Programmaquote:Het hoogtepunt van het veldritseizoen staat alweer voor de deur; het WK. Dit keer gaan we weer eens naar Tábor voor de strijd om de regenboogtrui.
In 2015 won daar Mathieu van der Poel zijn eerste veldrit wereldtitel bij de elite.
Geen Wout van Aert en ook geen Tom Pidcock maar wel met de man waar het allemaal om draait: vijfvoudig winnaar Mathieu van der Poel!
quote:2/2
12:30 Mixed team relay
3/2
11:00 Women Juniors
12:30 Men U23
14:30 Women Elite
4/2
11:00 Men Juniors
12:30 Women U23
14:30 Men Elite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nederlandse selectieEindelijk afscheid genomen van dat afschuwelijke tenue:quote:Bondscoach: Gerben de Knegt
Men Elite (7): Mathieu van der Poel, Joris Nieuwenhuis, Pim Ronhaar, Lars van der Haar, Ryan Kamp, Mees Hendrikx, Corné van Kessel
Women Elite (9): Fem van Empel, Lucinda Brand, Puck Pieterse, Ceylin del Carmen Alvarado, Inge van der Heijden, Annemarie Worst, Manon Bakker, Denise Betsema, Aniek van Alphen
Men U23 (6): Tibor del Grosso, Bailey Groenendaal, Danny van Lierop, Lucas Janssen, David Haverdings, Guus van den Eijnden
Women U23 (2): Leonie Bentveld, Lauren Molengraaf
Men Juniors (5): Senna Remijn, Keije Solen, Floris Haverdings, Michiel Mouris, Ruud Nagengast junior
Women Juniors (5): Puck Langenbarg, Mae Cabaca, Noï Moes, Bloeme Kalis, Sara Sonnemans
Mixed Team Relay: Wereldkampioen Nederland doet niet mee aan dit onderdeel.
Persbericht
TV
NPO1, VRT, Eurosport
NOS.nl
https://www.mstabor2024.cz/en/
https://www.uci.org/race-(...)2TKAm9VtETUEZzYOtjKtThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Bij Puck ging het gisteren nochtans ook vrij moeizaam.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het lijkt me onmogelijk om langzamer over de balken te lopen dan Molengraaf zojuist deed.
Minder vloggen dus, met andere woorden.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Puck ging het gisteren nochtans ook vrij moeizaam.
Tibor heeft ook een vlogquote:Op zondag 4 februari 2024 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Minder vloggen dus, met andere woorden.
Bij het vloggen sprong ze nogquote:Op zondag 4 februari 2024 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Minder vloggen dus, met andere woorden.
Rondere wielen bij British cyclingquote:Op zondag 4 februari 2024 12:58 schreef DeeBee het volgende:
Schroeien voor gevorderden man, Backstedt wel heel goed vergeleken met de rest van het jaar
Er komt zelfs een heuse documentaire las ik. Gemaakt door zijn broer en een van de talentloze Knavens.quote:
Cant is zelf kurkdroogquote:Op zondag 4 februari 2024 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kwam van Cant af, die noemde het kurkdroog in vergelijking met gisteren.
Niet geoefend op het lopen dus, daar ga je al.quote:
Dubendorf all overquote:Op zondag 4 februari 2024 13:00 schreef Fretwork het volgende:
Deze demonstratie van Backstedt
Van der Poel rijdt iedereen op 3 minuten joh, als je ziet hoeveel het op de macht is.
Hoe vaak zou die naam de eerste keer correct uitgesproken zijn? Chtulhu is er niks bijquote:Op zondag 4 februari 2024 13:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Het loopt beter in het hoofd van Xaydée Van Sinaey
Ksajdeequote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoe vaak zou die naam de eerste keer correct uitgesproken zijn? Chtulhu is er niks bij
Niet KseeDeeje van Sinaeej?quote:
Omstandigheden zijn echt niet te vergelijken. Gisteren lag het echt veel vetter.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:04 schreef franklop het volgende:
Brand kwam gisteren na 47,39 binnen. Maar even onthouden
Gisteren was alles anders.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:04 schreef franklop het volgende:
Brand kwam gisteren na 47,39 binnen. Maar even onthouden
Cant?quote:
Zei gisteren dat dit niet haar laatste WK was als renner.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Cant na dit seizoen assistent-bondscoach naast Sven?
Fermquote:Op zondag 4 februari 2024 13:10 schreef TheArt het volgende:
Molengraaf is vooral ferm kapot aan het gaan (buiten dat ze inderdaad niet kan lopen).
Ga je voor Ferm, dan ga je voor een uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Dit Nederlandse powertoolmerk ontwikkelt en produceert sinds 1965 een grote variatie aan gereedschappen voor de enthousiaste doe-het-zelver. Het complete assortiment van Ferm vind je op deze pagina.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:10 schreef TheArt het volgende:
Molengraaf is vooral ferm kapot aan het gaan (buiten dat ze inderdaad niet kan lopen).
Ik dacht dat dit haar laatste seizoen in het veld was.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zei gisteren dat dit niet haar laatste WK was als renner.
millimeter?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:13 schreef franklop het volgende:
Conclusie: Mathieu wint met minstens 1,15 voorsprong?
Lijkt mij wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:13 schreef franklop het volgende:
Ja, da's geen heel gewaagde conclusie.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:13 schreef franklop het volgende:
Maar Bentveld leek al grootste deel van de cross niet meer dan te kunnen volgen. Dit gat was er teveel aanquote:Op zondag 4 februari 2024 13:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Laatste deel van het parcours ligt bentveld weer beter.
In lijn met haar seizoen was ze gisteren niet binnen twee minuten van Fem geëindigd.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:24 schreef franklop het volgende:
Ruim 2 minuten trager dan Fem gisteren en parcours ligt er nu naar verluid beter bij
Ongekende Thunder Thighsquote:Op zondag 4 februari 2024 13:25 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ze heeft de benen van een baanrenster Magnus
Vierde tijd 11 seconden achter Pieterse en 28 voor Alvarado.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:24 schreef franklop het volgende:
Ruim 2 minuten trager dan Fem gisteren en parcours ligt er nu naar verluid beter bij
Valt ook weinig aan na te beschouwen eigenlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:31 schreef franklop het volgende:
Dat was al met al wel erg summier qua nabeschouwing
Straks bij de mannen net zoveel, maar daar duurt het waarschijnlijk een uur of 2quote:Op zondag 4 februari 2024 13:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Valt ook weinig aan na te beschouwen eigenlijk.
Tegenwoordig ook wel wat minder bij Sporza.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Straks bij de mannen net zoveel, maar daar duurt het waarschijnlijk een uur of 2
Nico wie?quote:Suzanne Verhoeven (8 mei 1996) is een Belgisch wielrenster en veldrijdster. Ze is de dochter van Nico Verhoeven.[3] Haar Nederlandse ouders verhuisden naar België, waar Suzanne Verhoeven werd geboren en opgroeide.
Dat boeit ook veel meer mensen dan de vrouwen beloften natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Straks bij de mannen net zoveel, maar daar duurt het waarschijnlijk een uur of 2
Won ooit nog een rit in de Tour de France. En daarna nog een tijd ploegleider geweest bij de Rabobank beloften.quote:
Dat is niet heel gekquote:
Maar is nog steeda geen reden om zijn kind vervolgens aan te laten schuiven.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Won ooit nog een rit in de Tour de France. En daarna nog een tijd ploegleider geweest bij de Rabobank beloften.
Belgen houden nou eenmaal van analisten met Nederlands bloed.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar is nog steeda geen reden om zijn kind vervolgens aan te laten schuiven.
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:56 schreef Zwansen het volgende:
Theo Janssen blijkbaar ook verstand van de cross tegenwoordig?
Dat WK is mijn eerste cross herinnering. Onovertroffen. Staat mij ook nog een interview bij met Sven en Mario achteraf.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was een genottelijk podium.
[ afbeelding ]
Zou DeClercq er inmiddels al overheen zijn?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was een genottelijk podium.
[ afbeelding ]
Ja nu leek het net of hij won door het lek van morele winnaar Wout.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:11 schreef franklop het volgende:
Ze vergeten daar wel de chute van vdp zelf
Voor zover ik weet is het 14:30.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Start is wat uitgesteld, of was dat altijd al 15:05 uur? Of is het 14:35 uur en heeft nota bene de UCI zelf het fout?
14.35 was het altijdquote:Op zondag 4 februari 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Start is wat uitgesteld, of was dat altijd al 15:05 uur? Of is het 14:35 uur en heeft nota bene de UCI zelf het fout?
Laatste NK, omdat ze vindt dat zo'n trui ook geëerd moet worden daarna.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit haar laatste seizoen in het veld was.
Ze beginnen eerder, ze willen daar ook Biatlon uitzenden in Tsjechië. Zou jij toch moeten wetenquote:Op zondag 4 februari 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Ok, bijzonder dat uitgerekend de UCI het op de officiële startlijst op 15:05 zet dan, maar blij dat ik het even gechecked hebquote:
Nu al voorbeschouwen op een WK dat woensdag begint lijkt me wat overdrevenquote:Op zondag 4 februari 2024 14:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze beginnen eerder, ze willen daar ook Biatlon uitzenden in Tsjechië. Zou jij toch moeten weten![]()
Val ik even door mandquote:Op zondag 4 februari 2024 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu al voorbeschouwen op een WK dat woensdag begint lijkt me wat overdreven
Filmpje dat de rillende kabouter weggedragen wordt.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:17 schreef franklop het volgende:
"Eli geeft nooit op"
Hier komt zo een overzicht van wimderon met al zijn DNFs
Als het koud is kunnen ze de brancard altijd preparerenquote:Op zondag 4 februari 2024 14:17 schreef franklop het volgende:
"Eli geeft nooit op"
Hier komt zo een overzicht van wimderon met al zijn DNFs
Davis Cup zelfs (terwijl die wedstrijd al beslist isquote:Op zondag 4 februari 2024 14:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze beginnen eerder, ze willen daar ook Biatlon uitzenden in Tsjechië. Zou jij toch moeten weten![]()
Bij het darten zie je dat soort taferelen nooitquote:Op zondag 4 februari 2024 14:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Filmpje dat de rillende kabouter weggedragen wordt.
Dat heb ik met veldrijden, vandaar de vraag: waarom doet Van Aert niet mee?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Val ik even door manddeze winter amper kunnen volgen.
Van der Poelquote:
Te laat in de voorbereiding voor het wegseizoen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik met veldrijden, vandaar de vraag: waarom doet Van Aert niet mee?
Alles voor het VOORJAARquote:Op zondag 4 februari 2024 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft last van demonen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Past niet in voorbereiding op de wegquote:Op zondag 4 februari 2024 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier pieken past niet in het schema voor Roubaix/Vlaanderen en de rest van het wegseizoen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wout gaat Vlaanderen, Roubaix, De Giro en twee keer goud op de spelen winnen dit jaar.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de vrouwenbeloften interview van 10 minuten ofzo met hemquote:
Tsja dat zou echt in principe alleen door pech zijnquote:
Er was vanochtend een hele reportage van Bart A.A.R.S. bij Sporzaquote:
Nu al zin in Van der Poel die daar rondjes om hem heen gaat rijden.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hier pieken past niet in het schema voor Roubaix/Vlaanderen en de rest van het wegseizoen.
Een paal ofzoquote:Op zondag 4 februari 2024 14:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja dat zou echt in principe alleen door pech zijn
Ken ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja. Dan moet 'ie twee keer een Sparfeltje doen.
Bij de Nos nu welquote:Op zondag 4 februari 2024 14:25 schreef franklop het volgende:
Laten ze Mathieu ook nog aan het woord?
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:25 schreef franklop het volgende:
Laten ze Mathieu ook nog aan het woord?
Ik neem aan dat Sammy Neirinck vandaag in het spoor van Roxanne zit?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Iedere Sporza stagiaire heeft een compilatie mogen maken van Mathieu?
Verbaasd dat ze hem niet vragen naar rhino of grifoquote:Op zondag 4 februari 2024 14:29 schreef Szura het volgende:
Altijd die Belgische fascinatie met het ploegenspel
Buikspekquote:Op zondag 4 februari 2024 14:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het darten zie je dat soort taferelen nooit
Een cabine ter plekke kan er tegenwoordig niet meer van af.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:20 schreef Dutch_view het volgende:
De Belg heeft flink uitgepakt met een flinke tafel vol gasten
1. MvdPquote:
Terwijl het toch ieder voor zich wordt.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:29 schreef Szura het volgende:
Altijd die Belgische fascinatie met het ploegenspel
Nieuwenhuis ken je ook niet van de weg?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Joris Nieuwenhuis, Pim Ronhaar, Mees Hendrickx, ik moet weer eens vaker kijken om de namen te kennen zie ik
1. Matjequote:
Joris Nieuwenhuis zou je toch wel moeten kennen van een zeker spelletje uit de Tourquote:Op zondag 4 februari 2024 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Joris Nieuwenhuis, Pim Ronhaar, Mees Hendrickx, ik moet weer eens vaker kijken om de namen te kennen zie ik
Eurosport met Jeroentje.quote:
Ron Haar moet je ook wel kennen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Joris Nieuwenhuis zou je toch wel moeten kennen van een zeker spelletje uit de Tour
Ah, in combinatie met de weg zegt het me wel wat ja.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Joris Nieuwenhuis zou je toch wel moeten kennen van een zeker spelletje uit de Tour
Waarschijnlijk 7 rondjesquote:Op zondag 4 februari 2024 14:36 schreef Godshand het volgende:
Is het hier ook 4 ronden net als de dames?
Kamervragen!quote:Op zondag 4 februari 2024 14:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Fem was al weg, matig/slecht van Tsjeu.
Gevolg van te weinig camera's.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:37 schreef franklop het volgende:
Ze zijn het hele weekend al druk met het achterveld in beeld brengen
Rugby neem ik aan. Veel plezierquote:Op zondag 4 februari 2024 14:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb Wales-Schotland nog klaar staan hier.
quote:Op zondag 4 februari 2024 14:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb Wales-Schotland nog klaar staan hier.
SPOILER: Eredivisie voetjebalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nieuwenhuis stak hem voor de trappen gewoon voorbijquote:
9,18 zonder startquote:
Hij slingerde bewust.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die beek gaat nog niet zo lekker, vorige ronde zat die ook al moeilijk.
Dat noemen wij hier een greppel. Ik hoop dat andere crossen straks ook greppels gaan overnemen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die beek gaat nog niet zo lekker, vorige ronde zat die ook al moeilijk.
De Pechstein van het Tsjech veldrijden.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waar zit Stybar?
Die bakt er geen reet van, al hele winter niet.
Ergens rond p30 geloof ikquote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waar zit Stybar?
Maar gaat wel een mooi afscheid krijgen voor eigen publiek, ook wat waard.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waar zit Stybar?
Mason bakt er pas niks vanquote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waar zit Stybar?
quote:Op zondag 4 februari 2024 14:50 schreef Toby56 het volgende:
"In Spanje zijn geen kappers." (Thijs Al)
Zeker nog nooit van de barbier van Sevilla gehoord.
Plek 22 of zo.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waar zit Stybar?
Twee keer top 15 gereden waarschijnlijk?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom selecteren we Corne van Kessel?
Omdat Goderie de andere optie was.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom selecteren we Corne van Kessel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |