onze groot voorbeeld van journalistieke grootheid.

Hij zal vast beginnen over de lage leeftijfsverwachting van zijn collega's in Rusland en of hoe journalisten wie het oorlog noemen 15 jaar in de cel zitten , zal Tucker het woord oorlog in de mond nemen?

Hmmm.....

Tucker zal vast Poetin bevragen over dat 8-10% achhter de invasie zou staan, volgens ruslands eigen toemallige bronnen en door het westen berekende cijfer bevestigende aantallen, toch een invasie rechtvaardigd.

Hij gaat vast vragen naar rusland en poetin hun eigen falen als land waarom alle landen rondom hun heen zich aansluiten bij de EU en Navo en niet bij Poetins geplande markt en CSTO.

Of hoe heette dat ding ook alweer, waar een lid staat Armenie ( wie toevallig de enige democratie is van het verbond) wordt aangevallen door een bevriende dictator van Poetin, geen eens hulp krijgt om zijn land te verdedigen.

Hij gaat vragen naar de massa graven en martelkamers in Oekraine of de geschokte soldtaten over dat er echte koeien in de stallen stonden in Oekraine?

Ja dit wordt een heel interessant interview.... Ik kan er niet opwachten. Want nu zullen we het echte verhaal horen. ipv oekraine failed state, navo opgekropen naar rusland, bedreigd rusland, het westen slecht, poetin goed beschermd normen en waarden etc.....
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 14:05:14 #173
pi_212331894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:04 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
[..]
Ik bedoel maar. Het is dat ik hier zie staan dat je een forum admin bent maar anders zou ik je een trol noemen.
Vervelend.
  woensdag 7 februari 2024 @ 14:07:47 #174
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_212331908
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Vervelend.
Reageer dan eens inhoudelijk op de kritiek en vragen die je hier krijgt als TS.
pi_212331910
quote:

[..]
Dit soort teksten zijn juist eenzijdige propaganda.

Hierzo, een kritisch artikel over Zelensky van de NOS:
Journalist die Zelensky jarenlang volgde: hij schatte Poetin niet goed in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')