Pandjes van reserves zullen altijd wat op blijven brengen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Gauw mijn verhuurde appartementje verkopen, toedeledokie
Die gaan Carrie straks BLACKEN.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
Die verveelde voetballers op de bank leiden enorm af.
Jemig! Zijn er echt geen andere gasten/experts meer te vinden voor OP1? Juist nu, snap er geen bal van en leidt ook af van wat ie te inhoudelijk te zeggen heeft. "Mijn vak als misdaadjournalist, blablablablabla."quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:25 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)eel-ongewenst-gedrag
wiki:quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:25 schreef superniger het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)eel-ongewenst-gedrag
quote:Op 10 februari 2022 kwam hij in het nieuws wegens meldingen van seksueel ongewenst gedrag. De werkgever van Van Wely, Mediahuis Nederland, verklaarde dat van Van Wely uit voorzorg geschorst is. Deze schorsing is na twee maanden beëindigd, waarna van Van Wely zijn werk hervatte. Van Wely gaf aan: "Ik realiseer mij dat ik met mijn handelen grenzen heb overschreden".
In feite vertelt hij nu wat iedereen gewoon in de kranten kan lezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
Jemig! Zijn er echt geen andere gasten/experts meer te vinden voor OP1? Juist nu, snap er geen bal van en leidt ook af van wat ie te inhoudelijk te zeggen heeft. "Mijn vak als misdaadjournalist, blablablablabla."
Omtzigt liet voor de verkiezingen de begroting van NSC niet doorlichten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:04 schreef svann het volgende:
Omtzigt zit natuurlijk ook met twee partijen die bijzonder onrealistische geld kostende beloftes aan hun kiezers hebben gedaan.
Zeker. Ook alweer 93 ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Terlouw is voor zijn leeftijd nog aardig kwiek
Was een antieke mechanische calculator aan het reviseren ondertussen.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:24 schreef NoCigar het volgende:
Waarom blijft men die getikte oplichter van de Hond uitlaten/nodigen.
Ik merk dat ik echt moeilijk vind om niet tegelijkertijd aan Marcel van Roosmalen en zijn imitaties van Terlouw te denken. Andere imitaties van hem vind ik niet zo'n succes, maar deze was wel erg geslaagd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Terlouw is voor zijn leeftijd nog aardig kwiek
Doot.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:56 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap ook wel dat de Den Uyls de pest aan hem hadden. Van Agt noemde hem constant in de media Ome Joop: de Telegraaf werd destijds gek van vreugde. Zo compleet misplaatst.
In 'Het laatste woord' probeert van Agt zichzelf neer te zetten (en ik denk ook dat ie dat toen zelf geloofde) als een oprecht, zuiver en nooit liegend mens. In het gezin waar ik opgroeide werd hij door mijn vader gezien als een hypocriete katholieke farizeeer die met alle winden meewaaide en die Joop den Uyl er in liet trappen. Achteraf bekeken had mijn vader gelijk nu ik uit de mond van Dries zelf hoorde hoe hij eventjes de formatie toen snel had geregeld. En dan slijmen dat den Uyl toch wel best een aardige kerel was.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals de selfkicker gruwelijk was. Zelfs over z'n eigen politieke graf de show wilde stelen.
Dat snapte mevrouw van Agt ook heel goed, gaf Liesbeth groot gelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:56 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap ook wel dat de Den Uyls de pest aan hem hadden. Van Agt noemde hem constant in de media Ome Joop: de Telegraaf werd destijds gek van vreugde. Zo compleet misplaatst.
Ze was Omtzigt te slim af.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:45 schreef svann het volgende:
Ene Dilan Y. sleepte het gedoogbankje de formatiekamer in, tot verrassing van de andere drie.
Engnek Wouter, zijn column morgen in de T.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:56 schreef svann het volgende:
Wiens gepeperde opinie over Omtzigt leest Fidan nu op?
Heeft ze van haar rechtse vriendje Wierd Duk.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:59 schreef svann het volgende:
Fidan vindt de tijdelijk milde Wilders wel te vertrouwen?
Wilders staat nu op nog grotere winst.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Moet gewoon, of nieuwe verkiezingen. Of een gedoogkabinet dat het hooguit een paar maanden volhoudt.
Dat zou ik ook willenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Wilders staat nu op nog grotere winst.
Laat hem het nu maar eerst eens waar maken of stevig falen.
Koudmaken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een pittige mening over drugsgebruikers @:zipportal
Het idee van legaliseren is natuurlijk uit wanhoop in de hoop van de criminaliteit af te komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Het collectieve welzijn van de bevolking heeft geen invloed op mijn leven. Iedereen aan de coke
~Halsema
Wapenhandel ook maar legaliseren. Vrouwenhandel ook maar legaliseren. Alle zondes maar legaliseren totdat al die drugsbazen geen uitweg meer zien en stratenmakers gaan worden om geld te verdienen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Het idee van legaliseren is natuurlijk uit wanhoop in de hoop van de criminaliteit af te komen.
Maar in het buitenland blijft er een enorme te bedienen markt.
Bij de protestanten van de EO bedoel je?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:29 schreef NoCigar het volgende:
Een Benedictijn. Wat doet hij bij de protestanten.
Er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Wapenhandel ook maar legaliseren. Vrouwenhandel ook maar legaliseren. Alle zondes maar legaliseren totdat al die drugsbazen geen uitweg meer zien en stratenmakers gaan worden om geld te verdienen.
Ik vast van Twitter, insta, facebookquote:
Terwijl er vast voedsel wordt aangeraden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:44 schreef NoCigar het volgende:
Kannibalen vasten ook veel, inderdaad.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Extraparlementair kabinet. Het nieuwe hippe ding in de politiek. Het nieuwe viral tiktok dansje van de politici.
Ook in de sociaal linksige beloftes van Wilders en BBB, die snel onder het tapijt gaan verdwijnen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij hebben veel mensen zich vergist in Omtzigt.
Eens.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Ook in de sociaal linksige beloftes van Wilders en BBB, die snel onder het tapijt gaan verdwijnen.
Zou jij in een kabinet willen zitten met je hele partij , waar de PVV samen met BBB de meerderheid hebben ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij hebben veel mensen zich vergist in Omtzigt.
Ja.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Zou jij in een kabinet willen zitten met je hele partij , waar de PVV samen met BBB de meerderheid hebben ?
Ik zou mijn verantwoordelijkheid nemen.quote:
dan moet jou partij accoord gaan met zaken waar men het faliekant mee oneens isquote:
Zo werkt het in de grote mensen wereld.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan moet jou partij accoord gaan met zaken waar men het faliekant mee oneens is
dan kan men beter op de tegenpartij stemmenquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo werkt het in de grote mensen wereld.
Thijs.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:44 schreef superniger het volgende:
FITTIE.
https://www.mediacourant.(...)n-den-brink-genaaid/
[poll=6721]
Ik heb met mobiel scrollen per ondeluk op Sven gestemd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:44 schreef superniger het volgende:
FITTIE.
https://www.mediacourant.(...)n-den-brink-genaaid/
[poll=6721]
Ik beken, lees ook mediacourant, maar stem nooit. Alles wat daar neergezet wordt is ter vermaak. Of Tijs nu of Sven gelijk heeft boeit mij geen ene bal.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:03 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb met mobiel scrollen per ondeluk op Sven gestemd.
Tijs ben ik namelijk wel gaan waarderen. Ze hebben allebei zo hun eigenaardigheden.
2 - 2 dus.
het hoger management weet vaak helemaal niet wat voor deel IT systemen er zijn en vaak worden ze ook niet juist ingelicht, met gevolg dat er weer een systeempje gemaakt gaat worden dat er standaard allang is als deel updatequote:Op donderdag 15 februari 2024 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Hoe ingewikkelder het belastingsysteem wordt, hoe meer werk ik heb
ik heb horen vertellen dat ie over 4395 lichtjaar aan komt op een bewoonbare planeet , en er is in die auto een kopje met aminozuren, eiwitten en DNA , zodat alles daar opnieuw kan beginnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:32 schreef svann het volgende:
Waar zou die Musk-spacewagen inmiddels zijn?
Zodat de aliens weten dat ze zich hier tegoed kunnen komen doen aan de mensheid -mocht die nog bestaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:39 schreef michaelmoore het volgende:
ik heb horen vertellen dat ie over 4395 lichtjaar aan komt op een bewoonbare planeet , en er is in die auto een kopje met aminozuren en eiwitten
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
Zodat de aliens weten dat ze zich hier tegoed kunnen komen doen aan de mensheid -mocht die nog bestaan.
quote:De lichtsnelheid is ongeveer 300.000 kilometer per seconde. Het licht, de bliksemflits, is dus heel snel bij je
quote:De lichtsnelheid wordt vaak afgerond naar 300 000 000 meter per seconde, dus 300 000 kilometer per seconde ofwel 1,08 miljard kilometer per uur.
over een slordige 100.000 jaar , ja dat weet ik nietquote:Heet gas geeft ruimtevaartuig waanzinnige snelheid.
Een Marsraket kan snelheden van meer dan 50.000 km/h bereiken
Ga je weer raaskallen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
over een slordige 100.000 jaar , ja dat weet ik niet
https://en.wikipedia.org/(...)Roadster?wprov=sfla1quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:32 schreef svann het volgende:
Waar zou die Musk-spacewagen inmiddels zijn?
Zal niet veel van overblijven dus.quote:Musk had originally speculated that the car could drift in space for a billion years. According to chemist William Carroll, solar radiation, cosmic radiation, and micrometeoroid impacts will structurally degrade the car over time. Radiation will eventually break down any material with carbon–carbon bonds, including carbon fiber parts. Tires, paint, plastic and leather might have lasted only about a year, while carbon fiber parts will last considerably longer. Eventually, only the aluminum frame, inert metals, and glass not shattered by meteoroids will remain.
Ik lees de eerste naam, en ga weer verder met FOK!en en zal weer niet kijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef dvdfreak het volgende:
Thomas van Groningen met zijn rubriek De Week van Thomas’
Jos van Ginneken, Annemiek Groot en Peter Berlie over de rol van NSC bij de vastgelopen formatie
Geoffrey van Leeuwen over het stoppen met de levering van F-35-onderdelen aan Israël
Helga Salemon over het overlijden van Aleksey Navalny
Moest even hard lachen. Vind Thomas niet zo irritant als jij, een politiek duider van de vele niksnuttende duiders. Lijkt jij op hem, Tong?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees de eerste naam, en ga weer verder met FOK!en en zal weer niet kijken.
Over m'n lijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moest even hard lachen. Vind Thomas niet zo irritant als jij, een politiek duider van de vele niksnuttende duiders. Lijkt jij op hem, Tong?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:23 schreef superniger het volgende:
Wij kijken eerst schaatsen. is geen sport
Ja, die geruchten heb ik gelezen, vreemde dingen gebeuren daar bij de NPOquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De Kockel heeft iedereen van zich vervreemd.
Het is de groep waarvan het hoogste percentage werkt.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:58 schreef dvdfreak het volgende:
Als je de pro Isaias Afwerki terug stuurt dan is het probleem opgelost volgens zijn zij hier omdat ze tegen de regime zijn en hier uitkering willen trekken
Zou goed kunnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:05 schreef dvdfreak het volgende:
En als je die 2% niet betaald gaat je familie dan de strafkamp in?
En NL-paspoorten heeft. Maar de overheid kan zulke dingen wel verbieden, dat schijnt in omliggede landen ook te gebeuren.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Het is de groep waarvan het hoogste percentage werkt.
Waar zegt iemand dat? En wie zijn ze?quote:Op maandag 19 februari 2024 23:26 schreef dvdfreak het volgende:
Willen ze nog steeds vergoeding voor het verleden
https://www.ad.nl/politie(...)n-gevoelig~adeb108b/quote:Op maandag 19 februari 2024 23:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar zegt iemand dat? En wie zijn ze?
Wat heeft dat met KOZP te maken? Of bedoel je dat met 'ze'?quote:Op maandag 19 februari 2024 23:32 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)n-gevoelig~adeb108b/
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:20 schreef dvdfreak het volgende:
Tyrone en Marcel Sterkenburg willen de worstelwereld veroveren
greco roman en freestyle is olympisch sportquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:18 schreef svann het volgende:
Show worstelen is toch heel wat anders dan olympisch worstelen?
Oh, zeggen ze net ook.
Je vergeet de chinezen, mongolen, japanners.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:26 schreef dvdfreak het volgende:
Nederland is geen worstelland landen zoals Rusland,Turkije,Bulgarije zijn veel beter in dit sport
ja daar is het erg populairquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Je vergeet de chinezen, mongolen, japanners.
Iets (oost-)eurazisch?
Half Thais.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Ze zien er best Aziatisch uit eigenlijk?
Verlenging, het loopt hier leeg.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
Begonnen maar eerst kijk ik roma feyenoord
Ik heb Jens niets raars horen zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:47 schreef NoCigar het volgende:
De charismatische Jens wil nog even trillend het laatste woord hebben. Iets over geld geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |