quote:
LIVE. Koning Charles heeft kanker en start behandeling: “Prins Harry reist naar VK na gesprek met vader”
ROYALTYDe Britse koning Charles III (75) lijdt aan kanker en zal zijn publieke taken moeten uitstellen om behandeld te worden. Dat heeft Buckingham Palace zonet bekendgemaakt. Z'n zoon, prins Harry, zou een van de komende dagen naar het Verenigd Koninkrijk afreizen om z'n vader te gaan bezoeken. Dit artikel wordt voortdurend aangevuld met de laatste informatie.
De diagnose werd gemaakt na een recente behandeling voor een vergrote prostaat. Charles heeft geen prostaatkanker, maar tijdens de behandeling werden wel kwaadaardige cellen ontdekt. Om welke soort kanker het dan wel gaat, is niet bekendgemaakt. De koning zal nu regelmatig worden behandeld in een Londens ziekenhuis. De 75-jarige vorst is op dit moment al van buitenverblijf Sandringham teruggekeerd naar Londen om onmiddellijk met de behandeling te beginnen..
https://www.hln.be/royalt(...)-met-vader~a6b7f3fc/Arme man. Zolang moeten wachten om koning te zijn en nu heeft hij kanker.
Hopelijk komt hij er door.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo