abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212378407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:30 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik bedoel dat het aan de "Volks-krant" ligt.
Dat ze het niet openbaar laten lezen.
Baanbrekende diepgaande uitleg zal het vast niet zijn.
Ik gok dat de man daar niet specifiek beschrijft waaruit die strengen precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd. Welk proces ertoe heeft geleid dat deze rubberachtige witte structuur overal in de aderen worden gevormd. Waaruit ze bestaan. Het ligt niet aan het feit dat FOK er gelazer mee krijgt
Het zijn al die fucking kranten allemaal onderdeel van DPG media :) Nederland en België en als je er iets verder induikt zie je dat het onderdeel is van.........................................................
Lach met een schone bips
pi_212378463
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:30 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik bedoel dat het aan de "Volks-krant" ligt.
Dat ze het niet openbaar laten lezen.
Baanbrekende diepgaande uitleg zal het vast niet zijn.
Ik gok dat de man daar niet specifiek beschrijft waaruit die strengen precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd. Welk proces ertoe heeft geleid dat deze rubberachtige witte structuur overal in de aderen worden gevormd.
Waaruit ze bestaan. Het ligt niet aan het feit dat FOK er gelazer mee krijgt
Daarbij staat het iedereen ook vrij om links en berichten te posten uit alternatieve media die vrij te lezen is. Dat juich ik zelfs toe :)
Lach met een schone bips
pi_212378467
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Achter een paywall. Veilig in de eigen kritiekloze bubbel houden dus.
De huis patholoog van de "Volks-krant" zal zich eens vergissen.
Want iemand die voor het artikel betaalt kan er vervolgens geen kritiek op hebben.

De logica is weer onnavolgbaar....
pi_212378530
Sowieso. De Volks-krant. :')
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212378534
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Want iemand die voor het artikel betaalt kan er vervolgens geen kritiek op hebben.

De logica is weer onnavolgbaar....
Is die van jou vaak ook... Dus laten we maar kappen over het media geneuzel. De uitleg is geplaatst.
Lach met een schone bips
pi_212379305
Zoek me de tering naar dat Voks-krant stukje. :')

Heb je anders wat aanwijzingen of tags voor me Wantie?

Dokter Oetker Volkskrant?

Nosferatu Uitvaart?

of iets anders?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212379946
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat is het leuke aan BNW.

Ik ben daardoor afhankelijk van iemand?

Hoe werkt dat precies?

En het gaat om een vaccin dat hier niet onder vuur ligt..

Ik krijg bij BNW altijd het idee dat mensen niet helemaal het achterste van hun tong durven te laten zien, en daarom moeite hebben met termen als antivaxers..
Want dat zijn ze niet, alleen de nieuwe mRNA techniek zijn ze zogenaamd kritisch op.

Maar ondertussen....
De hele farmaceutische industrie is door de mand gevallen afgelopen jaren. Als je ziet wat voor bedragen er aan schadeclaims betaalt is, of aan artsen om hun producten te kunnen slijten en aan useful idiots zoals jij. Maar blijf vooral in de illusie geloven dat het ze om jouw gezondheid gaat.

En je hoeft hier niet te komen he? Waarom spendeer je al je tijd op een online hangplek waar je geen enkele feel mee hebt? Je zorgt er alleen maar voor dat we momenteel niet de diepte in kunnen over zaken die erg belangrijk zijn. Of is dat juist je doel?
pi_212380409
twitter
pi_212382044
― Thomas Sowell
pi_212382196
quote:
Japan was ook de enige die de batches testte en partijen heeft afgewezen.

Voor een product dat gedurende het gehele proces onder een bepaalde temperatuur had moeten zijn, zou je verwachten dat elke batch getest zou worden in elk land.
pi_212382205
quote:
Tsja, wat moet je er nog van zeggen. Vind het een tragisch verhaal.
pi_212382455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:41 schreef Bananenbennie het volgende:

En je hoeft hier niet te komen he? Waarom spendeer je al je tijd op een online hangplek waar je geen enkele feel mee hebt? Je zorgt er alleen maar voor dat we momenteel niet de diepte in kunnen over zaken die erg belangrijk zijn. Of is dat juist je doel?
Kritiek op een forum waar hij alles onzin vindt maar toch al zn vrije tijd op spendeert, en waar hij zo de top-user is wat betreft aantal posts en meeste onzin.
:D
Gewoon nooit op reageren. Hij blijft je wel dwangmatig eindeloos quoten in de hoop je op stang te jagen en toch te reageren maar dat is eigenlijk zielig lachwekkend.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212382470
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
De hele farmaceutische industrie is door de mand gevallen afgelopen jaren. Als je ziet wat voor bedragen er aan schadeclaims betaalt is, of aan artsen om hun producten te kunnen slijten en aan useful idiots zoals jij. Maar blijf vooral in de illusie geloven dat het ze om jouw gezondheid gaat.

Dat is ook typisch BNW, telkens proberen iemand weg te jagen als diens mening niet het gewenste narratief volgt.
pi_212383273
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 23:13 schreef Monomeism het volgende:
Zoek me de tering naar dat Voks-krant stukje. :')

Heb je anders wat aanwijzingen of tags voor me Wantie?

Dokter Oetker Volkskrant?

Nosferatu Uitvaart?

of iets anders?
Tja, je hebt net de Volkskrant afgedaan als bron, dus waarom nog die belangstelling?
pi_212383283

[ Bericht 100% gewijzigd door UncleScorp op 11-02-2024 10:01:29 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212383877
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 10:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, je hebt net de Volkskrant afgedaan als bron, dus waarom nog die belangstelling?
Omdat ik gok dat de man daar niet specifiek beschrijft waaruit die strengen precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn ontstaan. Welk proces ertoe heeft geleid dat deze rubberachtige witte structuur overal in de aderen worden gevormd. Maar inderdaad. De belangstelling is inmiddels wel gezakt. Er zijn zoveel nuttiger zaken om te lezen en te beluisteren aangaande dit onderwerp. Ik ga nog even wat op Rumble neuzen. Morgen weer een drukke werkweek. We hebben niet allemaal zoveel tijd om ons te vervelen. En jij zal gemiddeld wel weer 5 x12 berichten gaan plaatsten niet?
― Thomas Sowell
pi_212385213
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 08:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is ook typisch BNW, telkens proberen iemand weg te jagen als diens mening niet het gewenste narratief volgt.
Ontleent BNW niet juist hierom haar bestaan? Serieuze onderwerpen (of minimaal met potentie) weg jagen naar BNW? Ik vind het hier anders wel zo rustig en aangenaam als ik heel eerlijk ben. Rustig nieuws kunnen volgen, bespreken en lezen zonder de massa van voorgeprogrammeerde hyena's. Wat ik bijzonder grappig vind om te zien is dat er nu al maandenlang een UFO topic gewoon in NWS staat. En het is niet weg te krijgen bij NWS. Omdat het gewoon echt nieuws is. Geniaal toch? Ik zag dat tien jaar geleden al aankomen. Ik wist allang dat het geen BNW of TRU onderwerp was.
Lees mijn berichten van 10 jaar geleden over dit onderwerp maar terug. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 11-02-2024 12:33:44 ]
― Thomas Sowell
pi_212385443
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 10:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Omdat ik gok dat de man daar niet specifiek beschrijft waaruit die strengen precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn ontstaan. Welk proces ertoe heeft geleid dat deze rubberachtige witte structuur overal in de aderen worden gevormd. Maar inderdaad. De belangstelling is inmiddels wel gezakt. Er zijn zoveel nuttiger zaken om te lezen en te beluisteren aangaande dit onderwerp. Ik ga nog even wat op Rumble neuzen. Morgen weer een drukke werkweek. We hebben niet allemaal zoveel tijd om ons te vervelen. En jij zal gemiddeld wel weer 5 x12 berichten gaan plaatsten niet?
Dat soort zaken zou je het beste zelf aan een patholoog kunnen vragen. Een krantenartikel gaat niet zo ver in detail.

Jij een fijne werkweek. Ik doe werk waarbij ik van de Arbowet verplicht elke 1,5 uur pauze moet nemen, dus tijd genoeg tussendoor voor Fok.
pi_212385525
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 12:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat soort zaken zou je het beste zelf aan een patholoog kunnen vragen. Een krantenartikel gaat niet zo ver in detail
Waarom breng je het dan eerst met veel tromgeroffel ter sprake? Als hij het niet kan waarmaken zijn conclusies samen te vatten, en summier te verduidelijken in een artikel dan stelt dat verhaal dus bij voorbaat ook maar weinig voor. Het artikel is dan ook niets meer waard volgens je eigen bijgestelde stelling. Als hij nu een samenvattende stelling en persoonlijke conclusie zou geven dan kun je vanuit daar pas een onderzoek in stellen door inderdaad naar een patholoog te stappen om te zien of deze conclusie in de details inderdaad kloppen. Misschien zou je eens wat minder berichten moeten plaatsen en pas op de verzendknop drukken wanneer ze echt de moeite waard zijn. Jij plaats berichten op dezelfde wijze als sommige vrouwen de LINDA lezen
― Thomas Sowell
pi_212386115
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 13:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Waarom breng je het dan eerst met veel tromgeroffel ter sprake? Als hij het niet kan waarmaken zijn conclusies samen te vatten, en summier te verduidelijken in een artikel dan stelt dat verhaal dus bij voorbaat ook maar weinig voor. Het artikel is dan ook niets meer waard volgens je eigen bijgestelde stelling. Als hij nu een samenvattende stelling en persoonlijke conclusie zou geven dan kun je vanuit daar pas een onderzoek in stellen door inderdaad naar een patholoog te stappen om te zien of deze conclusie in de details inderdaad kloppen. Misschien zou je eens wat minder berichten moeten plaatsen en pas op de verzendknop drukken wanneer ze echt de moeite waard zijn. Jij plaats berichten op dezelfde wijze als sommige vrouwen de LINDA lezen
Of al die anderen hun beweringen kunnen waarmaken weet ik ook niet.
Ik heb geen inhoudelijke kennis van pathologie.

Dus als hij kort samengevat zegt dat dit normaal is, plus uitleg geeft over waarom dit niet is ontstaan op het moment dat de persoon in kwestie nog leefde, dan is dat voor mij verder genoeg. Precies uitleggen hoe dat chemisch in elkaar steekt voegt daar niets aan toe, omdat ik die kennis niet heb.

Dus dan heb ik een uitvaartverzorger die het abnormaal noemt en een patholoog die het normaal noemt.
Die laatste is deskundig.
Die eerste niet.

Wil je precies weten hoe dat zit met post mortem bloedstolsels, dan zou je in boeken over pathologie moeten duiken.
Maar maak jezelf niet de illusie dat je als leek vervolgens precies kunt zeggen welk stolsel wanneer en hoe is gevormd.
pi_212386211
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wil je precies weten hoe dat zit met post mortem bloedstolsels, dan zou je in boeken over pathologie moeten duiken.
Maar maak jezelf niet de illusie dat je als leek vervolgens precies kunt zeggen welk stolsel wanneer en hoe is gevormd.
Ik maakte evenzo als leek de beslissing om mij niet te laten inspuiten puur uit intuïtie en ik ben daar dus achteraf mijn onderbuik zeer dankbaar voor. Ik was bepaald niet overtuigd van de vermeend goede bedoelingen, de noodzaak en verhalen over frikandellen zullen we maar zeggen.

Over de rubbers: Het meest interessante is natuurlijk dat het naar zeggen nooit eerder waargenomen fenomeen niet eens in de pathologie boeken voor zou komen en het zeer waarschijnlijk niet post mortum is maar zelfs de doodsoorzaak zou kunnen zijn. Daarom ben ik ook zo geïnteresseerd naar wat deze Volks-krant patholoog hierover te melden had in 2021. Ik vermoed sterk dat hij tekort schiet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 11-02-2024 14:20:09 ]
― Thomas Sowell
pi_212386312
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:12 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik maakte evenzo als leek de beslissing om mij niet te laten inspuiten puur uit intuïtie en ik ben daar dus achteraf mijn onderbuik zeer dankbaar voor. Ik was bepaald niet overtuigd van de vermeend goede bedoelingen, de noodzaak en verhalen over frikandellen zullen we maar zeggen.

Over de rubbers: Het meest interessante is natuurlijk dat het naar zeggen nooit eerder waargenomen fenomeen niet eens in de pathologie boeken voor zou komen en het zeer waarschijnlijk niet post mortum is maar zelfs de doodsoorzaak zou kunnen zijn. Daarom ben ik ook zo geïnteresseerd naar wat deze Volks-krant patholoog hierover te melden had in 2021. Ik vermoed sterk dat hij tekort schiet.
Maar je hebt dus niet gecontroleerd of dat inderdaad onbekend is in de pathologie.
Maar toch ga je er van uit dat de patholoog er naast moet zitten.

Dat klinkt gekleurd.
pi_212386499
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je hebt dus niet gecontroleerd of dat inderdaad onbekend is in de pathologie.
Maar toch ga je er van uit dat de patholoog er naast moet zitten.

Dat klinkt gekleurd.
Klopt. het lukt je niet eens om in eigen gekleurde woorden samen te vatten wat de man beweerd heeft terwijl jij het zegt te hebben gelezen. Wat stelt het dan voor? Helemaal niets dus. Evenzo hebben velen die in de rij lachend en in geloof de frikandel laten zetten dat gedaan, helemaal zonder dat controleren waar jij het over hebt. Ze wilden op vakantie of een hamburger eten bij de Mac Donalds. Jij hebt kennelijk een totaal ander soort van opbouw van perceptie dan ik die je keuzes bepalen. Je bent kennelijk makkelijker te overtuigen geweest dan ik middels grappige danspasjes door zusters met het liedje "Jerusalema", of een kinderlijk verhaal over frikandellen, of een 'angstaanjagend' filmpje van een omvallende chinees met mannen met witte pakken daar omheen.
Je was kennelijk bijzonder onder de indruk van een: Ab Osterhaus, Een Hugo de Jonge. Een statige persconferentie van Rutte met doventolk. Dat is mijn conclusie. Daaruit ontstaan onze keuzes die daaruit voortvloeien. En jij nam een andere dan ik.
― Thomas Sowell
pi_212386637
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:36 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Klopt. het lukt je niet eens om in eigen gekleurde woorden samen te vatten wat de man beweerd heeft terwijl jij het zegt te hebben gelezen. Wat stelt het dan voor? Helemaal niets dus. Evenzo hebben velen die in de rij lachend en in geloof de frikandel laten zetten dat gedaan, helemaal zonder dat controleren waar jij het over hebt. Ze wilden op vakantie of een hamburger eten bij de Mac Donalds. Jij hebt kennelijk een totaal ander soort van opbouw van perceptie dan ik die je keuzes bepalen. Je bent kennelijk makkelijker te overtuigen geweest dan ik middels grappige danspasjes door zusters met het liedje "Jerusalema", of een kinderlijk verhaal over frikandellen, of een 'angstaanjagend' filmpje van een omvallende chinees met mannen met witte pakken daar omheen.
Je was kennelijk bijzonder onder de indruk van een: Ab Osterhaus, Een Hugo de Jonge. Een statige persconferentie van Rutte met doventolk. Dat is mijn conclusie. Daaruit ontstaan onze keuzes die daaruit voortvloeien. En jij nam een andere dan ik.
Ja, dit soort aannames zeggen genoeg.

Dan begrijp ik wel waarom iemand zich vastbijt in vermeende schadelijke effecten van het vaccin, en probeert om ander geluid daarover de kop in te drukken.

Anyway, lees zelf eens literatuur over pathologie, als je precies wilt weten of het nu wel of niet normaal is.

Ik ben helaas niet zo van de complotten waarbij 20% van de overlijdens komt door rubber stolsels in het bloed, en dat iedereen in de medische wereld daarover zwijgt en we dus afhankelijk zijn van begravenis ondernemers om daar achter te komen
pi_212386689
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 14:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dit soort aannames zeggen genoeg.

Dan begrijp ik wel waarom iemand zich vastbijt in vermeende schadelijke effecten van het vaccin, en probeert om ander geluid daarover de kop in te drukken.

Anyway, lees zelf eens literatuur over pathologie, als je precies wilt weten of het nu wel of niet normaal is.

Ik ben helaas niet zo van de complotten waarbij 20% van de overlijdens komt door rubber stolsels in het bloed, en dat iedereen in de medische wereld daarover zwijgt en we dus afhankelijk zijn van begravenis ondernemers om daar achter te komen
Ja het is me allemaal wat he? ;)

Dit topic sluit automatisch over 1 post.

Kom op je kan het! ik weet het zeker
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')