Gewoon vrouwen weer achter het aanrecht. Vroeger had je dit gezeik nietquote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef bitterbal het volgende:
toch wat vermoeiend , al die mensen die zich misdragen op de werkvloer
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga chocolaa eten. Cancel mij ook maar.
Heb het idee dat vroeger juist veel meer kon.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon vrouwen weer achter het aanrecht. Vroeger had je dit gezeik niet
ja omdat die vrouwen allemaal achter het aanrecht stonden en er alleen manwijven aan het werk warenquote:Op maandag 5 februari 2024 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb het idee dat vroeger juist veel meer kon.
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja omdat die vrouwen allemaal achter het aanrecht stonden en er alleen manwijven aan het werk waren
die konden wel tegen een geintje en een klap op de bips
Precies.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja omdat die vrouwen allemaal achter het aanrecht stonden en er alleen manwijven aan het werk waren
die konden wel tegen een geintje en een klap op de bips
Die is toch met Gerrie?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Hier nog 1
'Red Bull-teambaas Horner beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag'
https://nos.nl/artikel/25(...)verschrijdend-gedrag
ja die zal er ook niet jonger op geworden zijn.quote:
Je trekt ze wel zonder enige moeite aan.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik vroeg net aan iemand op fb die had gezegd naar thailand te willen verhuizen waarom. Stuurde hij mij allemaal prive berichten met voice messages dat hij in spanje woont en een relatie had met een poolse die hem heeft beschuldigt van mishandeling en dat die morgen moet voorkomen
oke doei
echt hequote:Op maandag 5 februari 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je trekt ze wel zonder enige moeite aan.
3 minuten op 180 en nog best lekker.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meer als een frikadel uit 2001.
Moet je niet effe overtoepen met dat je via een internetforum allemaal gestoorde lui kent die in hun eigen fantasiewereld leven en dat je drie huizen en vijftien benen hebt?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik vroeg net aan iemand op fb die had gezegd naar thailand te willen verhuizen waarom. Stuurde hij mij allemaal prive berichten met voice messages dat hij in spanje woont en een relatie had met een poolse die hem heeft beschuldigt van mishandeling en dat die morgen moet voorkomen
oke doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |