Wat denk je dat er dan uit gaat komen?quote:
Het gaat sowieso een rechts kabinet of een minderheids kabinet worden. Alle linkse partijen + NSC hebben geen meerderheid voor zover ik kan zien. Of een rechtse partij wil graag zichzelf opheffen natuurlijk.quote:
Minderheidskabinet of nieuwe verkiezingenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan uit gaat komen?
In denk dat dit een schijnbeweging van NSC is om de gratis bier ideeen van Geert te ondermijnen. Die mag die gaan inslikken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan uit gaat komen?
Ik denk dat er eerder een buitenparlementair kabinet komt zoals in Limburg er een tijdje zat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het gaat sowieso een rechts kabinet of een minderheids kabinet worden. Alle linkse partijen + NSC hebben geen meerderheid voor zover ik kan zien. Of een rechtse partij wil graag zichzelf opheffen natuurlijk.
Dit deed Geert ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
Die Omtzigt is echt een wassen neus. Pretendeert alsof hij alles beter weet en kan maar loopt weg wanneer hij verantwoordelijkheid moet nemen.
Ja kan ook nog, de huid duur verkopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In denk dat dit een schijnbeweging van NSC is om de gratis bier ideeen van Geert te ondermijnen. Die mag die gaan inslikken.
En wie moet daar mee akkoord gaan dan? Oprechte vraag. Ik denk het huidige demissionaire kabinet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerder een buitenparlementair kabinet komt zoals in Limburg er een tijdje zat.
Hoe wil je over links genoeg zetels halen...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef ISVV het volgende:
Hoe groot is de kans op Timmermans I in jullie ogen?
Jij wil alleen maar linkse partijen omdat je dan meer gratis geld krijgt.quote:
Die stapte i.i.g. in een kabinet, Pietertje loopt weg.quote:
Zijn reden zijn de overheidsfinancien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja kan ook nog, de huid duur verkopen.
Dit doet Geert ook. Verantwoordelijkheid nemen is slechte overheidsfinanciën corrigeren. Zelfs als dat impopulair is.quote:
Betwijfel of de uberhaüpt SP in een coalitie wil stappen met Timmermans.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het gaat sowieso een rechts kabinet of een minderheids kabinet worden. Alle linkse partijen + NSC hebben geen meerderheid voor zover ik kan zien. Of een rechtse partij wil graag zichzelf opheffen natuurlijk.
Dat weet ik niet. Ik kan niet in zijn hoofd kijken (gelukkig maar, lijkt me geen makkelijke vent) maar als hij het niet eens had geprobeerd was het weglopen van zijn verantwoordelijkheid en nu is hij ook de gebeten hond.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is toch waarom je met elkaar aan tafel zit? Om te praten over wat wel en niet realistisch is? Of heeft hij alleen maar lopen emmeren over de rechtsstaat al die tijd?
Lekker dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Volgens Omtzigt gaat het om een 'twintigtal' brieven met 'deels vertrouwelijke informatie' waarvan Omtzigt 'zeer geschrokken' zegt te zijn. In een brief aan zijn leden schreef hij: ,,Door het lezen van de brieven vandaag is NSC zeer geschrokken. NSC stelt vast dat we sinds vandaag met andere financiële verwachtingen voor de komende jaren zitten.
De VVD zal moeten als het alternatief nieuwe verkiezingen is omdat de VVD weigert akkoord te gaan. Dan gaat de VVD het CDA achterna in die nieuwe verkiezingenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Pieter zegt in zijn brief dat hij wel wil gedogen. Dat wilde hij meteen na de verkiezingen al, maar toen maaide Dilan het gras voor zijn voeten weg. Nu zijn de rollen omgedraaid maar VVD gaat natuurlijk nooit akkoord met zo'n constructie.
Dus wat krijgen we dan.. zal wel weer centrum-linkse aids worden, het eind van het liedje is dat we op dezelfde manier het land door de plee gaan spoelen als waar het vorige kabinet al mee bezig was.
Centrum links met de VVD als grootste en de CDA erbij, gewoon rechts hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Pieter zegt in zijn brief dat hij wel wil gedogen. Dat wilde hij meteen na de verkiezingen al, maar toen maaide Dilan het gras voor zijn voeten weg. Nu zijn de rollen omgedraaid maar VVD gaat natuurlijk nooit akkoord met zo'n constructie.
Dus wat krijgen we dan.. zal wel weer centrum-linkse aids worden, het eind van het liedje is dat we op dezelfde manier het land door de plee gaan spoelen als waar het vorige kabinet al mee bezig was.
Nee hoor maar rechtse bagger hebben we genoeg gehadquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar linkse partijen omdat je dan meer gratis geld krijgt.
GL/PVDA, VVD, D66, NSC zou kunnen...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Centrum links met de VVD als grootste en de CDA erbij, gewoon rechts hoor
Lijkt me sterk dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:58 schreef timmmmm het volgende:
VVD heeft het zo ver laten komen, PVV wil alleen maar spenden, dan kan ik me voorstellen dat je het niet ziet zitten met deze problemen in een kabinet te gaan zitten met de partij die het veroorzaakt heeft en de grootste partij die het niet wil fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |