Dat had ik toen ze 8x in een week Kronenburg Park draaiden op 3fm anderhalve maand terugquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb nu alweer genoeg Drank gehoord voor de komende maanden
Jaarlijks stemplaatgenot v T2000quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had ik toen ze 8x in een week Kronenburg Park draaiden op 3fm anderhalve maand terug
Quelle horreurquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had ik toen ze 8x in een week Kronenburg Park draaiden op 3fm anderhalve maand terug
Dan hebben we maar 36 nummers nog te gaan dus. Dan is 3 wel optimistisch. Maar ik zet in op minimaal 1.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:25 schreef Tussle266 het volgende:
Heel verhaal getypt, deel dicht. Lekker dan.
Opnieuw: 472/18.
Wat voor werk verwacht je dan? Meer Henk & Henk en andere Goldband-voorvaderen?
Oh, ach. Ik vond het al raar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:33 schreef Tussle266 het volgende:
Hoort deze in de lijst?
Edit: oh, Ruud-humor.
Ruud aan de knoppen, heel Fok in paniek.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik als een gek drukken, dacht dat stream raar deed want nr klopte niet
Bart vergat een nummer te draaien en Ruud gooit er een artiest in die nog moet komen, met een nummer dat (bijna) niemand kent.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik als een gek drukken, dacht dat stream raar deed want nr klopte niet
Eind dit jaar ongetwijfeld weer op 2188.quote:
Stemplaatgenot voor de deze eeuwlijst (als 3FM daar mee verder blijft gaan)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever Nelly (niet die van Kelly)
Prince was niet eens aanwezig. Alleen zijn muze als lokkertje maar die lokte hem dus niet voldoendequote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Misschien kan iemand iets over die docu zeggen.
Is die ook nog ergens anders te zien dan op Netflix ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Misschien kan iemand iets over die docu zeggen.
Tot gisteren 9.00 wist ik niet van het bestaan. Sindsdien ieder uur over gehoord.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is die ook nog ergens anders te zien dan op Netflix ?
Of moet ik gewoon geduld hebben.
Gecheckt en denk dat je geduld moet hebben dan. Kijktip sowiesoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is die ook nog ergens anders te zien dan op Netflix ?
Of moet ik gewoon geduld hebben.
Bedankt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gecheckt en denk dat je geduld moet hebben dan. Kijktip sowieso
Van de pot naar de WC, een twee huppakee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor wel liever het origineel van Herman van Veen
De Belgen vonden dat niet destijds. Die gingen voor Door de WInd van Ingeborg voor het Eurovisie Songfestival.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de leukste Clouseau denk ik
Jij gaat sowieso niet bepaald fijn op nummers met babygeluiden/zingende kinderen hequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de pot naar de WC, een twee huppakee.
Daar krijg ik jeuk van helaas.
Dan hebben ze er wel verstand van, Door de Wind-genotquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Belgen vonden dat niet destijds. Die gingen voor Door de WInd van Ingeborg voor het Eurovisie Songfestival.
Wat nu in nederland bekend is in de versie van Miss Montreal
Dit is echt mijn muziek. Deze mag er van mij ook gewoon twee keer in staan.quote:
Ja ik ga ook heel goed op die New Wave/New Romantic/Synthpop sound, dat is wel echt het hoogtepunt van de jaren 80. (Zie ook mijn stemlijst, bijna uitsluitend daarvoor gegaan)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is echt mijn muziek. Deze mag er van mij ook gewoon twee keer in staan.
Ik vond 'm wel fijn idd!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is echt mijn muziek. Deze mag er van mij ook gewoon twee keer in staan.
Ik vind dat echt een zalige versiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zat toch een beat onder en dit nummer kwam toch uit de jaren 90?
Is dat die van 630 op de vluchtstrook? Oh nee, dat is Olivia.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zat toch een beat onder en dit nummer kwam toch uit de jaren 90?
Die Troggs cover is nog wel leuk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:34 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje boyband, niks credibles aan, wat ze je ook proberen wijs te maken.
Guilty pleasures bestaan niet. Man/vrouw duet dus inkopper voor jou.quote:
Eens, maar ik vind de stukken zonder zang vooral ontzettend lekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Guilty pleasures bestaan niet. Man/vrouw duet dus inkopper voor jou.
Dat vind ik niet, maar liggen dichter bij elkaar dan ik zou willen toegeven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch echt wel beter dan dat duet met Sporty
Dat nummer met Sporty is kort pittig kapsel geperst op vinyl, c'monquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, maar liggen dichter bij elkaar dan ik zou willen toegeven.
Wel beter dan dat duel met Ziggy mi.
Ja het is wel de beste variant van huisvrouwenmuziek, maar wel mooie harmonieën. @Tussle266 heeft wel een punt met man/vrouw duetten he?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat nummer met Sporty is kort pittig kapsel geperst op vinyl, c'mon
Dat moet bijna welquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is wel de beste variant van huisvrouwenmuziek, maar wel mooie harmonieën. @:Tussle266 heeft wel een punt met man/vrouw duetten he?
Dat dronken gelal is ook niet te verstaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Magnificent 7 is samen met Stir it up een nummer waarop ik eerder de baslijn meeneurie dan iets anders.
Het is dat je de Tom Tom Club al noemde, anders zou ik Talking Heads erbij zetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker nummer van de Tom Tom Club dit. Of van Blondie. Of weet ik wat.
Die gaat echt idioot hard stijgen dit jaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oeh, we gaan straks de Top 2000 aftrappen
Als MAGA weer losgaat?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die gaat echt idioot hard stijgen dit jaar.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die gaat echt idioot hard stijgen dit jaar.
Oh, daar had ik nog geeneens aan gedacht. Maar die plaat is ineens overal de laatste weken. Ik verwacht echt plek 1500 of zo.quote:
Erg mooi.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog geeneens aan gedacht. Maar die plaat is ineens overal de laatste weken. Ik verwacht echt plek 1500 of zo.
Stond in 't AD dat ie niet meer in leven was?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer dan Don de DAB al heeft gehad
Die van Ad? Want die van Glen leeft toch gewoon nog?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer dan Don de DAB al heeft gehad
Die van Phil natuurlijk. Ik snap de verwarring tussen Ad en Phil als je wat hoofdpijn hebt, maar daar hebben ze liquid caps voor.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die van Ad? Want die van Glen leeft toch gewoon nog?
Ik heb vaak een minuutje nodig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Phil natuurlijk. Ik snap de verwarring tussen Ad en Phil als je wat hoofdpijn hebt, maar daar hebben ze liquid caps voor.
Ik was even afgeleid, Dit ging over Adam toch? 1 jaartje T2k.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me er eentje die nog niet eerder in een ander lijstje stond? @:Tussle266
Dit verbaast mij, ach ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid, Dit ging over Adam toch? 1 jaartje T2k.
Volgens mij moet er een 24h sessie komenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze moet nog op la liste de bucket voor karaoke
Ik zeg niet direct neequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij moet er een 24h sessie komen
Mijn ouders wilden dat ooit doen op de camping in Frankrijk, maar toen vonden m'n zus en ik (toen pubers) dat gigantisch gęnant en hebben ze het uiteindelijk nooit gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze moet nog op la liste de bucket voor karaoke
Ik snap zowel je ouders als jij en je zus.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden dat ooit doen op de camping in Frankrijk, maar toen vonden m'n zus en ik (toen pubers) dat gigantisch gęnant en hebben ze het uiteindelijk nooit gedaan.
Yesterday kan heel veel kanten op.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap zowel je ouders als jij en je zus.![]()
Ik heb dit weekend broers en zussen-dag. We zijn met zijn vieren. Heel, heel veel krullen.
We gaan ook karaoke doen. Ooit heb ik met mijn zusje op een Franse camping Yesterday gekaraoked. Ik denk dat we zondag een herkansing gaan doen, 25 jaar later.
Oeh leuk! Veel plezier en gezelligheid gewenst alvastquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap zowel je ouders als jij en je zus.![]()
Ik heb dit weekend broers en zussen-dag. We zijn met zijn vieren. Heel, heel veel krullen.
We gaan ook karaoke doen. Ooit heb ik met mijn zusje op een Franse camping Yesterday gekaraoked. Ik denk dat we zondag een herkansing gaan doen, 25 jaar later.
Op kerstmuziek stemmen is sowieso twijfelachtig. Zelfs voor een kerstlijst.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wie zijn die mensen die op kerstmuziek stemmen voor dit soort lijstjes. Wie.
Gelukkig hadden we de A Gogo nog.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:50 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer van die onfortuinlijk getimede dood. Deze had ik best 6 werken geleden willen horen. Deze postume bonus was wel fijn.
Ik denk dat deze plek in deze lijst daar ook verband mee houdt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we de A Gogo nog.
Ik vind het an sich een grappige meezinger. Niet mijn ding, verder, maar ik vind Hazes, Sailing Home of Ciske de Rat een stuk erger in deze lijst.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:57 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is trouwens wel heel jammer, hier had ook gewoon een goed nummer uit de 80's kunnen staan. Of misschien hadden ze deze tijd voor die reclames van Bartcore kunnen gebruiken, 747 was ook wel goed geweest.
De zeroes lijst wordt wel lastig denk ik. Meer dan de 10's, ik denk dat Doom and Gloom populairder is dan Streets of Love.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Tussle266 het volgende:
Er komt nog eens een dag dat de Stones gewoon alle lijstjes van een complete eeuw halen. Met AI moet dat haalbaar zijn.
Gewoon die Neptunes mix toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
De zeroes lijst wordt wel lastig denk ik
Goed punt.quote:
420 Crowded House Into Temptation 1989quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:42 schreef Tussle266 het volgende:
Gisteren in het laatste uur had ik 3 stemplaten, met slechts één plaat ertussen. Ik snap nu hoe ABBA-fans zich voelen op 29 december.
Ik had hier alleen Foreigner niet van. normaal is 23.00 uur voor mij wel tijd om level 2 te bezoeken, dus ik kijk nu steeds alleen naar het laatste uur op de site. Maandag besloot ik dat het wel dinsdagochtend kon. Maar dit wilde ik niet missen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
420 Crowded House Into Temptation 1989
419 Foreigner Waiting For A Girl Like You 1982
418 Echo & The Bunnymen Killing Moon 1984
417 Billy Idol Eyes Without A Face 1984
Dit blokje had ik net gemist, ik stapte precies na Billy in de auto. Hier zat voor mij wel maar 1 stemplaat bij, maar het hadden er ook 3 kunnen zijn
Het verbaast me dat je niet over mijn dubieuze naamgeving voor liedjes valt.
Ik dacht dat het om Cry Wolf van a-ha gingquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pee-machinery haal ik er nog wel uit, maar die wolven...Killing moon?
Dat was Material girl denk ikquote:
Ik denk dat ik hem net voor de 80s week al een keer heb gehoord. Ik vind Like a Virgin trouwens echt helemaal niks en Material Girl wel leuk, kan dit?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was Material girl denk ik
Nee, want hij staat al op deze positiequote:Op woensdag 7 februari 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de beste Toto! Op 99 hoef ik niet te hopen he?
Unpopular opinion maar ik vind dit nummer nogal meh. Hier had ook Stranger in Town of Hydra oid kunnen staan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij komt alleen de hele harem nog 1 voor 1 voorbij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Radio 2 land komt 99 gewoon uit 88, dus dat kan prima.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Unpopular opinion maar ik vind dit nummer nogal meh. Hier had ook Stranger in Town of Hydra oid kunnen staan.
(99 is weltho, maar die komt uit 1979 dus die telt hier niet mee helaas).
Mushanga (en Africa) ook wel lijkt me?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij komt alleen de hele harem nog 1 voor 1 voorbij.
Zo kun je je dochters toch best noemen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mushanga (en Africa) ook wel lijkt me?
Akkoord. Mushanga is vast ook een naam, geen idee. Maar die andere 2 kan ik niet omheen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo kun je je dochters toch best noemen?
I'll be over you was gisteren al tochquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Akkoord. Mushanga is vast ook een naam, geen idee. Maar die andere 2 kan ik niet omheen.
Mushanga, Rosanna, Pamela, Africa. Rest is al geweest of doet niet mee.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Akkoord. Mushanga is vast ook een naam, geen idee. Maar die andere 2 kan ik niet omheen.
Ja alsof ik dat nietsige nummer onthoud.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
I'll be over you was gisteren al toch
Mushanga is een naam idd!quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fan actie vorig jaar bij de top 2000quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit niet zo boeiend van Toto en ik snap niet hoe dit in zo’n lijst komt. In de jaren 80 kende niemand die het album niet had dit nummer
Nee hoor, stond voor het eerst op de keuzelijst in 2022. En toen ook in de lijst.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Fan actie vorig jaar bij de top 2000
3 jaar geleden denk ik dan, waardoor ie 2 jaar geleden op de keuzelijst kwam?quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer zingt Normaal in het Engels?
Het heeft volgens mij met de Albumshow te maken. Ik heb in de tussentijd ontdekt dat dat de grote motor achter al dat soort toevoegingen aan de keuzelijst is.quote:
Dit verbaast me zeer weinig.quote:
Whatever, de lijst van 2022 voelt voor mij nog aan als de lijst van vorig jaarquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 jaar geleden denk ik dan, waardoor ie 2 jaar geleden op de keuzelijst kwam?
Ah, de classic regel 'als het ouder is dan [huidig jaar] en tenminste 1x op Radio 2 is gedraaid staat het op de keuzelijst'. Vandaar dat ook Kendrick, K3 en de tienduizend Queen-albumtracks op de keuzelijst staan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij met de Albumshow te maken. Ik heb in de tussentijd ontdekt dat dat de grote motor achter al dat soort toevoegingen aan de keuzelijst is.
De app doet het niet, zeiden Jan-Willem en Jeroen vanochtendquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou kom op radio 2, zet die daglijst eens online
Tijd dat we daar Marching Orders van Editors eens pluggen. (Al is dat geen fanklassieker want ze spelen hem nooit live)quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij met de Albumshow te maken. Ik heb in de tussentijd ontdekt dat dat de grote motor achter al dat soort toevoegingen aan de keuzelijst is.
Dit is het inderdaad. Een willekeurige vuller van een willekeurige artiest wordt dan ineens lijstjesmateriaal.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ah, de classic regel 'als het ouder is dan [huidig jaar] en tenminste 1x op Radio 2 is gedraaid staat het op de keuzelijst'. Vandaar dat ook Kendrick, K3 en de tienduizend Queen-albumtracks op de keuzelijst staan.
Dan hebben Zucchero fans een probleemquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:35 schreef Tussle266 het volgende:
Dit betekent overigens dus ook dat als je iets gedaan wilt krijgen, Corné je man is.
Zal de afwezigheid van de bas zijn..hoe vind je When doves cry?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:42 schreef ok01 het volgende:
Heb deze van Prince nooit echt leuk gevonden
Die vind ik dan weer heerlijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal de afwezigheid van de bas zijn..hoe vind je When doves cry?
Dan is het niet de afwezigheid van de basquote:
Ik denk dat ik gewoon zenuwachtig word van zijn hoge stem op een gegeven momentquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan is het niet de afwezigheid van de bas
Helaas hebben ze daar bewust ruimte voor gelaten in deze lijst. 748 platen in de tijd voor 912.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan Bart niet eens stoppen met dat gedoe met die covers enzo? Niet lullen, maar gewoon de lijst draaien
Nee, tellen we niet mee. Maar deze had ik wel verwacht ja.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:51 schreef Tussle266 het volgende:
Tellen we de Koninklijke 500 mee @:mexicanobakker? Anders is dit hem.
What You're Proposing was ook nooit week 53 toch? Maar vorig jaar wel in deze lijst dus.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:57 schreef Tussle266 het volgende:
Dit was wel echt de laatste ‘nieuwe’ nieuwkomer. De nieuwe die nu nog komen kennen we al van week 53 uit heden of verleden, lijkt me.
Is ook een geweldige docu.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:15 schreef Tussle266 het volgende:
Ah, eindelijk iemand die over die docu begint.
Wel fijn dat je er in die tijd gewoon ongestraft zo uit kon zien.quote:
Dat hebben ze ook 71 keer verteld deze week, dus ik geloof het gelijk.quote:
Ach ja, zo gaat het altijd met Netflix-hypes. De eerste weken hoor je niets anders. En daarna gaat het weer over in een andere hype.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook 71 keer verteld deze week, dus ik geloof het gelijk.
Mwa, Italo ok..quote:
I stand corrected, gewoon Italië iddquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Italiaans wel, maar italo noch disco.
Zondagochtendwandelingetje maken in april met een beginnend zonnetje en zwanen die overvliegen en dan dit in de oren. Onverslaanbaar hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk vind ik dit best een duf nummer
Het moet het wel van het gepiel hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zondagochtendwandelingetje maken in april met een beginnend zonnetje en zwanen die overvliegen en dan dit in de oren. Onverslaanbaar hoor.
Dat is wel waar denk ik.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het moet het wel van het gepiel hebben
quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:13 schreef Tussle266 het volgende:
Maar goed, 3 op de keuzelijst, 3 in de einduitslag, best opvallend toch.
Nu die notering bij de grootvorst nogquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:13 schreef Tussle266 het volgende:
Maar goed, 3 op de keuzelijst, 3 in de einduitslag, best opvallend toch.
Stond vorig jaar ook in deze lijst. Wel wat plekjes lager. Het uitgangspunt wat we namen was volgens mij: of deze lijst, of Top 2000/KKD.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar I Ran had toch ook geen 'lijstjesgeschiedenis' tot nu toe?
Ah, op die fiets! Hoeveel niet-Top klanten stonden er vorig jaar eigenlijk in de lijst? Ik vond 't vorig jaar echt vies tegenvallen namelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stond vorig jaar ook in deze lijst. Wel wat plekjes lager. Het uitgangspunt wat we namen was volgens mij: of deze lijst, of Top 2000/KKD.
Vorig jaar hadden ze natuurlijk wel 'last' van de aardbeving in Turkije/Syrië een paar dagen eerder. In het weekend werd toen besloten van woensdag een nationale actiedag te maken. Dus dat scheelde zomaar 100 platen. 3FM had toen de Zeroes Top 1003, dus die deden welgeteld 2 uurtjes mee aan de actiedag, want lijstjes gaan voor alles.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ah, op die fiets! Hoeveel niet-Top klanten stonden er vorig jaar eigenlijk in de lijst? Ik vond 't vorig jaar echt vies tegenvallen namelijk.
En toen gingen ze toch ook door tot 18.00 ipv 00.00 als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze natuurlijk wel 'last' van de aardbeving in Turkije/Syrië een paar dagen eerder. In het weekend werd toen besloten van woensdag een nationale actiedag te maken. Dus dat scheelde zomaar 100 platen. 3FM had toen de Zeroes Top 1003, dus die deden welgeteld 2 uurtjes mee aan de actiedag, want lijstjes gaan voor alles.
20.00 volgens mij. Het zou me ook niet verbazen als de Koninklijke 500 een Koninklijke 1000 wordt en de Top 90's ook twee keer zo lang wordt dit jaar. Maar daardoor komt er dus wel veel meer ruimte voor alles wat niet in de eindejaarslijst komt, normaal gesproken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En toen gingen ze toch ook door tot 18.00 ipv 00.00 als ik het me goed herinner.
Op de daglijst stond ie al aangekondigd..en volgens mij was het in week 53 ook al zoquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:23 schreef Tussle266 het volgende:
Ah, we gaan aan de onaangekondigde albumversies beginnen.
Ze draaien volgens mij altijd album, alleen stond deze nooit zo omschreven tot vandaag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op de daglijst stond ie al aangekondigd..en volgens mij was het in week 53 ook al zo
Truequote:Op woensdag 7 februari 2024 12:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze draaien volgens mij altijd album, alleen stond deze nooit zo omschreven tot vandaag.
Samen met Hazes m'n grootste pet peeve deze lijst. Love me some Wham!, maar ik vind het meeste solospul van Sjors drie keer niksquote:
Soms wat saaiig, maar wel goed gezongen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Samen met Hazes m'n grootste pet peeve deze lijst. Love me some Wham!, maar ik vind het meeste solospul van Sjors drie keer niks
En niet zo’n hele leuke ventquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:40 schreef Chiappucci het volgende:
Erik van der Hoff was niet zo'n hele goede zanger.
In WIDM vond ik hem wel oke.quote:
Wel het ultieme karaokenummer. Samen met Mr Brightsidequote:
Toch is het pas in 1989 uitgebracht.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een ultiem 80s nummertje.
Maar het is natuurlijk wel duidelijk gericht op de tijdsgeest van de jaren ervoor.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Toch is het pas in 1989 uitgebracht.
Matthijs van Nieuwkerk ook welquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vind hem meestal wel sympathiek overkomen.
Ja, dat klopt wel inderdaad. Net zoals Land of Confusion met al die poppen in de clip.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel duidelijk gericht op de tijdsgeest van de jaren ervoor.
Ik denk dat we dit nog wel een paar keer gaan krijgen. Zelfs onder de stijgers. De meest verbazende vond ik wel klaplong als nieuwkomer in het deel dat vorig jaar ook al werd uitgezonden. Helemaal nieuw bedoel ik dan, niet alleen nieuw in dat deel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier wel, in de Top 2000 niet. Zeg het maar.
Al vind ik dit wel een stuk beter dan Homeless, die is echt alleen leuk binnen de context van het albumquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijft voor mij een mysterie waarom dit en Homeless wel de Top 2000 haalt en Boy in the bubble niet
Geeneens in de buurt ook. In de KKD kwam ineens America naar voren, maar mogelijk zijn dat Rammsteinfans met een hersenschudding geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijft voor mij een mysterie waarom dit en Homeless wel de Top 2000 haalt en Boy in the bubble niet
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Geeneens in de buurt ook. In de KKD kwam ineens America naar voren, maar mogelijk zijn dat Rammsteinfans met een hersenschudding geweest.
America is prachtig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Geeneens in de buurt ook. In de KKD kwam ineens America naar voren, maar mogelijk zijn dat Rammsteinfans met een hersenschudding geweest.
Corné mag het weten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
America is prachtig.
Maar brengt me gelijk bij mijn volgende mysterie: waarom I am a rock niet in de keuzelijst staat
Prima albumafsluiter ookquote:
Het ontbreken van Chas Jankel in de 80s lijst is ook zo watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |