abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212372357
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 15:17 schreef RAVW het volgende:

[..]
IK zal je nog sterker vertellen , ik heb van mijn Moeder geleerd dat je een dame op een voetstuk moet zetten en respect moet geven , en complimentjes moet geven.
Weet al 45 jaar niet anders...... Ik ben 52
( moet de eerste dame nog tegen komen die een man met respect behandelt, en vroeg kreeg je vlinders in je buik als je verliefd werd of een dame tegen kwam.
Nu krijg je alleen maar een hoge bloeddruk en hartkwalen als je maar in de buurt van een dame komt.)
9 van de 10 gesprekken gaat over geld, 1 daarvan gaat over hoe slecht ze het wel niet heeft ( aandacht)
En met geld bedoel ik dan , je moet ze iets geven of wat gaan doen anders ben je grensoverschrijdend.
Geld tel ik al niet eens meer in getallen , maar in tijd.... Hoe zou dat toch komen.

Nu is veel van die dingen die ik standaard heb .. grensoverschrijdend gedrag.
En daarbij NEE mijn moeder had daar geen last van over het algemeen weet een blanke man zich wel te gedragen naar een dame toe.
Het is de spui gaten uitgaan lopen nadat het straat intimidatie door bepaalde volkeren echt te veel werd voor de dames.
Nafluiten , HE HOER roepen.. en dat soort aso gedrag.
Ik ken niet 1 nederlandse man die dat ooit zo gedaan heeft.
Dit is dus echt iets van de laatste 15 jaar.
Op wat bouwvakkers na dan, maar ook daar ken ik er maar weinig van.
En Moslims en aanverwanten staan nu echt niet hoog aangeschreven als het gaat om RESPECT naar de vrouwen toe.
Maar goed ook dat willen mensen niet inzien.
Nooit is hier in NL een probleem geweest als het gaat Man VS Vrouw.
Op kleine uitzonderingen na ... maar nu lijkt dat elke man zich al heeft die niets gedaan al als grensoverschrijdend gedrag persoon word behandelt.
Ik heb het idee dat ik in een heel andere Nederland leef en tussen heel andere vrouwen opgegroeid ben, maar ook een ander beeld (zeker wanneer ze drank op hebben) van de Nederlandse man heb. Vind het best jammer voor jouw hoe jij het “getroffen” hebt met vrouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door KaheemSaid op 10-02-2024 16:35:48 ]
pi_212422318
haha Wilders wil Putters als nieuwe formateur. Als iemand een links hinderlijk knaapje is is het Kim Putters wel.
pi_212422514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 12:15 schreef Alpha0 het volgende:
haha Wilders wil Putters als nieuwe formateur. Als iemand een links hinderlijk knaapje is is het Kim Putters wel.
Vraag me af wat die informateurs beuren voor die paar weken werk...
  Moderator woensdag 14 februari 2024 @ 13:38:22 #279
8781 crew  Frutsel
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:56:49 #280
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212423846
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Niet geheel onverwacht. Dat politieke proces is natuurlijk altijd koehandel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')