Toen covid begon was ik een van de veel posters. Maatregelen, acties.. Wilde dat de overheid van alles deed.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik laat ook mijn gedachten erover gaan, en dan merk ik die krampachtigheid.
Eenvoudig? Daarom zit iedereen met de minste kritiek op Rumble zeker. Daarom moet Blckbcx steeds op YouTube items over vaxxen van bijvoorbeeld Immunoloog Dr. Theo Schetters etc. afkappen om iedereen voor het vervolg van dat zelfde item door te verwijzen naar Rumble omdat anders de video offline wordt gesleept. Hoe je verder ook over het zeer onterecht verguisde Blckbcx denkt aangemoedigd en ge-framed door de gecontroleerde main stream.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan moet dat ook vrij eenvoudig zijn aan te tonen in nog levende mensen.
Denk je?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:28 schreef Monomeism het volgende:
Dat is op z'n minst verdacht te noemen.
Voor een deel zeker waar. Maar er broeit iets als een ondergrondse veenbrand. Er zijn er zat die nu vragen stellen. Ook in stilte en anonimiteit. Ik zei al eerder. Ga de gemiddeld reacties eens lezen onder alle kritiek die er onder bijvoorbeeld de video's van de eveneens verguisde John Campbell staan. Die zijn vaak duidelijker dan de video's zelf. Al de mensen die zelf schade hebben ondervonden of hebben opgemerkt bij anderen. Ga eens kijken bij de reacties onder de video's van Russel Brand als ze over dit onderwerp gaan. Zie wat er loskomt aan kritiek en boosheid in het Europees parlement. Het Britse parlement. Duitsland en Oostenrijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Denk je?
De massa stelt zich daar allemaal geen vragen bij. Teveel dagelijkse afleiding
Ik vind het wel lachen; er wordt net gedaan alsof men niet tegen vaccinatie is, maar bedenkingen heeft bij de veiligheid van mRNA, en als ik zeg dat ik een klassiek vaccin heb gehad dan komt daar alsnog commentaar op...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:03 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Lijkt me een hele goede reden om je te laten prikken ja. In de VS kregen sommige mensen een hamburger.
mRNA is gewoon de methode. Het is een techniek. Kan zelfs levensreddend zijn in levensbedreigende individuele gevallen. Ik had dat al gemeld maar je danst daar weer voorbij tot je wat vind waar je wel een reactie op hebt. Het punt is: Waar wordt het mRNA voor gecodeerd en wat doet het, en voor hoelang. Dat is het hete hangijzer. En daar is dus geen consensus over.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen; er wordt net gedaan alsof men niet tegen vaccinatie is, maar bedenkingen heeft bij de veiligheid van mRNA, en als ik zeg dat ik een klassiek vaccin heb gehad dan komt daar alsnog commentaar op...
Het is het klassieke verhaal he, er is iets heel groots gaande, 1 op de 5 heeft er mee te maken maar iedereen houdt het angstvallig onder de pet..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:11 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Voor een deel zeker waar. Maar er broeit iets als een ondergrondse veenbrand. Er zijn er zat die nu vragen stellen. Ook in stilte en anonimiteit. Ik zei al eerder. Ga de gemiddeld reacties eens lezen onder alle kritiek die er onder bijvoorbeeld de video's van de eveneens verguisde John Campbell staan. Die zijn vaak duidelijker dan de video's zelf. Al de mensen die zelf schade hebben ondervonden of hebben opgemerkt bij anderen. Ga eens kijken bij de reacties onder de video's van Russel Brand als ze over dit onderwerp gaan. Zie wat er loskomt aan kritiek en boosheid in het Europees parlement. Het Britse parlement. Duitsland en Oostenrijk.
Angstvallig genegeerd en dichtgetimmerd door de meeste media. Men heeft zelfs het lef en de middelen niet om zaken te willen weerleggen, dus mijdt men het onderzoek simpelweg. Waar is Ernst Kuipers bijvoorbeeld? Het is vroeg of laat niet meer te stoppen. Er zijn zat artsen wereldwijd die nu los komen en nu mensen zien in hun praktijk en zich ernstig afvragen wat er mis gaat met sommige van hun patiënten. Maar als je jaren bent meegegaan met alle goede bedoelingen en vertrouwen, en je hebt een heel gezin te onderhouden, en je moet je huis aflossen, en je wilt je BIG registratie behouden, dan heb je nu eenmaal (en begrijpelijk) een extra hindernis te passeren. Ook mentaal. Het is nogal wat namelijk, Maar als het eenmaal los komt dan komt het los. En het komt los. Hier op FOK moet je in ieder geval niet zijn.
Maar er is kennelijk wel consensus dat alle fabrikanten dat op dezelfde manier doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:32 schreef Monomeism het volgende:
[..]
mRNA is gewoon de methode. Het is een techniek. Kan zelfs levensreddend zijn in levensbedreigende individuele gevallen. Ik had dat al gemeld maar je danst daar weer voorbij tot je wat vind waar je wel een reactie op hebt. Het punt is: Waar wordt het mRNA voor gecodeerd en wat doet het, en voor hoelang. Dat is het hete hangijzer. En daar is geen dus geen consensus over.
Maar waarom zie je dit niet als programmering.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:09 schreef _I het volgende:
[..]
Toen covid begon was ik een van de veel posters. Maatregelen, acties.. Wilde dat de overheid van alles deed.
Tot ik me af begon te vragen waarom ik dat überhaupt wilde. Voor mij was het een programmering waar ik doorheen moest. En waarna ineens heel veel zaken nep en gekunsteld aanvoelden.
Zit daar niet de crux, daar waar je weerstand begint te voelen. Daar botst je software met je waarneming.
Nog een punt. Waarom zoek je je waarheden bij users op FOK?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar er is kennelijk wel consensus dat alle fabrikanten dat op dezelfde manier doen.
500 euro opleverde ?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb zelf de laatste keer een inactief virus vaccin gehad.
Daarvoor gekozen omdat dat 500 euro opleverde.
Dat stond vroeger nog wel eens in de krant als er een nieuw medicijn werd getest op mensen.quote:
Geloof Valneva test in Groningen, daar kreeg je 500 euro voor meen ik me te herinneren als je die prik wilde nemen als test.. Niet zeker over of het Valneva was BTW...quote:
Dat is emquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof Valneva test in Groningen, daar kreeg je 500 euro voor meen ik me te herinneren als je die prik wilde nemen als test.. Niet zeker over of het Valneva was BTW...
Potjandikkie dan heeft Covid mijn ongevaccineerde harses nog niet aangetastquote:
Was trouwens enige prik die ik had overwogen als ik er echt niet onderuit zou komen.quote:
Zoals ik al zei. En je quote het nota-bene.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar er is kennelijk wel consensus dat alle fabrikanten dat op dezelfde manier doen.
Zelfs Moderna en Pfizer hebben bijvoorbeeld een verschil in de hoeveelheid van lipide nano partikels.quote:Het punt is: Waar wordt het mRNA voor gecodeerd en wat doet het, en voor hoelang. Dat is het hete hangijzer. En daar is geen dus geen consensus over.
Fun fact en nee geen grap, op de Filipijnen moesten zelfs al waren mensen getrouwd en slapen samen e.d. wanneer ze samen op een scooter stapten een plastic schild tussen hun in plaatsen om de overdracht van het virus te voorkomen. Dus ja, mannetje voorop, plastic schild en vrouw erachter zitten...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:28 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. En je quote het nota-bene.
[..]
Zelfs Moderna en Pfizer hebben bijvoorbeeld een verschil in de hoeveelheid van lipide nano partikels.
Even geen zin om de cijfers op te zoeken. Maar er zijn veel meer verschillen dan die ik opper.
Als er iets ontbrak aan vrijwel alles wat de afgelopen vier jaar voorbij kwam tot aan de 'maatregelen' toe dan was het wel consensus of een eerlijk gesprek. Het was 1 grote ongeregelde #%^& bende wereldwijd.![]()
Tot het niet mogen afdrogen van je kinderen na het zwemmen, of niet mogen zeiken en schijten in een restaurant.
Tot het niet mogen bezoeken van je halfdode oma of opa om afscheid te nemen in de laatste week van haar/zijn leven.
Tot het uit kafferen van 'wappies'. Het meppen van bejaarden bij betogingen.
De stress en de angst. De druk om je te laten prikken.
De verwijdering tussen familieleden en vrienden.
Iedereen werd tegen elkaar uitgespeeld.
En noem het allemaal maar op.
Zelf deden politici er niets aan buiten de camera's
Gingen lekker feesten zonder mondkapje.
Vuile honden.
Alleen daarom al zou niemand in die rij hebben moeten staan.![]()
Maar in China was het allemaal nog veel erger.
En in Australië
En in Nieuw Zeeland
En Canada
Het is gewoon 1 grote psychologische mind fuck IQ test.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fun fact en nee geen grap, op de Filipijnen moesten zelfs al waren mensen getrouwd en slapen samen e.d. wanneer ze samen op een scooter stapten een plastic schild tussen hun in plaatsen om de overdracht van het virus te voorkomen. Dus ja, mannetje voorop, plastic schild en vrouw erachter zitten...
We just need your compliance
Werden daar ook niet kinderen in sloppenwijken wekenlang iin hun krotten opgesloten, terwijl militairen patrouilleerden?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fun fact en nee geen grap, op de Filipijnen moesten zelfs al waren mensen getrouwd en slapen samen e.d. wanneer ze samen op een scooter stapten een plastic schild tussen hun in plaatsen om de overdracht van het virus te voorkomen. Dus ja, mannetje voorop, plastic schild en vrouw erachter zitten...
We just need your compliance
Niet alleen in sloppenwijken, mensen mochten zonder toestemming hun eigen tuin niet verlaten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Werden daar ook niet kinderen in sloppenwijken wekenlang iin hun krotten opgesloten, terwijl militairen patrouilleerden?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:47 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nog een punt. Waarom zoek je je waarheden bij users op FOK?
Makkelijker van te 'winnen'? Ik kwam vier jaar geleden met mijn onderbuik ook niet veel verder dan:
Ik mOt hEt nIeT. hEt iS eEn gIfsPuIt
Ik merkte dat DAT natuurlijk niet voldoende is als argument.
Ondertussen is mijn kennis redelijk verbeterd. Ik heb niet stilgezeten ondanks dat ik hier en daar uiteraard nog mijn misvattingen en onbegrip over deze materie moet toegeven en zal moeten toegeven. Geen probleem verder hoor.
Waarom denk je dat ik dat doe?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:47 schreef Monomeism het volgende:
[..]
[b]Nog een punt. Waarom zoek je je waarheden bij users op FOK?
Klopt.quote:Makkelijker van te 'winnen'? Ik kwam vier jaar geleden met mijn onderbuik ook niet veel verder dan:
Ik mOt hEt nIeT. hEt iS eEn gIfsPuIt
Ik merkte dat DAT natuurlijk niet voldoende is als argument.
Het is dus nog steeds een gifspuit, alleen heb je nu medestanders gevonden die daar hetzelfde over denkenquote:Ondertussen is mijn kennis redelijk verbeterd. Ik heb niet stilgezeten ondanks dat ik hier en daar uiteraard nog mijn misvattingen en onbegrip over deze materie moet toegeven en zal moeten toegeven. Geen probleem verder hoor.
Nee. Je leest niet goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is dus nog steeds een gifspuit, alleen heb je nu medestanders gevonden die daar hetzelfde over denken
quote:Ondertussen is mijn kennis redelijk verbeterd. Ik heb niet stilgezeten ondanks dat ik hier en daar uiteraard nog mijn misvattingen en onbegrip over deze materie moet toegeven en zal moeten toegeven. Geen probleem verder hoor.
Geen gifspuit, en ondertussen wordt in meerdere berichten het vaccin gelinkt aan an de meest smerige bloedstolsels in lijken..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:24 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee. Je leest niet goed.
Het is geen gifspuit
En ik heb ook geen medestanders op FOK nodig maar vooral juist experts en immunologen buiten FOK.
Met medestanders wissel ik slechts de ervaringen en eventuele laatste nieuwtjes uit. En ja dat vind ik ook nodig.
Soms krijg ik hier een handige link of video die ik dan zelf kan opzoeken. Ik zit niet vastgeroest op FOK ofzo.
Jij?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |