Hmm het feit dat het vanavond wél allemaal goed gaat en gisteren niet, toen jij wel de juiste stream had, vind ik verdacht.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:47 schreef Zigsky het volgende:
Ik had verkeerde stream of zo, maar leuk dat ze gewonnen hebben.
Nee, dat is in Israël. Een talentenjacht met 18 deelnemers ofzo en elke week 1 afvaller en de winnaar gaat naar het ESFquote:Op zondag 4 februari 2024 18:46 schreef Strani het volgende:
Oekraine kennende gaan nu de eerste 10 door naar de superfinale.
Zo jaquote:Op zondag 4 februari 2024 18:48 schreef Cee het volgende:
Wat een reis, van dat kansloze ergerlijke Vegan nummer een paar jaar terug naar dit.
quote:Op zondag 4 februari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm het feit dat het vanavond wél allemaal goed gaat en gisteren niet, toen jij wel de juiste stream had, vind ik verdacht.
Ja, hoewel dit ook niet echt een lekker systeem is. Straks krijgt Alyona twee punten minder dan die andere van de jury en mogen ze gewoon thuisblijven ondanks de landslide in de televote.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:53 schreef Greys het volgende:
Spanje, take notes. Qua stemmen.
[ twitter ]
Nee ik had hetzelfde als Funhouse gepostquote:Op zondag 4 februari 2024 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Drie postfouten in één weekend! Dat is denk ik wel een record
Hmm dan laten we de VAR er nog even naar kijken, of het als fout telt.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik had hetzelfde als Funhouse gepost
Ja nee ik bedoelde qua aantal stemmen vooral en het enorme verschil tussen 1 en 2 ipv 'Sint Pieter kwam slechts 700 stemmen tekort'.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hoewel dit ook niet echt een lekker systeem is. Straks krijgt Alyona twee punten minder dan die andere van de jury en mogen ze gewoon thuisblijven ondanks de landslide in de televote.
Ik moet inderdaad wel een beetje concluderen dat Eurovisie in Spanje danwel geadopteerd is door de queer scene, maar dat de rest het nog steeds links laat liggen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoelde qua aantal stemmen vooral en het enorme verschil tussen 1 en 2 ipv 'Sint Pieter kwam slechts 700 stemmen tekort'.
Het is best lastig om dit in een lekkere formule te gieten. Vroeger deden er nog een stuk of 20 liedjes mee aan de Oekraïense finale. Toen werkte dit systeem ook beter, omdat de kans groot was dat als je per ongeluk eens 4e werd bij de jury, dat je dat nog kon rechttrekken bij de televoting. Dat is met 11 deelnemers en automatisch een stel kanslozen erbij veel moeilijker.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hoewel dit ook niet echt een lekker systeem is. Straks krijgt Alyona twee punten minder dan die andere van de jury en mogen ze gewoon thuisblijven ondanks de landslide in de televote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |