quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:25 schreef Starhopper het volgende:
Snelwegen blokkeren, vernielingen, brandstichting, asbest/afvaldumpingen en bedreigingen loont dus....
Brussel doet boeren nieuwe handreiking: pesticidereductie van tafel
Goed dat deze wet van tafel is. Geen pesticiden in speeltuinen en stadsparken is natuurlijk een zotte gedachte! Echt een mooi resultaat dat onze boeren hier behaald hebben. Hier moeten alle Nederlanders gewoon dolblij mee zijn!quote:In de wet zaten onder andere bindende reductiedoelen voor lidstaten en een verbod op gebruik van pesticiden in ‘kwetsbare gebieden’, zoals stadsparken, speeltuinen en in de omgeving van scholen en sportvelden.
Alle kinderen aant gif!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:55 schreef Nielsch het volgende:
Echt een mooi resultaat dat onze boeren hier behaald hebben! Hier moeten alle Nederlanders gewoon dolblij mee zijn.
Terecht natuurlijk, de half goddelijke boeren zijn stukken belangrijker! Het volluk heb gesproken!quote:
Ja dat vond ik dus ook al van jouw postquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hier moet ik dan weer om lachen, wat iemand er allemaal voor onzin bijtrekt om zogenaamd een punt te maken.
Nee hoor, het is allemaal de schuld van het CDA (en de boeren en de Rabobank) lees ik net dus zo vreemd is die reactie van Yesilgoz niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een felle reactie van Yesilgoz op een normale vraag van Boswijk jeetje
Wat dan precies?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt."quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Faber van PVVWat een idioot. Hamas terroristen op stations
Derk Boswijk is altijd genieten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
WOEDENDquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soms vraag ik mij af of ze zelf ook niet doorhebben dat het vasthouden aan dit korte termijn denken ze later heel erg gaat opbreken. Hoe langer je het uitstelt hoe erger het medicijn wordt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Goed dat deze wet van tafel is. Geen pesticiden in speeltuinen en stadsparken is natuurlijk een zotte gedachte! Echt een mooi resultaat dat onze boeren hier behaald hebben. Hier moeten alle Nederlanders gewoon dolblij mee zijn!
En Duitsland en Nieuw Zeeland en ...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:15 schreef torentje het volgende:
[..]
De boeren demonstreren voor hun rechten op strategische plekken en de enige mensen die daar hinder van hebben zijn hun collega's.
nee ook een lakse overheid die eerder op had moeten komen voor de overige 96% van de bevolking.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja het is vast alleen de schuld van de boeren
nee ook een lakse overheid die eerder op had moeten komen voor 100% van de bevolking. Daarvoor zit dat volk er.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee ook een lakse overheid die eerder op had moeten komen voor de overige 96% van de bevolking.
Lol.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij af of ze zelf ook niet doorhebben dat het vasthouden aan dit korte termijn denken ze later heel erg gaat opbreken. Hoe langer je het uitstelt hoe erger het medicijn wordt.
Hate speech.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het recht om elk jaar weer miljoenen subsidie te vangen.
Wel opportuun lijkt me dit, maar die Ursula staat gewoon hetzelfde in de wedstrijd als Timmerfrans toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:05 schreef machtpen het volgende:
Het is allemaal de schuld van Frans Timmermans. Half Europa letterlijk in de fik door die malloot.
https://www.telegraaf.nl/(...)bool-van-polarisatie
Het doet mij een beetje aan asbest en loden waterleidingen denken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |