Tineke ook.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:03 schreef Zoon_John het volgende:
Hoeveel teentjes knoflook gebruiken jullie gemiddeld in de pasta saus?
Ik doe meestal vier a vijf.
Dat was bij frisdrank al veel langer zo, toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef alpeko het volgende:
Moeten we niet gaan lunchen?
Wat is trouwens het idee achter dat het dopje nu niet meer los van het 1,5 liter melkpak kan? Alsof ik anders de dop uit mijn raam zou flikkeren. Nu zit elke keer dit kutdop in de weg als je schenkt.
Alleen mensen die motorisch gestoord zijn kunnen niet met die dopjes omgaan. Zelfde gejank van volwassen die zeiken over kartonnen rietjes. Rietjes zijn voor kinderen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef alpeko het volgende:
Wat is trouwens het idee achter dat het dopje nu niet meer los van het 1,5 liter melkpak kan? Alsof ik anders de dop uit mijn raam zou flikkeren. Nu zit elke keer dit kutdop in de weg als je schenkt.
Dat de rietjes dan slap worden ?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef RamboDirk het volgende:
Zelfde gejank van volwassen die zeiken over kartonnen rietjes.
Kartonnen rietjes zijn ook geen rietjes.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen mensen die motorisch gestoord zijn kunnen niet met die dopjes omgaan. Zelfde gejank van volwassen die zeiken over kartonnen rietjes. Rietjes zijn voor kinderen.
Ik zou een keertje Mogelijkheid van een eiland van Michel Houellebecq lezen, daar staat vrij duidelijk het hoe en wat beschreven over het vastzitten van doppen aan melkpakken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef alpeko het volgende:
Ook die mensen hebben recht op melk of een milkshake.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen mensen die motorisch gestoord zijn kunnen niet met die dopjes omgaan. Zelfde gejank van volwassen die zeiken over kartonnen rietjes. Rietjes zijn voor kinderen.
Ik wacht op ‘zijn’ filmquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou een keertje Mogelijkheid van een eiland van Michel Houellebecq lezen, daar staat vrij duidelijk het hoe en wat beschreven over het vastzitten van doppen aan melkpakken.
Samen met mij de favoriete schrijver van uitgever en psycholoog Jan Schouten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou een keertje Mogelijkheid van een eiland van Michel Houellebecq lezen, daar staat vrij duidelijk het hoe en wat beschreven over het vastzitten van doppen aan melkpakken.
Leve de snobs en leve als je woke bent tegenwoordigquote:
In welke kliniek heb je die ontmoet?quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met mij de favoriete schrijver van uitgever en psycholoog Jan Schouten.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In welke kliniek heb je die ontmoet?
In de zomer van 1988, op 25-jarige leeftijd, ging de verteller met enkele meiden uit Zaltbommel naar Den Bosch en vervolgens naar het natuurbad Nieuwe Tijningen/Put van Zaan. Na wat geplaag en zwemmen, eindigden ze bij de verteller thuis, waar ze samen dronken en speels werden. Annelies was luidruchtig, Katja wat terughoudender. De avond escaleerde toen Annelies dronken werd en de controle verloor, waardoor ze bijna betrapt werden. Uiteindelijk moesten ze allemaal het huis verlaten, met veel tumult en lawaai. Dit incident leidde ertoe dat de verteller later op zichzelf ging wonen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:34 schreef Oriente het volgende:
VER / Toen Tong op zichzelf ging wonen......
Wat heb ik gelezen
Medelijden met OpenAI dat je het die bagger hebt laten lezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de zomer van 1988, op 25-jarige leeftijd, ging de verteller met enkele meiden uit Zaltbommel naar Den Bosch en vervolgens naar het natuurbad Nieuwe Tijningen/Put van Zaan. Na wat geplaag en zwemmen, eindigden ze bij de verteller thuis, waar ze samen dronken en speels werden. Annelies was luidruchtig, Katja wat terughoudender. De avond escaleerde toen Annelies dronken werd en de controle verloor, waardoor ze bijna betrapt werden. Uiteindelijk moesten ze allemaal het huis verlaten, met veel tumult en lawaai. Dit incident leidde ertoe dat de verteller later op zichzelf ging wonen.
Kreeg zelfs een content policy waarschuwing.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Medelijden met OpenAI dat je het die bagger hebt laten lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |