Nou een heleboel. Laat ik beginnen met die domme schrikkeljaren. Als we gewoon iedere dag 1 minuut langer laten duren, dan hebben hebben we helemaal geen schrikkeldag nodig. Na 4 jaar hebben we 20 minuten te kort, maar we kunnen om de 12 jaar een extra uur toevoegen aan de overgang naar wintertijd.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-02-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Sorry..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat is je reactie op mijn briljante oplossing voor schrikkeljaren
Die post sloeg ook nergens opquote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sorry..
T moe om te begrijpen..
Daar roepen sommigen al sinds 2005 omquote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:34 schreef KillemWieft het volgende:
Door klimaatverandering worden orkanen steeds zwaarder, en daardoor voldoet de schaal waarmee hun kracht wordt uitgedrukt niet meer, vinden Amerikaanse deskundigen. Er zou een extra klasse moeten komen voor de buitencategorie, de allerzwaarste tropische cyclonen, zo schrijven ze maandag in het wetenschappelijke tijdschrift PNAS.
Oa devzero?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar roepen sommigen al sinds 2005 om
Niet eens. Maar als inwoner sinds 2005 in een gebied met veel orkanen, volg ik het wel een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |