abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 februari 2024 @ 13:54:44 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_212411102
Derksen. :D :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 13 februari 2024 @ 19:57:55 #52
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212415673
Ik worstel met de forse draai van Eus in de mediarel rond Matthijs van Nieuwkerk

Mag je op tv je mening wijzigen over een goede vriend of krijg je dan terecht de strontkar over je uitgestort? Dat vraagt Angela de Jong zich af na een serie opmerkelijke uitspraken van Eus over Matthijs van Nieuwkerk.

https://www.ad.nl/show/ik(...)-nieuwkerk~ae904b9f/

Er zijn er meer :P
  dinsdag 13 februari 2024 @ 20:00:27 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212415718
Jan Slagter voelt zich ‘voorgelogen’ door Matthijs van Nieuwkerk: ‘Meer aan de hand dan mij is verteld’

Jan Slagter zegt zich voorgelogen te voelen door Matthijs van Nieuwkerk nu er geruchten rondgaan over een video waarin te zien zou zijn hoe het er in de studio van De wereld draait door ‘niet heel gezellig aan toegaat’. De uitspraak van Slagter is opvallend omdat hij de gevallen presentator lange tijd heeft gesteund.
quote:
‘Ik heb best wel indringende gesprekken gevoerd met Matthijs in het verleden en daar voel ik me nu toch wel een beetje onaangenaam bij’, aldus de Omroep Max-baas in RTL Boulevard dinsdag.
Televisiemaker en columnist Özcan Akyol onthulde vrijdagavond in Vandaag Inside dat hij beelden had gezien van opnames van repetities van De wereld draait door. In de vermeende video zou ‘niet heel gezellig gedrag’ van Van Nieuwkerk te zien zijn, zo zei Akyol, die bevriend is met de presentator. ,,Niet fysiek geweld hoor. De woorden die er zijn, hoe er met elkaar wordt omgegaan. Toen dacht ik wel: deze kant van jou ken ik ook niet zo goed, dus ik weet niet precies wie ik nu verdedig.”

Hoewel Akyol stelde Van Nieuwkerk te willen blijven steunen, zei hij ook ‘dat je niet kan volhouden dat daar helemaal niets is gebeurd.’

De geruchten over de beelden lijken er nu ook voor te zorgen dat Jan Slagter zich tegen Van Nieuwkerk keert. En dat is opvallend, want de Omroep Max-baas sprong langere tijd voor Van Nieuwkerk in de bres.
quote:
,,Ik geloof wel dat er uiteindelijk toch meer aan de hand was dan mij is verteld. En dat voelt niet lekker, laat ik het zo zeggen”, aldus Slagter dinsdagavond in RTL Boulevard. ,,Het maakt me wel een beetje verdrietig ook. En met name dan ook door Matthijs, die echt op de vraag: ‘heb jij fysiek geweld gebruikt?’ gezegd heeft van: ‘Nee Jan, alleen neus tegen neus.’ Nou ja, er blijkt dus wel meer gebeurd te zijn.”
Slagter zou in het verleden ‘indringende gesprekken’ met Van Nieuwkerk hebben gevoeld, maar stelt zich daar nu ‘onaangenaam’ bij te voelen. De beelden waar Akyol het over heeft, heeft hij vooralsnog niet gezien. Maar die wens is er wel. ,,Om me een beeld te kunnen vormen.” Slagter betwijfelt overigens wel of de vermeende video publiekelijk moet worden gedeeld. ,,Het wordt allemaal zo lelijk. Terwijl je volgens mij de mensen die het echt aangaat en die echt nog steeds last hebben, daar ook niet mee helpt.”

https://www.ad.nl/show/ja(...)is-verteld~ae4d78ef/

Ook hij is genaaid door Matthijs })
pi_212416481
Wat is er voor Jan nu precies veranderd dan? Matthijs zegt dat hij nooit fysiek geweld gebruikt heeft, Eus zegr dat er beeldmateriaal is van repetities waarin het er heftig aan toe gaat (maar geen fysiek geweld) en dan zou zijn mening opeens anders worden?
pi_212418729
Hebben we dat filmpje nou nog niet! 😇
pi_212418760
Die Eus is ook zo'n halve tamme die helemaal verbaasd gaat zitten kijken als iemand hem Jekyll en Hyde zou voorlezen, maar als van Nieuwkerk uit z'n stekker gaat en zo'n hele studio valt stil, dat zijn vast hele awkward filmpjes.
-nee-
pi_212418789
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:25 schreef Adrie072 het volgende:
Hebben we dat filmpje nou nog niet! 😇
Wordt zogenaamd massaal gedeeld
pi_212419000
Waar kan ik het filmpje vinden?
pi_212423031
Ik vraag me af of er wel een filmpje is! Iedereen roept elkaar na dat ze een filmpje hebben gezien, maar dat is er misschien helemaal niet eens. Hysterica's! Fake news dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212423074
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 06:20 schreef quirina het volgende:
Waar kan ik het filmpje vinden?
Vraag jij dat voor een vriend :?
pi_212467448
pi_212478043
Volgende week zie ik Matthijs zijn dochter, uit eten ook, nog vragen die ik moet stellen?
pi_212481673
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2024 03:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgende week zie ik Matthijs zijn dochter, uit eten ook, nog vragen die ik moet stellen?
Als ze zegt "Hoi Uitstraling" reageren met "Het is MENEER Uitstraling voor jou! Op je knieen!"
  zondag 18 februari 2024 @ 13:30:08 #64
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212481855
quote:
Gewoon normaal doen, zal ze verfrissend vinden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_212482346
quote:
Maakt niet uit wat je vraagt, maar iedere keer als ze halverwege een antwoord adem haalt, haar onderbreken met een nieuwe vraag en op willekeurige momenten beginnen over wielrennen of franse chansons.
-nee-
  zondag 18 februari 2024 @ 17:17:26 #66
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212485508
Omroepenbazin ligt onder vuur door inschattingsfouten

Frederieke Leeflang wil NPO in ’stilte’ saneren: ’Dit systeem is niet houdbaar’

Kan Frederieke Leeflang de puinhoop bij de NPO opruimen? Critici twijfelen aan haar daadkracht. Zelf verweert de nog steeds bedreigde baas zich. „Dit systeem is niet houdbaar.”

Frederieke Leeflang: „Dit werk doe je in stilte en met tact.”

https://www.telegraaf.nl/(...)eem-is-niet-houdbaar

Popcorn iemand :?
  zondag 18 februari 2024 @ 17:38:32 #67
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212485910
Misschien kan dat mens er beter gewoon vanaf blijven.

De programmering is er iig niet beter op geworden sinds zij daar zit.
pi_212486012
Minstens één kanaal er af, minder zzpers die denken dat bij de NPO werken dezelfde insteek moet hebben als bij de commerciëlen, en ophouden met zoeken naar de gouden formule van praatprogramma's met BNers. Gewoon programma's maken die relevant zijn voor actualiteit en cultuur. Ophouden met entertainment, hooguit infotainment. Bijvoorbeeld zo'n programma als DWDD. Leuk, blijkbaar, keken dagelijks een miljoen mensen naar, maar dat is niet iets wat we met gemeenschapsgeld hoeven te betalen als we al tig commerciele zenders hebben die hetzelfde proberen.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
-nee-
  zondag 18 februari 2024 @ 17:54:41 #69
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212486186
Toch hadden veel onderwerpen die in DWDD zaten niet bij de commerciëlen kunnen komen. Te niche.

Er werd best weleens over kunst of weinig voor de hand liggende dikke boeken gepraat.
  woensdag 21 februari 2024 @ 18:25:02 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212526976
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212537922
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 17:54 schreef Eightyone het volgende:
Toch hadden veel onderwerpen die in DWDD zaten niet bij de commerciëlen kunnen komen. Te niche.

Er werd best weleens over kunst of weinig voor de hand liggende dikke boeken gepraat.
Dat is waar, dat had het wel (heb echter alleen de eerste twee jaar van DWDD wel eens gekeken) maar het had ook bijzonder veel het 'vandaag op twitter' gevoel, en dan lijkt het me de bak met geld niet waard.
-nee-
pi_212604594
Nounou, dat is schrikken!! Dat mag niet hoor!

twitter

:')
pi_212604639
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[ x ]

In deze tijd is dit goed voor levenslang.

Walgelijke vent.
pi_212605034
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[ x ]

Lijkt me sterk dat dit het bewuste filmpje is. :? Deze beelden heb ik namelijk een aantal jaar geleden gezien in een documentaire over DWDD.
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')