Het acteerwerk vind ik niet ergerlijk. Alleen de sfeer is zo negatief. Alleen maar ellende en verdriet en boosheid. Ik pak die stemmingen op en ga me dan ook een behoorlijke tijd zo voelen. Dus nope. En idd ze gaan te lang door met die serie. Zoeken naar verhaallijnenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Herkenbaar, hoor, ben al een aantal seizoenen eerder bij Flikken Maastricht afgehaakt, erger me de **** aan het geforceerd acteren en het script. En hier ook een flink gat in de middag gesla(p)gen. Slagregens en hagel tegen het slaapkamerraam, draai me nog eens om.
Het schijnt dat een op de drie mensen last hebben van slaapproblemen, ik voel mij heel fit na 5 uren onafgebroken slaap, om de paar uur wakker worden zo brak als wat, maar slaaptekort, neuh.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het acteerwerk vind ik niet ergerlijk. Alleen de sfeer is zo negatief. Alleen maar ellende en verdriet en boosheid. Ik pak die stemmingen op en ga me dan ook een behoorlijke tijd zo voelen. Dus nope. En idd ze gaan te lang door met die serie. Zoeken naar verhaallijnen
Lekker dat je ook goed geslapen hebt! Nu hopen dat het ons vannacht nog lukt
Met mijn medicijnen slaap ik meestal wel goed. Alleen vijf uur slaap in de middag is lastig voor de nachfquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het schijnt dat een op de drie mensen last hebben van slaapproblemen, ik voel mij heel fit na 5 uren onafgebroken slaap, om de paar uur wakker worden zo brak als wat, maar slaaptekort, neuh.
Slaapmedicijnen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met mijn medicijnen slaap ik meestal wel goed. Alleen vijf uur slaap in de middag is lastig voor de nachf
Och, lieverd. Het lijkt mij verschrikkelijk om daarvan afhankelijk te zijn, maar soms kan het niet anders. De wereld is raar.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Och, lieverd. Het lijkt mij verschrikkelijk om daarvan afhankelijk te zijn, maar soms kan het niet anders. De wereld is raar.
Oeh, ik volg een huis vol.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ten eerste, jij ook een fijne avond gewenst en verder heb je nog iets om ons aan te raden om vanavond naar te kijken?
En verstandig dat je even wat slaap hebt ingehaald.
Oh dat kijk ik ook bijna elke avond. Al begin ik Johan wel een ouwe zemelaar te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik ook weleens proberen. Ik kijk nu naar VI, ben gek op dat programma.
Ik erger me meer aan dat gegier van Rene. Jemig, dat hysterische gelach. Kan wel een tandje minder.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik ook bijna elke avond. Al begin ik Johan wel een ouwe zemelaar te vinden.
Oh die vind ik dan weer leukquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan dat gegier van Rene. Jemig, dat hysterische gelach. Kan wel een tandje minder.
Heb ook een zwak voor Rene met zijn poep en pies humor. Valt mij wel op dat Johan steeds meer over zijn handen wrijft aan tafel en bezig is zichzelf voortdurend te herhalen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh die vind ik dan weer leukJohan heeft tegenwoordig de irritante gewoonte om iets te zeggen en dan triomfantelijk rond te kijken of de mensen wel om zijn 'grapje' lachen.
Ja dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ook een zwak voor Rene met zijn poep en pies humor. Valt mij wel op dat Johan steeds meer over zijn handen wrijft aan tafel en bezig is zichzelf voortdurend te herhalen.
Wat aardig!quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:09 schreef Firuze60 het volgende:
Even een complimentje voor de moderators op dit forum (slijm slijm). En om even leedvermaak te melden over het Viva-forum, waar er een fittie is ontstaan over het modereren daar. Oud hartzeer beetje, kreeg er een volgens mij onterechte ban, die werkelijk levenslang is. Ja, komt uit mijn frustratie, hoor.
Goedenavond allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |