Fijn ook dat respect vanuit de NOSquote:Op zondag 4 februari 2024 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat Stybar hier zo afscheid kan nemen.
Op de NOS hebben ze dergelijke problemen niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze herkenden Nash niet.
Zelfs niet toen haar naam werd getoond
Jan-Jaap Nieuwenhuis?quote:
Da's te weinig voor een Lamborghini.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok 15.000 euro. Canyon is groot, dus vrij veel, maar het is wel veldrijden, dus het blijft binnen een erg beperkte markt, dus om en nabij 15.000
Deed Stybar 'vertalen 'quote:
en hij had het over Zjozee die over 20 jaar in een schommelstoel zit, lurkend aan een pijpquote:Op zondag 4 februari 2024 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij vertaalde de Tsjechische speech van Stybar.
Hij heeft het er zelf bij alle afscheidsinterviews over de afgelopen week.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Diagnose autisme voor het zoontje, relevant?
Niet heel erg, er was wel twijfels of hij er bij kon zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Absoluut nietquote:Op zondag 4 februari 2024 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daardoor is het een zeldzaamheid dat hij erbij kan zijn. Hij kan de prikkels niet aan.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ergens snap ik de hang naar Toon Aerts wel, want echt characters zitten er niet tussen bij de Belgen voor mijn gevoel, deze generatie (op Wout na natuurlijk)quote:Op zondag 4 februari 2024 16:07 schreef Nober het volgende:
Benieuwd welke Belgen er allemaal stoppen in Oostende 2027.
Wout. Dan wordt er teruggekeken op z’n enige monument die hij gewonnen heeft en z’n laatste Touretappe in 2022.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:07 schreef Nober het volgende:
Benieuwd welke Belgen er allemaal stoppen in Oostende 2027.
En Toon Aerts was wel een characterquote:Op zondag 4 februari 2024 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ergens snap ik de hang naar Toon Aerts wel, want echt characters zitten er niet tussen bij de Belgen voor mijn gevoel, deze generatie (op Wout na natuurlijk)
Hoop wel dat die ooit a la Stybar dan nog een afscheid doet in het veld.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Die zien we niet meer terug in de cross
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |