Ah, dan ben ik blij dat ik niet heb gekeken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:06 schreef BE het volgende:
Wij zapten er toevallig gisteren langs en bleven even hangen maar wat een vervelend stel zeg…
Het is zelf nog een beetje erger dan dat, alles wat rood is is er bij gekomenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:13 schreef koemleit het volgende:
Dat fundering verhaal was zo vaag. Geloof het niet helemaal.
Boen hun stand gekocht en verbouwd, en toen John gebeld.
Dit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:13 schreef koemleit het volgende: We kijken ook voor tering eigenwijze en boze klusmannen.
Je vergeet de avocados boomer.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:46 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
alleen maar teren op de kosten van een ander, gore flikkers
Ik kijk vooruit op Videoland. Aflevering van volgende week is naar mijn mening wel de typische doelgroep van het programma. Kijk die maarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens heb ik eerdere seizoen nooit echt gekeken, dus geen idee wat de geest van het programma precies is
Totaal niet met je eens maar laten we niet spoileren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik kijk vooruit op Videoland. Aflevering van volgende week is naar mijn mening wel de typische doelgroep van het programma. Kijk die maar
Dan heb ik al geen zin om te kijken (heb ook Videoland). Je hebt leedvermaak en leedvermaak en van sommig leedvermaak word ik supersaggerijnig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik kijk vooruit op Videoland. Aflevering van volgende week is naar mijn mening wel de typische doelgroep van het programma. Kijk die maar
“Zielige” vrouwen, die al vele jaren in een vaak onbewoonbaar krot wonen, doordat ze oftewel ooit een klushuis hebben gekocht of een huis gestript hebben. Vervolgens kunnen ze het niet aan en weigeren ze hulp van buitenaf waardoor ze vele jaren in een verbouwing leven met open plafonds, vloeren, muren stof, schimmel en lekkages.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens heb ik eerdere seizoen nooit echt gekeken, dus geen idee wat de geest van het programma precies is
Daarom was deze aflevering een verademing, de producers proberen dat beeld echt wel te kantelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:44 schreef lily het volgende:
[..]
“Zielige” vrouwen, die al vele jaren in een vaak onbewoonbaar krot wonen, doordat ze oftewel ooit een klushuis hebben gekocht of een huis gestript hebben. Vervolgens kunnen ze het niet aan en weigeren ze hulp van buitenaf waardoor ze vele jaren in een verbouwing leven met open plafonds, vloeren, muren stof en lekkages.
Vaak wel ook vrouwen die alleen hun man de schuld geven maar zelf ook de handjes niet uit de mouwen steken.
Het klusteam komt en heeft dan wat gedoe gedurende de dagen met de (norse wat gebeurt hier) man in kwestie.
Dan is er dus ook een relatie-crisis waar John dan weer om de hoek komt met adviezen.
Ik vind dus van niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daarom was deze aflevering een verademing, de producers proberen dat beeld echt wel te kantelen.
Nou ja typisch misschien niet goede woord. Wel de doelgroep die het in mijn ogen verdiend.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Totaal niet met je eens maar laten we niet spoileren.
Kom op, zeg, alsof het om de financieen nooit ging bij vorige afleveringen. Smoesjes van de vrouw, mijn man doet helemaal niks meer, bladibla, er was gewoon geen geld meer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:48 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind dus van niet.
Dit was een jong stel, we willen veel, alles is zo duur, we kunnen het eigenlijk niet betalen wat we willen.
Iedereen dus tegenwoordig.
Ja, dat betwijfel ik dus (bij de vorige seizoenen). Daar was het uitgangspunt echt wel anders.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op, zeg, alsof het om de financieen nooit ging bij vorige afleveringen. Smoesjes van de vrouw, mijn man doet helemaal niks meer, bladibla, er was gewoon geen geld meer.
Dan mag je met terugwerkende kracht eerdere afleveringen gaan bekijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:52 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dat betwijfel ik dus (bij de vorige seizoenen). Daar was het uitgangspunt echt wel anders.
Ik had verwacht dat die budgetcoach wel even aan het licht ging brengen dat ze 4x per maand sushi lieten komen, ze een stapel abonnementen hadden op de linda, happyness en weet ik nog welke andere onzinnige kut bladen, maar dat was mijn verwachting. Er staat daar ook voor een ton aan instrumenten binnen welke allemaal onderhoud en afschrijving nodig hebben maar dan nog zegt die budgetcoach dat de financieel gezond zijn ondanks de top hypotheek + 150.000 schuld, nee dat is totaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:23 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond het een feel-good aflevering. Geen gescheld en gejammer over elkaar. En een budgetcoach er bij halen logisch. Sympathiek stel. En super lieve ouders. Absoluut geen jammerend stel met wazige smoesjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |