Het ligt er wel aan of je op jaarverbruik hebt gelegd, of dat je compenseert voor de maanden dat panelen nut hebben. Bij dat laatste is dynamisch niet zo verkeerdquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is een dynamisch contract in combinatie met zonnepanelen niet zo voordelig.
Op het moment dat stroom goedkoop is, heb je zelf waarschijnlijk ook overschot van je zonnepanelen en op momenten dat je zonnepanelen weinig doen (winter) is de stroom relatief duur.
Ik zou gewoon een simpel jaarcontract nemen met een redelijke kWh vergoeding voor het overschot, zover dat nog beschikbaar is. Ik geloof dat je bij GreenChoice nog 5 cent per kWh krijgt voor je overschot. De rest (wat je verbruikt) saldeer je 1 op 1 dus dat maakt niet uit.
Het ging hier iig om 32 panelen. Vul maar in.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:45 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan of je op jaarverbruik hebt gelegd, of dat je compenseert voor de maanden dat panelen nut hebben. Bij dat laatste is dynamisch niet zo verkeerd
Oh sorry:)quote:Op woensdag 17 april 2024 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ging hier iig om 32 panelen. Vul maar in.
Heb al 7 panelen liggen (vorige eigenaren gelegd), dus MK hoeft niets aangepast. De nieuwe 4 worden aangesloten op de bestaande kabel.quote:4 Trina Solar Dual Glass Vertex S430Wp
2 APSystems DS3 micro-omvormer (2p)
1 ClickfitEvo montagesysteem
1 Bekabeling AC/DC 1-fase
1 Montage voor 4 panelen
Als je naar de losse onderdelen gaat kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb al 7 panelen liggen (vorige eigenaren gelegd), dus MK hoeft niets aangepast. De nieuwe 4 worden aangesloten op de bestaande kabel.
Prijs: 2033 incl btw. Beetje realistisch, of veel te duur?
Vehquote:Op woensdag 24 april 2024 16:20 schreef Mr.Chippie het volgende:
Voor ons huis ben ik aan het rondkijken (willen 10 panelen van ~430WP) , maar er zijn zoveel leveranciers/installateurs in de regio Den Haag/Delft dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Ik zou bij ieder bedrijf wel een offerte op kunnen vragen maar waar moet ik vooral op letten als ik met zo'n bedrijf in zee ga?
En zijn er aanbevelingen voor regio Den Haag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |