was denk ik niet bevruchtquote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel licht verontrustend hoe dat paarse ei vrolijk toekijkt hoe het hoofd van z'n makker leeggelepeld wordt.
morgen om 12:00 weerquote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa
maar split is ook goed hoor
[..]
ik ga zo nog eitje koken
jullie nog iets snacken?
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef Koen66 het volgende:
staat me ergens bij dat Solero ooit Soledo heette
B en C merken zijn net zo lekker.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa
maar split is ook goed hoor
[..]
ik ga zo nog eitje koken
jullie nog iets snacken?
samequote:Op maandag 5 februari 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
B en C merken zijn net zo lekker.
Ik proef daar toch geen verschil in.
Oh die dingen ja, en dat dan in het midden zo'n kauwgombal zat die na te keer kauwen zijn maak al kwijt wasquote:Op maandag 5 februari 2024 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, van dit soort ijsjes die vaak mislukt uit de verpakking kwamen
Alsof je daar op kon kauwen die dingen waren klerehardquote:Op maandag 5 februari 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die dingen ja, en dat dan in het midden zo'n kauwgombal zat die na te keer kauwen zijn maak al kwijt was
Met matige kauwgombalquote:Op maandag 5 februari 2024 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, van dit soort ijsjes die vaak mislukt uit de verpakking kwamen
hehehe ja, maar als kind ging ik wel voor die 'wow zit ook een kauwgom bij!!!!'quote:Op maandag 5 februari 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die dingen ja, en dat dan in het midden zo'n kauwgombal zat die na te keer kauwen zijn maak al kwijt was
mooi blauwquote:
Oh jammer.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe maar om te lezen, Mijn kennis van het Nederlands is echt te zwak om een goed boek neer te zetten ..
Ziet er meer op alsof de ijsjes al zijn verwerktquote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht nog "Was er laatst ook niet iets met rendierijsjes bij de AH?"
...
2015 alweer.
[ afbeelding ]
*giechelt om naam*quote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of we deze ook in Nederland hadden? Maar hiervan was het stokje een kauwgom!Op vakantie ooit echt alleen maar dit gegeten volgens mij
hahahahahaquote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
...
2015 alweer.
[ afbeelding ]
"Laatst."quote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
...
2015 alweer.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |