En ook: materiaal aangeven, opruimen en afvoeren van sloop- en restmateriaal. En simpele klussen waar niet veel kennis of vaardigheden voor nodig zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Stepperoller het volgende:
Ook als je niet de klusser bent is een grote verbouwing een project dat je samen aan gaat.
Samen een plan maken en helpen grip op de planning en financiën houden kan zonder zelf iets te klussen.
Ja en dat is dus geen goede zet. Die wisten de man des huizes nog wel eens de waarheid te zeggen. Dan ging ineens wel het licht branden dat er wat moest gebeuren.quote:Op maandag 15 september 2025 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet? Je bedoelt die tweelingbroertjes? Die waren vorig seizoen al vervangen door een vrouw oa.
Het is een klassieke fout, in een energiespurt alles slopen om er daarna achter te komen dat opbouwen passen en meten, materialen leveranciers, geld en mankracht kost. Slopen kan vrijwel elke boerenlul en in de container flikkeren. Iets maken vereist inzicht, kennis, vaardigheid en vooral doorzettingsvermogen bij zo'n grote klus. Dan heb je ook nog de vele tegenslagen en je privéleven wat gewoon doorloopt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:48 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En ook: materiaal aangeven, opruimen en afvoeren van sloop- en restmateriaal. En simpele klussen waar niet veel kennis of vaardigheden voor nodig zijn.
Maar er is daar wel degelijk veel gedaan in huis in die 2,5 jaar. Alleen is weer alles tegelijk gedaan. Als ze zich eerst volledig op de verdieping hadden geconcentreerd en daarna beneden pas aan de gang waren gegaan, dan had het boven al lang klaar kunnen zijn.
Weer een vrouw die zelf ook geen zak doet, zakken vol met kattengrit? Zolder opruimen kan je ook wel.quote:Op maandag 22 september 2025 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
Pfoeh, wat een bende hier...
En wat er gedaan is, ziet er niet heel degelijk uit.
ik weet niet waar ik naar heb zitten kijkenquote:Op maandag 22 september 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Die kerel neukt gewoon buiten de deur met zijn ex collega die spannende foto's wil maken. Paardje rijden uhuuu..
Siegrit trekt aan een dood paard zegt ze![]()
Dat gevoel had ik dus ook omdat die gozer er al vanaf wist dat het hele tv circus langs kwam om de boel op te knappen. En hahaha ja twee weken in een hotel voor zijn werk. De hele aflevering was er een soort van verveling die hij over zich had, kon hem geen reet schelen. Om het wat geloofwaardig te maken was de kleur en lamp niet zijn ding . Oh ja die schommel hakenquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:11 schreef Moonversion het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken
Die onverschillige houding van die man, geen kusje voor die vrouw als ze elkaar weer zien?
die haken van een schommel (uhuh, echt niet van de vorige bewoner, dat zijn gewoon nieuwe haken van jullie seksschommel
@:de_boswachter weer dit vast wel te duiden)
Die kerel gaat niet de hele dag naar de paarden, die batst die ex-collega
twee weken hotel mijn reet, wederom lag hij op zijn ex-collega
En dan helemaal niets meer gedaan sinds het team weg is
Wat ik denk: Staat het huis al te koop en hebben ze dit enkel gedaan om de prijs van het huis omhoog te krikken voordat ze uit elkaar gaan?
Naar de voetbal gaan betekent niet dat je voetbaltquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kan iemand vertellen hoe dat jank verhaal zat met haar gebroken knieën waardoor ze niets kon tillen? Maar drie weken later gaat ze wel 2x per week naar voetbal?
Ze heeft wel de wc verbouwd.quote:Op maandag 29 september 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
Mevrouw meldt gelijk maar even dat ze wat aan haar enkel heeft. Nummer zoveel die zich gelijk indekt. Wachten op het dreigen om hem te verlaten.
Je kan toch eerder aangeven dat er een douchedeur in moet ipv een gordijn.quote:
Als het goed verbouwd is.quote:Op maandag 29 september 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Ik vond Walter wel een zachtaardige man in het begin. Wel een tof huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |