Ik heb zo'n hekel aan Ben. En die Stew die stiekem aan het eten was en daarna het slachtoffer uithangt, vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Even op de televisiegidsapp gekeken (wat een woord) en er is eigenlijk niks voor mij op
Wel de nieuwste aflevering van Below Deck gekeken, en een afleveringetje van Frank Visser
Ik denk weer een serietje en puzzelen. Afspraak met de psych, elke avond rustig puzzelen
Ik heb nog niet echt een sterke mening over mensen. Alleen het seizoen is nog tam. Vermoed nog wel wat drama's zeker onder de stews (en rondom rondneuken)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan Ben. En die Stew die stiekem aan het eten was en daarna het slachtoffer uithangt, vind ik ook niks.
Ben was er vorig seizoen ook. Toen vond ik hem ook stom.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een sterke mening over mensen. Alleen het seizoen is nog tam. Vermoed nog wel wat drama's zeker onder de stews (en rondom rondneuken)
Ja ik weet het. Alleen Ben heeft geen diepe indruk op me gemaakt. Gewoon een vent met opgeblazen ego.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben was er vorig seizoen ook. Toen vond ik hem ook stom.
Ben ook wel een beetje klaar met het rondneuken. Duidelijk dat deze mannen alleen hun ballen willen legen.![]()
Hij heeft ook geen indruk op mij gemaakt. Heb het seizoen vorig jaar door het geruzie bijna niet gekeken. Maar zijn smoel stond mij vorig jaar niet aan. Nu ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Alleen Ben heeft geen diepe indruk op me gemaakt. Gewoon een vent met opgeblazen ego.
Ik vrees dat het rondneuken een beetje inherent is aan deze serie
Ja smullen elke week weerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen indruk op mij gemaakt. Heb het seizoen vorig jaar door het geruzie bijna niet gekeken. Maar zijn smoel stond mij vorig jaar niet aan. Nu ook niet.
Ik snapte bijvoorbeeld ook niet waarom paar seizoenen terug Ashton terug was gevraagd. Ook zo'n misselijk makend smoelwerk.
Kortom, lekker erger tv
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:57 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!![]()
Straks lekker debat kijken. Start om 10.15
Ja, niks kunnen vinden. Morgen nieuwe afspraak en kijken hoe verder.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Heb je inmiddels de uitslag binnen?
Klote is dat als ze niets kunnen vinden hey? Dat betekent ook dat ze niet kunnen handelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, niks kunnen vinden. Morgen nieuwe afspraak en kijken hoe verder.
Precies. Klinkt raar. Je hoopt gewoon dat er iets mankeert.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Klote is dat als ze niets kunnen vinden hey? Dat betekent ook dat ze niet kunnen handelen.
Yep, weet er alles van. Duidelijkheid mister, dat is wat we willen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Klinkt raar. Je hoopt gewoon dat er iets mankeert.
Als ik me weer beter voel ga ik er meer op regeren en of aanbevelen. Lig nu "hele" dagen in bed. Dan ook weer eens naar een lekkere film kijken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:04 schreef praadje het volgende:
Ik kijk vanavond deze https://www.tvgids.nl/inf(...)er-hoe-is-het-nu-met en deze neem ik op, https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-broertje-is-verdwaald.
Vanaf volgende week ga ik weer proberen de gids in te plannen.
Neem je tijd jongen. Gewoon op je eigen tempoquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik me weer beter voel ga ik er meer op regeren en of aanbevelen. Lig nu "hele" dagen in bed. Dan ook weer eens naar een lekkere film kijken.
Zal wel moeten. 2 dagen geleden weer eens een hele dag op en 's avonds voetballen gekeken. Tot nu nog last van, en ga zo weer legge.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Neem je tijd jongen. Gewoon op je eigen tempo
Ja, daar kun je lang last van houden. Toch teveel inspanning. Ga maar lekker legge.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal wel moeten. 2 dagen geleden weer eens een hele dag op en 's avonds voetballen gekeken. Tot nu nog last van, en ga zo weer legge.
Hele fijne serie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:07 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga naar Inspector Lynley kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |