Dat gevoel had ik dus ook omdat die gozer er al vanaf wist dat het hele tv circus langs kwam om de boel op te knappen. En hahaha ja twee weken in een hotel voor zijn werk. De hele aflevering was er een soort van verveling die hij over zich had, kon hem geen reet schelen. Om het wat geloofwaardig te maken was de kleur en lamp niet zijn ding . Oh ja die schommel hakenquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:11 schreef Moonversion het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken
Die onverschillige houding van die man, geen kusje voor die vrouw als ze elkaar weer zien?
die haken van een schommel (uhuh, echt niet van de vorige bewoner, dat zijn gewoon nieuwe haken van jullie seksschommel
@:de_boswachter weer dit vast wel te duiden)
Die kerel gaat niet de hele dag naar de paarden, die batst die ex-collega
twee weken hotel mijn reet, wederom lag hij op zijn ex-collega
En dan helemaal niets meer gedaan sinds het team weg is
Wat ik denk: Staat het huis al te koop en hebben ze dit enkel gedaan om de prijs van het huis omhoog te krikken voordat ze uit elkaar gaan?
Naar de voetbal gaan betekent niet dat je voetbaltquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kan iemand vertellen hoe dat jank verhaal zat met haar gebroken knieën waardoor ze niets kon tillen? Maar drie weken later gaat ze wel 2x per week naar voetbal?
Ze heeft wel de wc verbouwd.quote:Op maandag 29 september 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
Mevrouw meldt gelijk maar even dat ze wat aan haar enkel heeft. Nummer zoveel die zich gelijk indekt. Wachten op het dreigen om hem te verlaten.
Je kan toch eerder aangeven dat er een douchedeur in moet ipv een gordijn.quote:
Als het goed verbouwd is.quote:Op maandag 29 september 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Ik vond Walter wel een zachtaardige man in het begin. Wel een tof huis.
Wel mooi. Netjes geworden.quote:Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hal en zelfs de badkamer af😮
Wel op zijn Walters.
Vind het wel mooi geworden. Ben benieuwd of er ooit iets met die mega grote tuin gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hal en zelfs de badkamer af😮
Wel op zijn Walters.
Dat deze volslagen prutser voor Heijmans werkt, lijkt me eerder anti-reclame.quote:Op maandag 29 september 2025 21:05 schreef Benny het volgende:
Worden de bedrijfsnamen van de bedrijfskleding van de deelnemer normaliter niet geblurred? Sponsordeal? Heijmans is geen kleine speler
Hij windt zich er over op dat de klussers van het programma niet eerst een werkbespreking met hem houden. Want dat doet hij op z'n werk zelf wel altijd met het personeel. Weten we ook gelijk hoe hij de klussers van het programma ziet.quote:Op maandag 29 september 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Ik vond Walter wel een zachtaardige man in het begin. Wel een tof huis.
Ik kijk hem nu pas terug. Maar pff. Een keuken uit 2006 die nog geplaatst moet worden. Dan is het wel heel erg mis.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:33 schreef potjecreme het volgende:
Kan toppertje worden deze aflevering.
Waar is het?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:39 schreef Ivo1985 het volgende:
Nu ben ik wel bij. Locatie ken ik.
Het zeil op het dak is in elk geval van na april 2022 als ik op Google Streetview kijk. Maar zat er in 2024 wel op.
In Hilversum. Ik heb er hemelsbreed ongeveer 250 meter vandaan gewoond in dezelfde wijk (ook in een klushuis).quote:
Ja, daweetik, ik ben een geboren Hilversummer, ik kan het alleen niet thuisbrengen. Dacht eerst Cruquisweg of Geuzenweg, maar dat is hrt toch niet denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:04 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
In Hilversum. Ik heb er hemelsbreed ongeveer 250 meter vandaan gewoond in dezelfde wijk (ook in een klushuis).
Ooooh ik moet nu van de regie boos doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
Jeetje die man is helemaal emotioneel en zijn vrouw begint gelijk een riedeltje verwijten op te noemen
Ja en dat was helemaal niet nodigquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ooooh ik moet nu van de regie boos doen.
Hoek Cruquius/Larenseweg. De nieuwbouw op de larenseweg en het getransformeerde kantoorpand tegenover de Jumbo zijn duidelijk herkenbaar in beeld geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:51 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, daweetik, ik ben een geboren Hilversummer, ik kan het alleen niet thuisbrengen. Dacht eerst Cruquisweg of Geuzenweg, maar dat is hrt toch niet denk ik
De regie ligt bij die vrouw, die praat er de hele tijd doorheen en praat voor hem, ipv dat hij zelf mag pratenquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ooooh ik moet nu van de regie boos doen.
Ik snap ook niet dat mensen zoveel dieren hebben in een normaal woonhuis, je tuin is bezet plus al die verzorging en tijd het in beslag neemt. En die katten zijn gewoon beesten die in een wildernis thuis horen. Bak kip en meer per dag voor één kat helemaal koekoek.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:01 schreef Moonversion het volgende:
Zei hij nou dat ze al een hele tijd niet meer knuffelen en zoenen enzo?
Die relatie gaat het niet redden
Had alleen het begin gezien. Lol, dus toch Cruqiusstraatquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:17 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Hoek Cruquius/Larenseweg. De nieuwbouw op de larenseweg en het getransformeerde kantoorpand tegenover de Jumbo zijn duidelijk herkenbaar in beeld geweest.
Servals zijn gelukkig sinds 2024 verboden als nieuw huisdier. Belachelijk dat mensen zo'n beest aanschaften en heel goed dat er nu regels voor zijn. 1 van de Servals was nog wel een vriendelijk beestje (die met het tuigje), dat andere beest verdiend gewoon een spuitje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen zoveel dieren hebben in een normaal woonhuis, je tuin is bezet plus al die verzorging en tijd het in beslag neemt. En die katten zijn gewoon beesten die in een wildernis thuis horen. Bak kip en meer per dag voor één kat helemaal koekoek.
Vond die servals er maar eng uitzien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen zoveel dieren hebben in een normaal woonhuis, je tuin is bezet plus al die verzorging en tijd het in beslag neemt. En die katten zijn gewoon beesten die in een wildernis thuis horen. Bak kip en meer per dag voor één kat helemaal koekoek.
Nah, die ene blies uit angst, dat is niet eng maar zielig. Kennelijk zo angstig dat die ook niet vervoert kon worden. Net als een van de honden, vier honden is al absurd in dat kleine huis zonder tuin, de buren moeten wel gek worden van dat geblaf. En mevrouw met copd zie ik die honden niet elke dag uren uitlaten en hen laten rennen, laat staan die stukadoor met zijn baan, puur dierenmishandeling daar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vond die servals er maar eng uitzien.
Op het einde bij de tweede komst van John, kon je zien dat het huis van de buren te koop stond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Net als een van de honden, vier honden is al absurd in dat kleine huis zonder tuin, de buren moeten wel gek worden van dat geblaf.
Die dachten vast; nu is het moment, het is netjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op het einde bij de tweede komst van John, kon je zien dat het huis van de buren te koop stond.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:53 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die dachten vast; nu is het moment, het is netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Idd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:41 schreef AgnesGru het volgende:
Met eten bezig zijn naast het (gore) toilet
Zonder verwarming moet je dicht tegen elkaar aan kruipen in de winter. Daar kunnen kindjes van komen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
Waarom wachten ze niet even met kinderen krijgen, die jongste is dus in die zooi geboren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |