Ja man. Het is me allemaal wat he?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Drek die mysterieus gemaakt wordt.
En daar heb ik bedenkingen bij.
Welk motief heeft die verpleegkundige om daar een mysterie van te maken?
Dat vraag ik me af.
Het is dus geen vaccin?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:58 schreef _I het volgende:
[..]
Wat!? De griepprik heette toch ook de griepprik?
Nou, doel was om het lichaam gecontroleerd kennis te laten maken met een pathogeen.quote:Een vaccinatie werd gegeven met het doel immuniteit, waar soms herhaalprikken voor nodig waren.
Ik doe enkel constateringen, en ik merk dat het verhaal niet consistent is.quote:De covidvaccinatie werd voor sommige 4 x per jaar gegeven en is nu een jaarlijks terugkerend iets.
Ik vind het verder wel prima. Het is niet aan mij om je te overtuigen.
Deze man zat er wel iets emotioneler in dan die van gister.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:49 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja man. Het is me allemaal wat he?![]()
Ik zit op de helft van de video nu.
De derde op rij. Ik luister nog even verder.
Ok.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:02 schreef Wantie het volgende:
Ik doe enkel constateringen, en ik merk dat het verhaal niet consistent is.
Ja omdat hij perplex was vanwege het feit dat hij bewijsmateriaal moest weg smijten van zijn meerderen en er naar het overheids narratief moest worden geluisterd terwijl hij ruim een dozijn aan sudden death gevallen voor zich had gezien met deze bizarre complicaties. Dan kan ik me voorstellen dat je emotioneel wordtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:13 schreef _I het volgende:
[..]
Deze man zat er wel iets emotioneler in dan die van gister.
Je kon de frustratie proeven, idd. En begrijpelijk ook gezien zijn ervaringen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja omdat hij perplex was vanwege het feit dat hij bewijsmateriaal moest weg smijten van zijn meerderen en er naar het overheids narratief moest worden geluisterd terwijl hij ruim een dozijn aan sudden death gevallen voor zich had gezien met deze bizarre complicaties. Dan kan ik me voorstellen dat je emotioneel wordt
Hij is toch uitvaartverzorger?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:17 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja omdat hij perplex was vanwege het feit dat hij bewijsmateriaal moest weg smijten van zijn meerderen en er naar het overheids narratief moest worden geluisterd terwijl hij ruim een dozijn aan sudden death gevallen voor zich had gezien met deze bizarre complicaties. Dan kan ik me voorstellen dat je emotioneel wordt
Kijk de video. En jij bent?quote:
Dat zie ik in de video.quote:
Niet iemand die net doet alsof hij verstand heeft van medische complicaties, omdat ik uitvaartverzorger ben.quote:En jij bent?
Telefoon gaat: "Hallo met Wantie"quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zie ik in de video.
[..]
Niet iemand die net doet alsof hij verstand heeft van medische complicaties, omdat ik uitvaartverzorger ben.
Als er brand uitbreekt moet je de brandweer bellen...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:42 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Telefoon gaat: "Hallo met Wantie"
Beller: "U moet naar huis komen. uw huis staat in brand"
Wantie: En u bent?
Beller: Een van uw buren. De vlammen slaan uit uw dak. Kom snel.
Wantie: Heeft u verstand van branden dan?
Beller: Huh?
Wantie: Werkt u bij de brandweer?
Beller: Nee, wat? Sorry
Wantie: Val me dan niet lastig
Wantie: Klik
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als er brand uitbreekt moet je de brandweer bellen...
Als iemand overlijdt wordt de doodsoorzaak niet vastgesteld door de begrafenisondernemer.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:49 schreef Monomeism het volgende:
[..]eeecht?
trol ben je, meer niet
Dat doet hij ook helemaal niet. Hij probeerde alarm te slaan bij zijn meerderen over iets dat hij en vele anderen wereldwijd hebben waargenomen over iets wat zij nog nooit eerder hadden waargenomen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als iemand overlijdt wordt de doodsoorzaak niet vastgesteld door de begrafenisondernemer.
Daar gaat het om.
De beste man opereert buiten zijn expertise.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:05 schreef _I het volgende:
Er is gewoon ondertiteling in je eigen taal te organiseren, als het lastig is.
Dat hebben we eerder al behandeld.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:01 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat doet hij ook helemaal niet. Hij probeerde alarm te slaan bij zijn meerderen over iets dat hij en vele anderen wereldwijd hebben waargenomen over iets wat zij nog nooit eerder hadden waargenomen.
Dus je hebt de video en die daarvoor niet eens echt beluisterd.
Of begrijp je de Engelse taal niet? Of maar half?
Ik vroeg je daarom om dat inmiddels verouderde stukje uit de Volkskrant.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat hebben we eerder al behandeld.
Dit is ook niet nieuw, in 2021 kwamen hier al berichten over en ik heb gerefereerd aan de Volkskrant die in 2022 een hoogleraar pathologie heeft gevraagd wat dat is.
En dan heb je een deskundige beet, die het gewoon uitlegt.
Nou, vertel, hoe denkt die hoogleraar pathologie er nu over?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:19 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik vroeg je daarom om dat inmiddels verouderde stukje uit de Volkskrant.
Maar je geeft het niet. Ik wil dat graag ernaast leggen ter vergelijk.
Ook hoe deze persoon die het stukje schreef er nu in 2024 over denkt.
??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, vertel, hoe denkt die hoogleraar pathologie er nu over?
Ik wacht wel even...
Dat dus.quote:
Kom nu eerst maar eens met dat verouderde stukje uit die "Volkskrant".quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
We zijn flink opgeschoten sinds 2022, want toen hadden we een journalist die een hoogleraar pathologie interviewde.
Ja, witte strengen zijn ook benoemd in dat artikel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:43 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Kom nu eerst maar eens met dat verouderde stukje uit die "Volkskrant".
Kijken wat daar specifiek staat beschreven over die witte strengen die nog nooit eerder zijn waargenomen.
Waaruit ze precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd.
Welk proces ertoe leid dat deze structuur overal in de aderen worden gevormd.
Had de "Volkskrant" daar het antwoord op?
edit: Het zijn geen "bloed klonters"
Mijn inschatting.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:43 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Kom nu eerst maar eens met dat verouderde stukje uit die "Volkskrant".
Kijken wat daar specifiek staat beschreven over die witte strengen die nog nooit eerder zijn waargenomen.
Waaruit ze precies bestaan en hoe ze precies kunnen zijn gevormd.
Welk proces ertoe leid dat deze structuur overal in de aderen worden gevormd.
Had de "Volkskrant" daar het antwoord op?
edit: Het zijn geen "bloed klonters"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |