Tja, dat is nou eenmaal het risico van formeren. Er werden de eerste maand door alle partijen politieke spelletjes gespeeld, ook al hebben ze dat allemaal ontkend.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:20 schreef cabe0002 het volgende:
2 maanden lang de tijd lopen verprutsen van het volk om nu hiermee aan te komen. Tijd dat we zulke onbetrouwbare honden gaan afstraffen bij de volgende verkiezingen....
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
GL/PVDA, VVD, D66, NSC zou kunnen...
Dat idee heb ik dus niet. Anders was dit niet de reden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat de reden is.
Het gaat die partij vooral om immigratie en relmocro's. Die leuke sociale plannen gooien ze met veel liefde de kiebel in.
Gelukkig zijn de rest van de formerende partijen zeer geschikt in een bestuursrol...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Omtzigt heeft nooit serieus overwogen om mee te gaan regeren. Vervelende kerel
Ik zie het meer als twee maanden pogen tot elkaar te komen, met als doel recht te doen aan de verkiezingsuitslag. Dat dat klapt is dan weer trouw zijn aan je idealen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:20 schreef cabe0002 het volgende:
2 maanden lang de tijd lopen verprutsen van het volk om nu hiermee aan te komen. Tijd dat we zulke onbetrouwbare honden gaan afstraffen bij de volgende verkiezingen....
Dit was gewoon een toneelstukje voor de buhne. Ongelovelijk wat een elitaire troep die NSC. Bah weg ermee....heb het nu wel al gezien...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal het risico van formeren. Er werden de eerste maand door alle partijen politieke spelletjes gespeeld, ook al hebben ze dat allemaal ontkend.
Daarna gaan ze eindelijk echt beginnen en dan kan ik me wel voorstellen dat PVV en NSC er op inhoud niet uitkomen. We wisten van te voren al dat met deze verkiezingsuitslag het extreem lastig is om een regering te vormen.
Het probleem is dat mensen geen rechtse bagger willen, maar écht rechts beleid. Slechts een minderheid wil een links beleid, wat gezien de problemen van nu ook volstrekt logisch is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor maar rechtse bagger hebben we genoeg gehad
Klopt, maar dat toneelstukje werd niet alleen door NSC opgevoerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Dit was gewoon een toneelstukje voor de buhne. Ongelovelijk wat een elitaire troep die NSC. Bah weg ermee....heb het nu wel al gezien...
Denk het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef ISVV het volgende:
Hoe groot is de kans op Timmermans I in jullie ogen?
We weten helemaal niet wat er is besproken en wat PVV en BBB wel of niet willen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus niet. Anders was dit niet de reden.
Ik vermoed dat de PVV en de BBB niks willen doen en de rekening bij een kabinet na hen over de schutting willen donderen.
De meeste mensen zouden gebaat zijn met (klassiek)links beleid. Ware het niet dat wat zich tegenwoordig als links profileert vrij weinig met klassiek links te maken heeft(al worden er wel veel kernwaardes gedeeld)maar ontbreekt het aan de boodschap over brengen. En het migratievraagstuk is ook een links struikelblok.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem is dat mensen geen rechtse bagger willen, maar écht rechts beleid. Slechts een minderheid wil een links beleid, wat gezien de problemen van nu ook volstrekt logisch is.
Gast, ik krijg nog honderd euro van je.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:00 schreef cabe0002 het volgende:
Opnieuw stemmen aub. Misschien dat ze dan wel eens een keertje gaan leren wat het volk wil....
Ergo, nieuwe verkiezingen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
Tsja, zo wordt het wel lastig. Met de PVV regeren is niet makkelijk. BBB is een stel amateurs. Omtzigt is niet iemand van compromissen, dus dat wordt ook niets. GL is ook al niet van de compromissen, waarmee GL en PvdA afvallen.
Kortom: politiek heeft Nederland echt een probleem.
Ja klassiek links. Wat is dat tegenwoordig nog? SP misschien, maar dat is ook echt alleen als je minimum hebt en iedereen met 200 euro meer de kop wil afhakken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden gebaat zijn met (klassiek)links beleid. Ware het niet dat wat zich tegenwoordig als links profileert vrij weinig met klassiek links te maken heeft(al worden er wel veel kernwaardes gedeeld)maar ontbreekt het aan de boodschap over brengen. En het migratievraagstuk is ook een links struikelblok.
Hebben ook niet zo´n fijne geschiedenis met elkaar dankzij dat filmpje van Ron Meyer.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:18 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Betwijfel of de uberhaüpt SP in een coalitie wil stappen met Timmermans.
Wat regeren betreft is de PVV net zo amateuristisch.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
Tsja, zo wordt het wel lastig. Met de PVV regeren is niet makkelijk. BBB is een stel amateurs. Omtzigt is niet iemand van compromissen, dus dat wordt ook niets. GL is ook al niet van de compromissen, waarmee GL en PvdA afvallen.
Kortom: politiek heeft Nederland echt een probleem.
De SP is een goed voorbeeld van, goede boodschap, waardeloze overdracht. In de huidige tijdsgeest/economie/staat van het land en maatschappij moet een partij als de SP veel beter kunnen scoren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja klassiek links. Wat is dat tegenwoordig nog? SP misschien, maar dat is ook echt alleen als je minimum hebt en iedereen met 200 euro meer de kop wil afhakken.
Ja dit was de reactie die je kan verwachten. Meteen op Twitter in de slachtofferrol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |