SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, de semantiek!quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij stelt dat ik iets vind van de msm.
Vervolgens zeg ik dat ik het woord msm helemaal niet heb gebruikt en nu begin jij opeens weer over de npo.
Ik zou toch dingen vinden van de msm? Ben je het er mee eens dat ik het niet over de msm heb gehad?
Niet heel vreemd natuurlijk als onwelgevallige feiten niet gepubliceerd worden. Wanneer hebben we voor het laatst gelezen over Oekraïnse verliezen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef Ali_boo het volgende:
Trust in media is so low that half of Americans now believe that news organizations deliberately mislead them
https://fortune.com/2023/(...)mocrats-poll-gallup/
Het vertrouwen in de reguliere media is zo laag, dat men het nieuws ergens anders vandaan haalt. Of Tucker een goede alternatief is daar kan je over discussiëren, maar deze trend is nauwelijks verrassend te noemen
Ja blijf jezelf dat vertellen. Dan is het misschien een keer waar op een dag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:18 schreef Kreator het volgende:
Deels ben ik het wel met Tucker eens, dat vrijwel alle media ons vertellen wat ze willen vertellen en niets meer. We worden hier in het westen gevoed met een denkbeeld dat vrij eenzijdig is, omdat het voor veel journalisten te moeilijk is om kritisch te denken, een tegengeluid te geven, of energie te stoppen in een degelijk gefundeerd verhaal.
elke dag, alleen wat jij bedoelt is wanneer lezen we nu eens de russissche bullshit terug in onze media.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet heel vreemd natuurlijk als onwelgevallige feiten niet gepubliceerd worden. Wanneer hebben we voor het laatst gelezen over Oekraïnse verliezen?
Waarom gaat hij niet gewoon naar het front in Oekraïne om te kijken hoe het daar gaat? Als ik wil weten hoe het in de Bijlmer is, dan ga ik dat toch ook niet aan mensen in het Gooi vragen.quote:... Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne...
...Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou...
Het is niets meer dan stemmingmakerij. Alsof TS daadwerkelijk weet waar ie het over heeft. Het blijft bij elkaar een beetje napraten en misplaatste borstklopperij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:42 schreef Tekaschi het volgende:
Waar wil je heen met dit topic? Want het onderwerp is blijkbaar leugenaars, goedgelovige mensen en maga figuren, een FOK! admin zou beter moeten weten.![]()
Hoe willen ze anders het narratief controleren? Alleen maar eenzijdige Zelensky propaganda tonen zodat de geldkraan verder open kan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
Je praat liever over en niet met?
Video:
[ twitter ]
Volgens mij ben je nog steeds een beetje butthurt, maar ik weet zeker dat ik er meer van weet dan jij, dat klopt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:54 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Het is niets meer dan stemmingmakerij. Alsof TS daadwerkelijk weet waar ie het over heeft. Het blijft bij elkaar een beetje napraten en misplaatste b}orstklopperij.
Lijkt er meer op dat de berichtgeving gewoon niet helemaal in jouw straatje past. Dat kan, maar dat wil niet zeggen dat de media hier niet objectief is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het feit dat tientallen miljoenen Russen qua denkbeeld lijnrecht tegenover 'ons als europeanen' staan, zegt wel genoeg over berichtgeving aan beide kanten. Zwart/wit linksom of rechtsom is te zwart/wit. Je kunt niet echt 1 artikel aanwijzen om te zeggen: "dat is niet objectief". Dat is een proces. Maar als je graag een voorbeeld wil, kijk eens hoe totaal kritiekloos men is op Zelensky. Dat is objectief gezien natuurlijk onmogelijk in een oorlog, maar toch zie je maar ZELDEN een negatief bericht over hem.
Als je decennia lang gevoed wordt met de gedachte dat Rusland de duivel is dan ga je als journalist natuurlijk ook niet erg objectief in een verhaal over Ukraine. (ongeacht wie er gelijk heeft in dit conflict natuurlijk, daar heb ik nu even geen oordeel over)
Daarom zou het slimmer van Cucker zijn als hij bij de haatdwerg aandringt op een acute terugtrekking uit Oekraïne. Hoeft de geldkraan ook niet meer open.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hoe willen ze anders het narratief controleren? Alleen maar eenzijdige Zelensky propaganda tonen zodat de geldkraan verder open kan.
Onzin, er wordt niets gepubliceerd over de militaire verliezen. Die honderden miljarden aan materiaal moeten toch ergens blijven. Die verdwijnen niet zomaar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:50 schreef Korenfok het volgende:
[..]
elke dag, alleen wat jij bedoelt is wanneer lezen we nu eens de russissche bullshit terug in onze media.
Of gisteren Timmermans (zeer aardige kerel) bij Khalid en Sophie (BNNVara) die minutenlang zijn verhaal op luide toon mocht doen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, dat zien we hier nooit![]()
Als Rob Jetten of Sigrid Kaag geïnterviewd wordt dan gebeurt dat bij de NPO op het scherpst van de snede.
Of wanneer de NPO Hilary Clinton interviewt en nota bene begint met een minutenlange lofuiting.
Maar het is natuurlijk pas een probleem wanneer de verkeerde mensen niet kritisch genoeg zijn.
Ja daar zal Putin naar luisteren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom zou het slimmer van Cucker zijn als hij bij de haatdwerg aandringt op een acute terugtrekking uit Oekraïne. Hoeft de geldkraan ook niet meer open.
Kockelbitch doet dat zeker ja maar dat heb je zeker niet gezien?quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, dat zien we hier nooit![]()
Als Rob Jetten of Sigrid Kaag geïnterviewd wordt dan gebeurt dat bij de NPO op het scherpst van de snede.
Niet zo gek natuurlijk, want die info zou Rusland in de kaart spelen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Onzin, er wordt niets gepubliceerd over de militaire verliezen. Die honderden miljarden aan materiaal moeten toch ergens blijven. Die verdwijnen niet zomaar.
Controleer jij avonds onder je bed of Zelensky er niet stiekem ligt? Ongezond dit hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hoe willen ze anders het narratief controleren? Alleen maar eenzijdige Zelensky propaganda tonen zodat de geldkraan verder open kan.
Oekraïne geeft die cijfers zelf maar mondjesmaat vrij, net als de Russen. Voor beide partijen begrijpelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk, want die info zou Rusland in de kaart spelen.
Onzin, er wordt dagelijks bijgehouden wat er aan materieel kapotgeschoten wordt. Van beide zijden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Onzin, er wordt niets gepubliceerd over de militaire verliezen. Die honderden miljarden aan materiaal moeten toch ergens blijven. Die verdwijnen niet zomaar.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog steeds een beetje butthurt, maar ik weet zeker dat ik er meer van weet dan jij, dat klopt.
Ik bedoel maar. Het is dat ik hier zie staan dat je een forum admin bent maar anders zou ik je een trol noemen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Controleer jij avonds onder je bed of Zelensky er niet stiekem ligt? Ongezond dit hoor.
Vervelend.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:04 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel maar. Het is dat ik hier zie staan dat je een forum admin bent maar anders zou ik je een trol noemen.
Dit soort teksten zijn juist eenzijdige propaganda.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |