SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Feest voor de laatst geplaatste reactie dan
Meh, er zitten daar een paar met de billen tegenover elkaar smileys naar elkaar uit te schijten als iemand die een halve salmonellakip rauw heeft opgegeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Feest voor de laatst geplaatste reactie dan
Ik stuur ook expres smileys terug, omdat het er toch al zo dood is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, er zitten daar een paar met de billen tegenover elkaar smileys naar elkaar uit te schijten als iemand die een halve salmonellakip rauw heeft opgegeten.
Dat ze de buiktyfus krijgen!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, er zitten daar een paar met de billen tegenover elkaar smileys naar elkaar uit te schijten als iemand die een halve salmonellakip rauw heeft opgegeten.
En jij ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom gezellig hier, je bent niet de enige die het licht heeft gezien
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:01 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja.. ik denk dat ik dit hoofdstuk maar ga afsluiten.. het word er niet beter op.
Ik ga er m'n tijd niet zitten te voldoen met smileys spammen en smileys terug te krijgen met af en toe een kort berichtje tussendoor die snel ondergesneeuwd raakt onder diarree-emoticons.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik stuur ook expres smileys terug, omdat het er toch al zo dood is.
Meh. ooit was het leuk.
Die van mij zou "Het licht gezien" geheten hebbenquote:
Behalve in de avonduren wat rustig, maar mss nu wat meer?quote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er m'n tijd niet zitten te voldoen met smileys spammen en smileys terug te krijgen met af en toe een kort berichtje tussendoor die snel ondergesneeuwd raakt onder diarree-emoticons.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze de buiktyfus krijgen!
Serieus, mijn laatste bolkplaatje die ik voor daar gemaakt had, was:quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Die van mij zou "Het licht gezien" geheten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acts? Op FOK! ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat snap ikdaarom ben ik er ook wel nu klaar mee. En de leuke mensen gaan allemaal weg, ik snap waarom wel.. Dooie boel, smileydiarree, acts, kloontjes.. nope...
Ja zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Behalve in de avonduren wat rustig, maar mss nu wat meer?
Die willen daar niet meer gezien wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat snap ikdaarom ben ik er ook wel nu klaar mee. En de leuke mensen gaan allemaal weg, ik snap waarom wel.. Dooie boel, smileydiarree, acts, kloontjes.. nope...
Doe maar achter spoiler hierquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus, mijn laatste bolkplaatje die ik voor daar gemaakt had, was:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik stuur ook expres smileys terug, omdat het er toch al zo dood is.
Meh. ooit was het leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |