Ja en ook niet gelijk zit altijd wel even iets tijd tussenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Alleen werd het score-overzicht niet bijgewerkt?![]()
Schrijft hij al die punten pas bij als je gebolkt bent?
Ik keek daar nooit naar tussen doorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:01 schreef Speklap3000 het volgende:
Ah, ja nu heeft hij ze bijgeschreven
Ik mik op 200 punten per dag, dan zou ik uit Devzero's klauwen moeten blijvenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek daar nooit naar tussen door
Alleen aan het eind van de dag als ik ging afsluiten. Of als er een nieuw topic geopend werd, maar ook niet altijd.
Vond het leuk om pas aan het eind van de dag te zien
Zolang je niet gebolkt wordt telt het niet bij. Pas een tijd nadat iemand jou gebolkt heeft kan je het zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik mik op 200 punten per dag, dan zou ik uit Devzero's klauwen moeten blijven
Maar ik kijk eigenlijk minder naar mijn eigen punten, en meer naar wat de rest doet. Viel me nu gewoon op dat mijn score langdurig bleef staan.
Doe dit niet voor de lol natuurlijk, maar voor de eeuwigdurende roem.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je niet gebolkt wordt telt het niet bij. Pas een tijd nadat iemand jou gebolkt heeft kan je het zien.
Hou het maar goed in de gaten allemaal.
Nou de eeuwige roem hier is betrekkelijk. Je ziet wel wat je over je heen krijgt als je op 1 staatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Doe dit niet voor de lol natuurlijk, maar voor de eeuwigdurende roem.
Jaloeziequote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou de eeuwige roem hier is betrekkelijk. Je ziet wel wat je over je heen krijgt als je op 1 staat
Dreamerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
JaloezieIk krijg straks alle bitches, en dat kunnen ze niet hebben.
Zeker, zelfs nattequote:
Nog 22 dagenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
speklap heeft deze ronde in een paar daagjes meer gepost dan ik in een hele maand
Hey Marioquote:
Ja hij bolkt wat af die speklap.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
speklap heeft deze ronde in een paar daagjes meer gepost dan ik in een hele maand
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-02-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |