We worden geregeerd door een basketballer.quote:
Lekker op Tenerife trainen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Wat zou Pidcock vandaag hebben gedaan?
Hij heeft nooit een pet af. Zelfs in zijn podcast is hij altijd de enige met pet op. Volgens mij heeft hij mentale problemen met zijn groeiende kaalheid.quote:
Lijkt wel een karakter uit een Belgische strip.quote:
Kaalheid kan je toch gewoon fixen met een haartransplantatietje?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een pet af. Zelfs in zijn podcast is hij altijd de enige met pet op. Volgens mij heeft hij mentale problemen met zijn groeiende kaalheid.
Dat gaat niet gebeuren (vanwege geen sneeuw en ijs). Hopelijk accepteert men dat dit Vlaamse folklore met biertenten, blubber en groene laarzen blijft.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:20 schreef DiegoFuser het volgende:
De cross wordt pas internationaal met de Olympische Status, zolang dat niet het geval is vind ik het prima dat het Belgische folklore is. Voor mij als kijker maakt het allemaal niet zo uit.
Nee maar punt is dat áls je alles goed wil rijden, dat dat dus niet kan.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar kiest Eli toch gewoon zelf voor? Had ook gewoon X2O kunnen laten schieten vanaf het begin.
Is gewoon een bewuste keuze hij wist zelf ook wel dat hij geen wereldkampioen ging worden.
Misschien beperkt hij zich dan tot Benidorm- Hamme - Hoogerheide en dan het WKquote:Op zondag 4 februari 2024 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Die zien we niet meer terug in de cross
Al heb je wel het idee dan naar de b of c garnituur te kijkenquote:Op zondag 4 februari 2024 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Een 7e titel zou leuk zijn maar eigenlijk hoef ik hem niet meer in de cross te zien.
Ik heb over het algemeen meer genoten van de crossen zonder VDP dan met.
Werd eigenlijk pas bij rentree van Mathieu pijnlijk duidelijk hoe groot het verschil is. Daarvoor was het nog vermakelijkquote:Op zondag 4 februari 2024 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Al heb je wel het idee dan naar de b of c garnituur te kijken
Ja, tenzij er ook een Van Aert in vorm meedoet is dit veel minder leuk.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Een 7e titel zou leuk zijn maar eigenlijk hoef ik hem niet meer in de cross te zien.
Ik heb over het algemeen meer genoten van de crossen zonder VDP dan met.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |