Nooit verkeerd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Zoon_John het volgende:
Weer niet of ik bier moet pakken of niet. Dacht ik vraag het mijn kameraden hier.
Woordle 964 X/6quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:29 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 964 5/6
⬛⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 760 4/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
🟨🟨⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM
Wat zegt dit over FOK!?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:08 schreef tong80 het volgende:
27. 087 Pisces29
29. 083 aTypisch
30. 080 tong80
35. 073 DombohetOlifantje1
Dat het stabiliseert. Volgens mij een kleine opleving heeft.quote:
Dat kan ik mij voorstellen, van harte met de halve finalequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het was érg gezellig gister bij Cambuur.
Jij ook ouwe reus. Ja het is vooral hopen op de winnaar van vanavond en dan het liefst thuis, tegen Feyenoord thuis/uit en NEC uit ben je kansloos.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, van harte met de halve finaleMet het overgebleven deelnemersveld is een finale zelfs realistisch.
Mooie prestatie, van hartequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ja die zakken lekker af naar de KKD en komen daar NOOIT meer uit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooie prestatie, van harte
Vitesse op hun bek zien gaan, altijd leuk. Al wordt dat inmiddels wel een wekelijkse standaard.
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Erg mooiquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die zakken lekker af naar de KKD en komen daar NOOIT meer uit.
Kan gebeuren maat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 964 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛🟩🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
...
Woordle6 760 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit wordt een hele matige dag
Normaal vind ik het wel jammer als een subtopper afzakt, zeker omdat de Eredivisie tussen plek 6-9 wel weer wat serieuze ploegen mag krijgen, maar Vitesse weg zou ik genot vinden. Eng clubje. Op een bepaalde manier toch wel mijn minst geliefde Eredivisie club.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooie prestatie, van harte
Vitesse op hun bek zien gaan, altijd leuk. Al wordt dat inmiddels wel een wekelijkse standaard.
Ik vind het echt zo’n nietszeggende club. Laatste jaren ook allemaal van die onsportieve teams. Kutfans, kutstadion. Nee, doe dan maar Groningen, ADO, Cambuur, Willem II of de Graafschap. Misschien zelfs NAC wel (wat kunnen die zuipen trouwens hè).quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal vind ik het wel jammer als een subtopper afzakt, zeker omdat de Eredivisie tussen plek 6-9 wel weer wat serieuze ploegen mag krijgen, maar Vitesse weg zou ik genot vinden. Eng clubje. Op een bepaalde manier toch wel mijn minst geliefde Eredivisie club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |