SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Komkommerquote:
ik moest er om gnorkenquote:
Nee wel een flapquote:Op maandag 5 februari 2024 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij zit weer aan de frituur zeker?
Ik ook welquote:
Jij bent de flaploze vakantiedagen aan het inhalen?quote:
wel met een beetje peper en zout voor de smaakquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel met een beetje peper en zout voor de smaak
ik zou er ook een beetje brood, mayo, ketchup, augurk, sla, kipburger,ui, gebakken ei en jalapeno bij doen voor de smaak. Misschien ook nog wat gebakken spek en een plak gegrilde ananas en wat kaasquote:Op maandag 5 februari 2024 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel met een beetje peper en zout voor de smaak
ja zat lang zonderquote:Op maandag 5 februari 2024 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent de flaploze vakantiedagen aan het inhalen?
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Vakantie is voorbij Sophie
quote:
Mijn lat ligt gelukkig veel hoger.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1/10 op de schaal van Haags
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou er ook een beetje brood, mayo, ketchup, augurk, sla, kipburger,ui, gebakken ei en jalapeno bij doen voor de smaak. Misschien ook nog wat gebakken spek en een plak gegrilde ananas en wat kaas
Inderdaad dat doe je maar in de slaapkamer.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef bitterbal het volgende:
toch wat vermoeiend , al die mensen die zich misdragen op de werkvloer
Daarom, jezelf als een echte heer of dame profileren op de werkvloer werkt het beste en is het meest beschaafde.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef bitterbal het volgende:
toch wat vermoeiend , al die mensen die zich misdragen op de werkvloer
Mensen worden al aan de schandpaal genageld zonder dat er wederhoor plaatsvindt.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:19 schreef bitterbal het volgende:
En het zijn er zoveel ook. Misschien een overeenkomst in het karakter van al die tv mensen.
Vinden zichzelf allemaal geweldig.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:19 schreef bitterbal het volgende:
En het zijn er zoveel ook. Misschien een overeenkomst in het karakter van al die tv mensen.
hmm ja dat kan ookquote:Op maandag 5 februari 2024 16:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mensen worden al aan de schandpaal genageld zonder dat er wederhoor plaatsvindt.
Ik denk dat het ansich allemaal wel meevalt. De cancelcultuur draait wel op volle toeren zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |