Nou ja, dat je hier niet uitbundig staat is ook wel logisch toch? Beetje zo'n Verstappensituatie: winnen is normaal, niet winnen is een teleurstelling, dus het is nooit 'geweldig' qua emotiequote:
Ze herkenden Nash niet.quote:
Grootste concurrent was er ook niet, hij had alleen maar kunnen verliezen hier.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat je hier niet uitbundig staat is ook wel logisch toch? Beetje zo'n Verstappensituatie: winnen is normaal, niet winnen is een teleurstelling, dus het is nooit 'geweldig' qua emotie
Echt genant. Ruben is alleen maar bezig met zijn notities over andere vrouwenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze herkenden Nash niet.
Zelfs niet toen haar naam werd getoond
Dat , ik vraag me daarnaast af of hij fysiek vandaag wel tevreden was over de vormpiek.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat je hier niet uitbundig staat is ook wel logisch toch? Beetje zo'n Verstappensituatie: winnen is normaal, niet winnen is een teleurstelling, dus het is nooit 'geweldig' qua emotie
450 euro.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel zou die nou verdienen met deze foto?
Ze zag er ook wel 10 jaar ouder uit dan ze isquote:Op zondag 4 februari 2024 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze herkenden Nash niet.
Zelfs niet toen haar naam werd getoond
En ze missen het moment met Zdenek.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:57 schreef franklop het volgende:
Het lijkt de NOS wel bij Sporza, elke 2e of 3e vraag gaat over Mathieu
Lekker bedrag gok ik, kan ie Roxanne een nieuwe ring gevenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
When Lambo??quote:Op zondag 4 februari 2024 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok 15.000 euro. Canyon is groot, dus vrij veel, maar het is wel veldrijden, dus het blijft binnen een erg beperkte markt, dus om en nabij 15.000quote:Op zondag 4 februari 2024 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |