zoals ongeveer elke aflevering dit seizoen, ik kan geen funda geschiedenis meer vinden over Diergaarderstraat Zuid 35 in maria hoop, ben benieuwd of iemand dit wel kan. Ik ben vooral benieuwd naar de staat van dit huis voordat het gekocht werd, iets zegt me dat ze dit goedkoop hebben kunnen kopen omdat het een uitgewoond pand was.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:30 schreef Document1 het volgende:
Ik snapte niet zo goed wat ze nou bij deze mensen kwamen doen. Het is echt wel een stuk minder help mijn man en meer help ik heb een zielig verhaal.
Is het er weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
Jeetje wat heeft John Williams een oude kop gekregen.
Denk idd een herhalingquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan zomaar een herhaling zijn hoor geen idee. Wil je mogelijke hoop niet te groot maken
Wat bijzonder om dat prime time op de zondag uit te zenden. Zegt wel genoeg hoelang ik niet had gekeken met mijn oud hoofd opmerkingquote:
Zomertijd he?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat bijzonder om dat prime time op de zondag uit te zenden. Zegt wel genoeg hoelang ik niet had gekeken met mijn oud hoofd opmerking
Vroegah was FOK! zo groot dat er bij dit soort programma’s altijd wel buren, kennissen, verre familie of het hondje van de slager op het forum zaten die dit dan wisten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel een goed einde. Al twijfel ik toch wel over hun toekomst.
Vond die omslag van de man wel heel groot ondanks de tranen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Herhaling. Herkende de kast op de slaapkamer.
Zij dus ook niet! Ik vind dit inmiddels ook een programma dat net zo als "mooiste meisje van de klas" best kan verdwijnen, zo niet emanciperend dit!quote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Soury het volgende:
Als je in 2,5 jaar niet eens één ruimte af hebt heb je niet veel gedaan.
Zij is dan ook niet de klusser van dit stel.quote:Op maandag 15 september 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zij dus ook niet! Ik vind dit inmiddels ook een programma dat net zo als "mooiste meisje van de klas" best kan verdwijnen, zo niet emanciperend dit!
Het is ook onzin dat zij naar haar moeder ging, ze wonen daar gewoon. Ze sturen wel aan dat ze meer meehelpt.quote:Op maandag 15 september 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zij dus ook niet! Ik vind dit inmiddels ook een programma dat net zo als "mooiste meisje van de klas" best kan verdwijnen, zo niet emanciperend dit!
Zij is voor het mislukken net zo goed verantwoordelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 21:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zij is dan ook niet de klusser van dit stel.
Vraag me ook echt af waar die ton dan aan is opgegaan. Er is niks gedaan behalve slopen.quote:Op maandag 15 september 2025 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zij is voor het mislukken net zo goed verantwoordelijk.
Precies! Op zijn minst had ze hem kunnen helpen financieel overzicht te houden.quote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Stepperoller het volgende:
Ook als je niet de klusser bent is een grote verbouwing die je samen aan gaat.
Samen een plan maken en helpen grip op de planning en financiën houden kan zonder zelf iets te klussen.
Omdat het kan.quote:Op maandag 15 september 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
Waarom is er geld uitgegeven aan hekwerk?
Ik had wel iets meer AF verwacht, maar moeders schiet wel weer wat voor.quote:
Ja jammer die broer van Ruud was altijd wel lekker fel, maar die was verleden jaar al weg. Die neus is nieuwquote:Op maandag 15 september 2025 22:39 schreef W00fer het volgende:
Misschien mag ik het niet zeggen maar we hadden een prima klusteam en nu is het alweer bijna totaal vervangen.
Is dit ook weer onderdeel van de RTL drift naar nog meer verjonging?
Ik snap jou niet? Je bedoelt die tweelingbroertjes? Die waren vorig seizoen al vervangen door een vrouw oa.quote:Op maandag 15 september 2025 22:39 schreef W00fer het volgende:
Misschien mag ik het niet zeggen maar we hadden een prima klusteam en nu is het alweer bijna totaal vervangen.
Is dit ook weer onderdeel van de RTL drift naar nog meer verjonging?
Inderdaad. John had terug moeten gaan +- 1 week voordat de container weg moest.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:47 schreef nietzman het volgende:
Lame. Hebben ze de kans bijna een jaar later terug te komen voor de update, doen ze 't niet.
En ook: materiaal aangeven, opruimen en afvoeren van sloop- en restmateriaal. En simpele klussen waar niet veel kennis of vaardigheden voor nodig zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Stepperoller het volgende:
Ook als je niet de klusser bent is een grote verbouwing een project dat je samen aan gaat.
Samen een plan maken en helpen grip op de planning en financiën houden kan zonder zelf iets te klussen.
Ja en dat is dus geen goede zet. Die wisten de man des huizes nog wel eens de waarheid te zeggen. Dan ging ineens wel het licht branden dat er wat moest gebeuren.quote:Op maandag 15 september 2025 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet? Je bedoelt die tweelingbroertjes? Die waren vorig seizoen al vervangen door een vrouw oa.
Het is een klassieke fout, in een energiespurt alles slopen om er daarna achter te komen dat opbouwen passen en meten, materialen leveranciers, geld en mankracht kost. Slopen kan vrijwel elke boerenlul en in de container flikkeren. Iets maken vereist inzicht, kennis, vaardigheid en vooral doorzettingsvermogen bij zo'n grote klus. Dan heb je ook nog de vele tegenslagen en je privéleven wat gewoon doorloopt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:48 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En ook: materiaal aangeven, opruimen en afvoeren van sloop- en restmateriaal. En simpele klussen waar niet veel kennis of vaardigheden voor nodig zijn.
Maar er is daar wel degelijk veel gedaan in huis in die 2,5 jaar. Alleen is weer alles tegelijk gedaan. Als ze zich eerst volledig op de verdieping hadden geconcentreerd en daarna beneden pas aan de gang waren gegaan, dan had het boven al lang klaar kunnen zijn.
Weer een vrouw die zelf ook geen zak doet, zakken vol met kattengrit? Zolder opruimen kan je ook wel.quote:Op maandag 22 september 2025 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
Pfoeh, wat een bende hier...
En wat er gedaan is, ziet er niet heel degelijk uit.
ik weet niet waar ik naar heb zitten kijkenquote:Op maandag 22 september 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Die kerel neukt gewoon buiten de deur met zijn ex collega die spannende foto's wil maken. Paardje rijden uhuuu..
Siegrit trekt aan een dood paard zegt ze![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |