quote:Op maandag 5 februari 2024 08:14 schreef Geluiden het volgende:
Ik weet alleen nog dat ieder puberstel het ‘hun liedje’ noemde.
Volgende vraag: Mag ik naast bovenstaande nog 5 nummers (en uitvoerende) met ‘Hey’ in de titel?
quote:Op maandag 5 februari 2024 08:42 schreef slaveloos het volgende:
Hey pixies
Hey girl gruppo sportive
Hey you pink Floyd
Hey you rock steady crew
Hey Joe Jimi Hendrix
quote:Op maandag 5 februari 2024 08:51 schreef iggyinthehouse het volgende:
Hey brother - Avicii als luie toevoeging...
quote:
quote:Shoes on, get up in the morn'
Cup of milk, let's rock and roll
King Kong, kick the drum, rolling on like a Rolling Stone
Sing song when I'm walking home
quote:This is getting heavy
Can you hear the bass boom? I'm ready (woo hoo)
Life is sweet as honey
Yeah, this beat cha-ching like money, huh
Disco overload, I'm into that, I'm good to go
Disco realy made it - Gruppo Sportivo ?quote:
Kwantiteit is geen kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:49 schreef slaveloos het volgende:
Doe ik een keer een knaller van een hit
Guiness Book of Records gehaald in 2020
† Most viewed YouTube video in 24 hours
† Most viewed YouTube music video in 24 hours
Het is zeker geen kwaliteit, maar wel net iets beter dan baby Shark.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kwantiteit is geen kwaliteit.
Baby shark?
Waar is riazop als je hem niet nodig hebt?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:49 schreef slaveloos het volgende:
Doe ik een keer een knaller van een hit
Guiness Book of Records gehaald in 2020
† Most viewed YouTube video in 24 hours
† Most viewed YouTube music video in 24 hours
BTS is goed. Titel is een Nobel spulletjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef pipster het volgende:
Samsung-Zuid Korea- BTS?
Ken echt geen enkel k-pop nummer op Psy na.
op zeker, ik dacht dat ik eindelijk iets minder obscuurs had gevondenquote:
Doe volgende keer maar wat obscuursquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:39 schreef slaveloos het volgende:
[..]
op zeker, ik dacht dat ik eindelijk iets minder obscuurs had gevonden![]()
hahahaha duurt vast weer een tijd voordat ik een vraag weetquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:40 schreef pipster het volgende:
[..]
Doe volgende keer maar wat obscuurs
quote:A1 Section One: 118 Bpm
A2 Section Two: 112 Bpm
A3 Section Three: 132 Bpm
B1 Scratching: 113 Bpm
B2 U.F.O.
B3 Satellite Signals: 127 Bpm
B4 Asteroids
B5 The Scratch
B6 Wind
B7 Shooting Stars
B8 Submarine Sonar
B9 Lasergun
B10 Sonic Sounds
B11 Steam-Train Whistle
B12 Snapshots Electric Camera: Bpm115
B13 Alien
B14 Waterdrops
B15 Earthquake
B16![]()
B17 Space Invaders
B18 Seperate Fills
B19 Fills High & Low
B20 Fills At 118 Bpm
Ad Visser?quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:42 schreef iggyinthehouse het volgende:
Nope...dit is niet een typisch muziekalbum...de tracks werden/worden gebruikt in "projecten"
Ja, 'dance'..maar ik kan even geen nederlander bedenken in 1984 die daar erg happening in wasquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:45 schreef iggyinthehouse het volgende:
welke projecten houden rekening met de BPMs?
quote:
dat is voor mij toch DE herkenning van zijn grandmixes (naast de robotstemmen)quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, die Explosion had het bij mij iig niet weggegeven
Maar idd, die was in 1984 wel met bpm bezig
Ja, maar of dat een track is met die naam..quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:19 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
dat is voor mij toch DE herkenning van zijn grandmixes (naast de robotstemmen)
Ik ook voor de minimix hoor, twee platen over 9quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:12 schreef Bargehassus het volgende:
Bij zijn jaarmixen zat ik altijd klaar bij de cassetterecorder.![]()
I think it's 'cause I'm clumsy
I try not to talk too loud
Wat van wie?
Is dat Luka van Suzanne Vega?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:12 schreef Bargehassus het volgende:
Bij zijn jaarmixen zat ik altijd klaar bij de cassetterecorder.![]()
I think it's 'cause I'm clumsy
I try not to talk too loud
Wat van wie?
Dat is het!quote:
Die tweede regel staat te bonken op een vakje in mijn geheugen, maar ik ben het sleuteltje nog even kwijt...quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:20 schreef Litpho het volgende:
They would kill me for a cigarette
But I don't even wanna die just yet
Wat van wie?
U kent De Klassiekersquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Outlandos: Stewart, Andy, Sting
Regatta: Andy, Sting, Stewart
Zenyatta: Sting, Stewart, Andy
Die albums staan hier al sinds het uitkomen er van in de kast, ik kan ze van binnen en buiten dromen...quote:
quote:The music video for "" was directed by Godley & Creme, filmed at a sound stage on the outskirts of London. In it the band are seen performing on top of giant piles of guitars, drums, junk, car parts, wires, with debris and papers flying about, punctuated by footage of Loch Ness for each chorus. The band members stood apart from each other on separate towers made of scaffolding, wearing dystopian outfits. A misty and stormy appearance was created with air blowers and dry ice. During the filming, Copeland's tower caught fire and the crew started to leave the building. Creme told the director of photography to keep the cameras rolling despite the danger.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is het zover niet gekomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:04 schreef Burnett het volgende:
Iets zegt mij Synchronicity II
Maar dat was tipparade dacht ik alhier
quote:In 2004 werddoor Robert Smith gekozen om samen met The Cure op tournee te gaan. Door deze 'Curiosa Tour' verwierf
meer bekendheid in de Verenigde Staten. Ook in Europa doen ze het niet slecht voor een groep die toch nog altijd in de underground thuishoort. In 2005 verzorgden ze het voorprogramma voor zowel U2 als Coldplay en speelden ze op Rock Werchter.
Interpol.quote:
Stand 2024quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Interpol.
Kaiser Chiefs en The Killers waren toen ook voorprogramma acts van U2, was een leuke periode qua opkomende bandjes...
Buffoons ?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Deze heren hadden in de 70's een #2 én een #3 hit in NL (+ nog een noemenswaardige single).
Wie zijn zij en welke hits?
[ afbeelding ]
We've got the whole world in ouer hands ?quote:Op zondag 11 februari 2024 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Engelse band die ook iets net voetbal had…
Dat is 1/3e deel van het antwoord…quote:Op zondag 11 februari 2024 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
We've got the whole world in ouer hands ?
Ik was hardop aan het denktypen. Paper Lace ?quote:Op zondag 11 februari 2024 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is 1/3e deel van het antwoord…
2/3e…quote:Op zondag 11 februari 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was hardop aan het denktypen. Paper Lace ?
The night Chicago died ?quote:
On broadway? New York dan.quote:
Stand 2024quote:
Welk nummer van wie?quote:when I first saw you
I knew that you had a flame in your heart
And under our blue skies
Marble movie skies
I found a home in your eyes
We'll never be apart
quote:
Sahuleka, Lohues ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe mij maar 5 artiesten met Daniel in de naam die de top 40 hebben gehaald.
Dan hebben we er 5. Lohues had geen solonotering. Met de door Da_Sandman genoemde namen zijn we wel zo’n beetje compleet aan de bekende namen die ik in mijn hoofd had, 7 stuks. Smit zong mee op de Wolter Kroes hit en bewerking van de Vogeltjesdans “Ben je ook voor Nederland?” en scoorde daarmee zijn enige Top 40-notering.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Charlie Daniels Band
Daniel (ESF 1983)
Ad Visser...quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met wie scoorde Daniel Sahuleka zijn top 40-hit Giddyap a Go Go?
A+ - Enjoy Yourselfquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:27 schreef MadMaster het volgende:
Noem 8 songs + de uitvoerende (in één post) die een van oorsprong klassiek muziekstuk in een bewerkte versie in de Top 40 hebben gekregen.
Die track van A+, met de samples van Walter Murphy's Fifth of Beethoven, is wat dubieus, maar het bevat een stuk van Beethoven.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop dat dit aan de criteria voldoet
Sting - Russians
Ekseption - Air
Procol Harum - Whiter Shade of Pale
Tiesto - Adagio for Strings
Walter Murphy.- A fifth of Beethoven
Patrick van Kerckhoven - Ruffneck rules da artcore scene![]()
A+ - Enjoy yourself
Deep Purple - River deep mountain high (echt waar)
Het begint met Also Sprach Zarathustra, cultuurbarbaarquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die track van A+, met de samples van Walter Murphy's Fifth of Beethoven, is wat dubieus, maar het bevat een stuk van Beethoven.
River Deep, Mountain High daarentegen is op zichzelf wel een een klassieker, maar geen klassiek muziekstuk van een klassieke componist.
Als je dat even toegelicht had, dan had ik daar rekening mee kunnen houden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het begint met Also Sprach Zarathustra, cultuurbarbaar
Ah fuck. Dat had ik over het hoofd gezienquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dat even toegelicht had, dan had ik daar rekening mee kunnen houden.
Ik ken(de) als cultuurbarbaar de versie van Deep Purple niet…
Maar ik zal je het punt als nog toekennen…
Niet dus, want de versie van Deep Purple heeft de Top 40 nooit gehaald.
quote:If death comes for me tonight, girl
I want you to know that I love you
Correct, ik was in de veronderstelling dat de versie van Tiësto een remix was van de versie van William Orbit die de Top 40 had gehaald en had het daarom goedgekeurd. De hitversie was echter een remix van Ferry Corsten...quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh toch punt nog. Ik dacht trouwens dat Tiësto's Adagio For Strings ook nooit de Top 40 had gehaald itt de versie van William Orbit.
quote:Wat van wie?
[..]
quote:...
The alleged assailaint, is five foot one
And she shot me through my soul
Feel my body gettin cold
Standquote:
Da's snel, lijkt pipster welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:36 schreef pipster het volgende:
01 - 1:1.000.000 - Trockener Kecks
02 - 2 1 2 - Azealia Banks
03 - 3 9 - Queen
04 - 4 00 Bucks - Reverend Horton Heat
05 - 5 Minutes - Mainframe
06 - 6 0 Miles an Hour - New Order
07 - 7 4 -75 - The Connells
08 - 8 08080808 - 808 State
09 - 9 11 is a Joke - Public Enemy
10 - 10 00 More Fools - Bad Religion
Welk nummer van wie?quote:Come join this trip (this trip)
Have you ever seen a world like this?
No shade, just sand
Through the stormy desert, we will cross the land
Pharaohs, Cairo, pyramids, Egypt
Bombay, New Delhi, open sesame
![]()
![]()
It's a journey of a lifetime
![]()
![]()
Get ready for a magic carpet ride
quote:
Leila K.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:47 schreef iggyinthehouse het volgende:
Mijn kinderen zongen het altijd mee
Wie?
[ afbeelding ]
Standquote:
Wat van wie?quote:She was a famous queen
Living in a dream of mystery and passion
And of thinks she said you would never get
Get a wrong impression
En terug...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:05 schreef iggyinthehouse het volgende:
Dolly Dots - Leila Queen of Sheba
quote:De hele dag heb je weer lopen rennen
Kwart over zes, je bent weer niet op tijd
Is het nou ook zo'n kleinigheid
Ohhhh tijd ik kan er niet aan wennen
Luister even, is dat nou van belang
Want ik ga toch mijn eigen gang
Tuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles Heeft Een Ritme - Frizzle Sizzle
quote:You know that my tears
Have kept me awake
The longer you're gone
I'll hunger and shake
From Warsaw to Rome
I'll wait out of time
With you in my heart
Standquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:45 schreef Modus het volgende:
Yello/Shirley Bassey - The rhythm divine
quote:Oh, baby, it's one two three
I love you baby honestly,
I want to di a di da li, a di a di da li
Wat van wie?quote:Ebony hair and eyes of deep blue-green
Zeker!quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ofenbach (ft. Norma Jean Martine) - Overdrive
quote:
zo gemakkelijk kan het zijnquote:
Welke band?quote:Op 23 november 2008 werd hij door zijn ouders uiteindelijk legaal doodverklaard. Desondanks storten de overgebleven bandleden nog altijd 25% van hun royalty's op zijn bankrekening, voor het geval dat hij terugkeert.
quote:
Inspiral Carpetsquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:07 schreef Modus het volgende:
De eerste 3 studioalbums van wie?
- L
- TBI
- ROTG
Jawelquote:
Primal Scream - Loadedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:46 schreef Ulx het volgende:
Er waren aardig wat Madchester bands begin jaren 90. Welk nummer en van welke band haalde de hoogste plek van al die bands in de Engelse hitparade? Het was 1991.
Ik hoop step on van the happy mondaysquote:Op vrijdag 23 februari 2024 00:46 schreef Ulx het volgende:
Er waren aardig wat Madchester bands begin jaren 90. Welk nummer en van welke band haalde de hoogste plek van al die bands in de Engelse hitparade? Het was 1991.
Juist. Nummer twee in 1991.quote:
Welk nummer van wie?quote:If you are confused, check with the sun
Carry a compass to help you along
Your feet are going to be on the ground
Your head is there to move you around
Correct!quote:
Wat, van wie?quote:Let your white birds smile up at the ones who stand and frown
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lay Down (Candles In The Rain) - Melanie
quote:Home again!
After 2 weeks in the hospital, I was cleared to go home 2 days ago and I’ve been recovering here ever since. Let me give you a recap of what happened and what’s gonna happen from here on out.
I got admitted to the hospital start of this month with symptoms of Rhabdomyolysis (again) and a case of perimyocarditis. Just like last time two years ago, it is unclear what triggered this reaction in my body.
Little bit about Rhabdomyolysis - basically the short version is that it’s a condition which just flat out destroys my muscle tissue at a rapid rate, in particular my skeletal muscles. This means that I quite literally have to relearn how to walk and rebuild my muscles to a level that I can walk without a stroller again.
The leading theory at this point is that I suffer from an unknown metabolic disease which causes my body to overreact badly whenever I get sick, as the only common denominator in all cases is that these symptoms follow me catching a flu.
Now the good news is that I have a very strong support system to catch me in all this. There’s a whole academy of doctors who decided to escalate this case and who are digging through my genetics as we speak in search of a cause. I have amazing family and friends looking out for me and taking care of me. And I have all of you supporting me through your well wishes and amazing messages that I have had the joy of receiving over these past few weeks.
Real talk - this is probably not going to be the last time that this happens. The process of revalidation is a lengthy one, at this point I am weaker than I have ever been and I have to accept the fact that its not gonna be the last time that this happens.
But F U C K that.
I’m more motivated than ever to get back on my feet, rebuild my body and bounce back from this. If it happens again, I’ll know what to do because I have done it before, I can do it again. I’m gonna get back from this and I’ll be back on stage as soon as physically possible.
Again, thank you to everyone for your care and support. Next time we see each other we’ll be raving our asses off in the name of all that is dear to us.
Much love and see you soon
Ik gaia toch vertellen dat hij het niet is…quote:Op zondag 25 februari 2024 19:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dat moet haast wel Valensia zijn
Die dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand:
slaveloos 1
iggyinthehouse 6
Bargehassus 1
Litpho 1
Burnett 2
MadMaster 6
tong80 1
Ulx 2
pipster 3
Mexicanobakker 1
n00biedoobiedoo 1
Da_Sandman 3
Modus 2
Blogman 1
tufkac 1
Berkery 1
Welke band isquote:Oscar-nominated producer/songwriter Mark Ronson has put together an FYC video — not campaigning for his own Academy Award nomination for the music of “Barbie,” but for the Rock and Roll Hall of Fame bid for, the founding lineup of which happens to have his stepfather,
, as a cornerstone.
The video, posted on Ronson’s Instagram account, features Dave Grohl, Jack Black, Slash, the Red Hot Chili Peppers’ Chad Smith and Queens of the Stone Age’s Josh Homme (along with Ronson himself) asserting’s suitability for Rock Hall induction.
Aerosmith, als die niet al opgenomen zijn in de R&R HoF…quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef Berkery het volgende:
De gezochte band heeft drie noteringen in de top 2000
Een andere Mick Jones. The Clash zijn in 2003 al opgenomen in de Rock Hall.quote:
Stand:quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik was er vroeger fan van...
Foreigner
Stand:quote:
quote:Who were not wiped out by the seventh Calvary
Van buitenlanders naar autochtonen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:36 schreef PippenScottie het volgende:
Redbone - We were all wounded at Wounded Knee?
Close enoughquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:07 schreef Litpho het volgende:
Theme from Shaka Zulu van Margaret Singhala?
quote:The blonde waitresses take their trays
They spin around, and they cross the floor
Stand:quote:
So far so good, dacht dat die juist wel het lastigste zou zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:15 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik ken ze wel maar geen namen...alleen die rechtsboven: Nas - I am...
heb hem zelfquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:38 schreef pipster het volgende:
[..]
So far so good, dacht dat die juist wel het lastigste zou zijn.
1: - ? -
2: Nas - I Am
3: - ? -
4: - ? -
1: Iron Maiden - Powerslavequote:
oh ja eye in the sky!quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:04 schreef Modus het volgende:
Rechtsonder meen ik iets van Alan Parsons Project?
Die 2e wist ik niet, niet mijn aandachtsgebied...quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:16 schreef pipster het volgende:
1: Iron Maiden - Powerslave
3: Earth, Wind & Fire - All 'n All
4: Alan Parsons Project - Eye in the Sky
quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 2e wist ik niet, niet mijn aandachtsgebied...
Potver, te laat. Die had ik wel in kunnen koppen!quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:16 schreef pipster het volgende:
1: Iron Maiden - Powerslave
3: - ? - (1977)
4: Alan Parsons Project - Eye in the Sky
Midden 80's is correct, maar niet de juiste band…quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:54 schreef Modus het volgende:
Ziet er wel uit als een 80s act.
(The Mighty) Wah! misschien?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:56 schreef Litpho het volgende:
De meest harige foto van de Christians ooit?
Voor een kopbal heb je een voorzet nodig.quote:
Dat moet dan wel Musical Youth zijn met Pass the Dutchie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:00 schreef MadMaster het volgende:
bedenk welke songtitel ongeveer die term bevat.
"klein hitje"quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat moet dan wel Musical Youth zijn met Pass the Dutchie.
Die hebben alleen een andere huidskleur en dat waren 2 x 2 broers.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat moet dan wel Musical Youth zijn met Pass the Dutchie.
Cross Brothers?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben alleen een andere huidskleur en dat waren 2 x 2 broers.
De heren op de foto zijn broers van elkaar en hun bandnaam bevat hun achternaam én hun familierelatie…
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:51 schreef Ulx het volgende:
Staat daar nou een jonge René Froger achter het keyboard?
tuurlijkquote:
Zeker!quote:
Natuurlijk.quote:
Denny overigens, maar dat voor de geschiedenis…quote:Op maandag 11 maart 2024 15:01 schreef Modus het volgende:
Die moest ik googlen, dus nee ook die niet.
Daar moest ik ook aan denken, met foto en beschrijving...quote:
dacht dat ie me bekend voorkwam maar na alle hints denk ik hetzelfdequote:Op woensdag 13 maart 2024 09:39 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat ik wel met enige zekerheid kan zeggen dat ik geen idee heb wie dit is.
Die progrockers stonden niet vaak met hun harses op de hoes.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:39 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat ik wel met enige zekerheid kan zeggen dat ik geen idee heb wie dit is.
... om Zappa.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:25 schreef Modus het volgende:
Na die periode heeft hij enige tijd samengewerkt met een andere naam die ook niet vies was van aparte muziek maken.
Eddie Jobson van Roxy Music? Speelde viool en keyboards volgens mij.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:38 schreef Modus het volgende:
Wordt lastig om nog hints te bedenken zonder namen te noemen maar het gaat hier:
[..]
... om Zappa.
Verder speelt hij voorrnamelijk 2 instrumenten waarvan 1 niet heel veel gebruikt wordt in populaire muziek maar door hem juist heel veel, vooral in zijn progperiode.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Eddie Jobson van Roxy Music? Speelde viool en keyboards volgens mij.
quote:an English progressive rock group formed in 1970 by musicians from mixed artistic backgrounds, including classical, folk and electronic sound. The resulting sound of the band is a mixture of progressive rock, folk rock, and fusion with classical elements.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Correct gokje!quote:
quote:De band bracht hun debuutsingleuit in 1998. Het nummer bereikte de nummer 1-positie in Engeland en nummer 8 in Nederland. Hierna lukte het de band om nog eens drie keer de nummer 1-positie te halen in Engeland met de singles Rollercoaster, To You I Belong, en Blame It On The Weatherman, een record dat zelfs de Spice Girls niet was gelukt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |