Zet dan even een TR'tje voor 2024quote:Op maandag 5 februari 2024 11:24 schreef MadMaster het volgende:
De TT heeft het nog steeds over vorig jaar…
Done…quote:Op maandag 5 februari 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zet dan even een TR'tje voor 2024
Dit bedoelde ik ook vorige week tijdens de stemweek. Volgens mij hebben platen aan het begin en het eind van een decennium daar best last van in dit soort lijstjes. Nog los van die letterlijke missers die Radio2 zelf maakt met releasejaren.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor mij meer een 70's plaat
Nu zijn de 80s denk ik op het eind wel redelijk afgebakend, er zijn maar een paar eind 80s nummers die denk ik voor veel mensen als 90s voelen, REM is het enige radio 2-fahige wat zo daagt. Begin van het decennium is meestal een slechtere positie.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik ook vorige week tijdens de stemweek. Volgens mij hebben platen aan het begin en het eind van een decennium daar best last van in dit soort lijstjes. Nog los van die letterlijke missers die Radio2 zelf maakt met releasejaren.
Dat zou goed kunnen. Wel de moeite waard om dat eens te bekijken als de week voorbij is. Kom ik op terug.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu zijn de 80s denk ik op het eind wel redelijk afgebakend, er zijn maar een paar eind 80s nummers die denk ik voor veel mensen als 90s voelen, REM is het enige radio 2-fahige wat zo daagt. Begin van het decennium is meestal een slechtere positie.
Samequote:Op maandag 5 februari 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Even serieus het duurt tot ongeveer juni ofzo dat ik doorheb dat we een ander jaartal hebben
Skee-Lo zit in de nineties weekquote:Op maandag 5 februari 2024 11:54 schreef Tussle266 het volgende:
Na 3 uurtjes zou ik zeggen: heel veel konijnen uit hoeden hoeven we niet te verwachten he?
Oeh dat loopt wel in de honderden euro's per jaar inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2024 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
Eén kopje koffie maar?
Enige nadeel van thuiswerken, de kapitalen die je kwijt bent aan dat spul
zo los uit de mouw, lekker man.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Skee-Lo zit in de nineties week
Eerste uur wel een paar leuke verrassingen maar het is snel opgedroogdquote:Op maandag 5 februari 2024 11:54 schreef Tussle266 het volgende:
Na 3 uurtjes zou ik zeggen: heel veel konijnen uit hoeden hoeven we niet te verwachten he?
We hoeven het niet mooier te maken dan het is, dit is gewoon vrij pover.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vergeleken met die J. Bagger band die we straks krijgen is dit nog een meesterwerk
Dit lijkt mij juist een goed argument waarom het niet best is.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar Mex. Carnaval op de basisschool begin jaren 90...
Yup. Al had ik ergens verwacht dat deze van de Smithsgoden niet ook in deze lijst zou doordringen. Gelukkig toch wel dusquote:
Ik had nog wat hoop op Panic.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Yup. Al had ik ergens verwacht dat deze van de Smithsgoden niet ook in deze lijst zou doordringen. Gelukkig toch wel dus
Zat een behoorlijke Netflix bonus op, dus mogelijk jeugdige stem.quote:
Staat ook in deze lijst. Na dreigementen aan het dj team, denk ikquote:Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had nog wat hoop op Panic.
En je hebt geen smaak...quote:Op maandag 5 februari 2024 12:15 schreef Tussle266 het volgende:
Stel, je mag op 25 liedjes stemmen...
Hier ook een kip-linkje.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:12 schreef Tussle266 het volgende:
Een liedje over kip. Staat hun liedje over Rob de Nijs in een rok er ook in?
Jij vond kip-carrie niet op het randje en kip-sade wel?quote:
Bij Tussle ben ik wel gewend dat ik een halve cryptogram moet oplossen om hem te begrijpenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vond kip-carrie niet op het randje en kip-sade wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |