abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2024 @ 12:03:10 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212594206
Je kon ook gewoon in korte mouwtjes lopen (ik had dus zelfs een tanktop aan) O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212594238
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Je kon ook gewoon in korte mouwtjes lopen (ik had dus zelfs een tanktop aan) O+
Pfoe, bikkel hoor. Nee ik had zaterdag echt een thermo aan voor het bovenlijf. Wel de korte broek omdat ik nooit echt last heb van kou op de benen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 26 februari 2024 @ 12:09:49 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212594298
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Pfoe, bikkel hoor. Nee ik had zaterdag echt een thermo aan voor het bovenlijf. Wel de korte broek omdat ik nooit echt last heb van kou op de benen.
Dan hebben we dat waarschijnlijk precies andersom :P ik heb redelijk wat vet in mijn bovenlijf als koubuffer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212594964
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan oriënteren voor compressie sleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Ik weet alleen niet goed waarop ik moet letten. Decathlon heeft ze vanaf 10eu liggen, maar ik weet niet of die hetzelfde resultaat geven als die van 50+eu (en of dat erg is?).

Kan iemand me hier meer vertellen?
Stox verkoopt ook sleeves, maar die zijn uitverkocht in mijn maat. Ik heb erover gedacht om het voetgedeelte van m'n Stox sok af te knippen en ze in sleeves om te toveren. Geen idee of dat slim is :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Neo-Mullen op 26-02-2024 19:31:07 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 26 februari 2024 @ 13:22:47 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212595634
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan oriënteren voor compressie fleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Ik weet alleen niet goed waarop ik moet letten. Decathlon heeft ze vanaf 10eu liggen, maar ik weet niet of die hetzelfde resultaat geven als die van 50+eu (en of dat erg is?).

Stox verkoopt ook sleeves, maar die zijn uitverkocht in mijn maat. Ik heb erover gedacht om het voetgedeelte van m'n Stox sok af te knippen en ze in sleeves om te toveren. Geen idee of dat slim is :')
Ik heb alleen ervaring met Herzog. Eenmaal laten aanmeten op een marathon expo, maar ze hebben ook gewoon een matenhulpje op hun website. Ik zoubij Decathlon afgaan op de reviews op de website.
pi_212600029
Gewoon allemaal naar Portugal komen.

Warmer, langer licht, en minder regen ;)
Doei.
pi_212601649
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 11:49 schreef kalinhos het volgende:
Gisterochtend een kater van een feest en gistermiddag helaas andere verplichtingen, echt zonde want het was prachtig loopweer. Nu mag ik vanmiddag mn 30km/lange duurloop doen in de regen en schemering o|O
De regen hield op een minuut of 3 voordat ik om 16:45 ging lopen. Het was wat frisjes (lange mouwen korte broek) maar alles trok nog mooi open, nog een paar herten gezien die me appelig aan het aanstaren waren, uurtje in het donker gelopen en rond 19:45 weer binnen gestapt. 30km op mn horloge, 29,99 op Strava :( , in precies 2:45; hartslag op 146, al met al denk ik het leukste loopje tot nu toe van de voorbereiding.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_212602818
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:33 schreef kalinhos het volgende:

[..]
De regen hield op een minuut of 3 voordat ik om 16:45 ging lopen. Het was wat frisjes (lange mouwen korte broek) maar alles trok nog mooi open, nog een paar herten gezien die me appelig aan het aanstaren waren, uurtje in het donker gelopen en rond 19:45 weer binnen gestapt. 30km op mn horloge, 29,99 op Strava :( , in precies 2:45; hartslag op 146, al met al denk ik het leukste loopje tot nu toe van de voorbereiding.
Daarom loop ik altijd 10 stappen extra :P
pi_212602975
quote:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan oriënteren voor compressie sleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).

Goedkope van de decathlon werken prima bij mij maar ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal. In ieder geval nog heel na een jaar en een hondenbeet. :P
  maandag 26 februari 2024 @ 22:55:29 #135
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_212603269
quote:

Ik heb herzog compressiesokken aan laten meten vorige week omdat ik steeds last had van mijn kuiten.
Heb me laten wijsmaken dat dat de crème de la crème is? Die hebben ook sleeves.
Volgens mij is een verschil tussen sokken en sleeves dat je sleeves niet aan mag houden na het lopen, terwijl dat bij sokken juist wel mag.
Verder heb je soms mensen die sleeves willen omdat ze speciale sokken dragen en daarom geen compressiesok willen.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 09:27:18 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212605029
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 18:57 schreef Faithy het volgende:
Gewoon allemaal naar Portugal komen.

Warmer, langer licht, en minder regen ;)
Mijn werk wil niet mee, anders zou ik best willen :P
  dinsdag 27 februari 2024 @ 09:29:22 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212605048
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 22:55 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik heb herzog compressiesokken aan laten meten vorige week omdat ik steeds last had van mijn kuiten.
Heb me laten wijsmaken dat dat de crème de la crème is? Die hebben ook sleeves.
Volgens mij is een verschil tussen sokken en sleeves dat je sleeves niet aan mag houden na het lopen, terwijl dat bij sokken juist wel mag.
Verder heb je soms mensen die sleeves willen omdat ze speciale sokken dragen en daarom geen compressiesok willen.
Je wilt die sleeves ook niet langer dan nodig aan, want dan gaan ze behoorlijk knellen :P
  dinsdag 27 februari 2024 @ 09:44:10 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212605177
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Deze al geprobeerd dan :P
Al zullen andere merken ook wel cola-smaak hebben.
[ afbeelding ]

Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze of :r citroen :r hebben bij de decathlon waar ik ga.
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken :r
Cola is niet veel beter imo, maar goed.

Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
Ik bestelde dus altijd GuGels in mix verpakking (vier verschillende, 24 in totaal). Had dus helaas ineens een Amazon aanbieder die me 1 grote doos met chocolade gels stuurde (zeker niet mijn favoriete smaak). Een negatieve recensie geven op Amazon mocht niet, werd afgekeurd. Maar goed, daar zit je dan bij de marathon met 5/6 chocolade gels, die gaan je aardig snel vervelen :')

Ik kreeg in Cyprus een Maurten gel cadeau, die smaken ook best aardig neutraal.
pi_212606151
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Deze al geprobeerd dan :P
Al zullen andere merken ook wel cola-smaak hebben.
[ afbeelding ]

Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze of :r citroen :r hebben bij de decathlon waar ik ga.
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken :r
Cola is niet veel beter imo, maar goed.

Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
Bij een langere training wil ik er weleens een meenemen, ook als oefening voor de CPC straks waar ik er 2 tijdens het rennen naar binnen wil werken.

Ik krijg het meeste wel naar binnen (behalve een salted caramel versie), maar wat zijn ze goor allemaal zeg.

Sis is wel okay, niet vanwege de smaak maar omdat het goed naar binnen glijdt. Powerbar is zo stroef als het maar zijn kan, althans degene die ik tot nu toe gehad heb kwam niet makkelijk uit de verpakking.

Mocht iemand de tip hebben dan hou ik me aanbevolen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_212606213
Ik vind Maurten toch echt wel 10x fijner dan alle andere gels. Redelijk smaakloos en niet zo plakkerig, je kunt er bijna een beetje op kauwen. Jammer dat het ook flink duurder is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 27 februari 2024 @ 11:49:45 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212606312
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 11:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind Maurten toch echt wel 10x fijner dan alle andere gels. Redelijk smaakloos en niet zo plakkerig, je kunt er bijna een beetje op kauwen. Jammer dat het ook flink duurder is.
Weet jij wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen de gels? Je hebt Gels 100 en 160 en zelfs 225 (maar die lijken echt vloeibaar goud te bevatten aan de prijs te zien).
pi_212606404
Ik zweer ook bij Maurten gels. Zelf pak ik de Maurten 100. Verschil met de 160 is dat die meer koolhydraten geeft (25 tegenover 40g), maar je lichaam moet die 40 ook kunnen verwerken, dat is dus vooral testen.

De 320 die er ook is, is om sportdrank te maken.

Verschil tussen Maurten en andere gels is dat de koolhydraten van Maurten niet in je maag terechtkomen, maar direct worden opgenomen in je darmen, waardoor je maag al die koolhydraten niet te verwerken krijgt. En een maag die koolhydraten moet verwerken, wordt misselijk als het er te veel worden.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_212606951
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 11:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Weet jij wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen de gels? Je hebt Gels 100 en 160 en zelfs 225 (maar die lijken echt vloeibaar goud te bevatten aan de prijs te zien).
Gaat om grammen koolhydraten. Waarbij meer niet altijd beter is, je moet ook zelf weten hoeveel gram koolhydraten per uur je aankunt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_212607296
Ik twijfel soms wel om te "upgraden" naar Maurten, maar zolang ik geen maagproblemen heb gehad en geen muur ben tegengekomen lijkt er weinig reden toe. :P
  dinsdag 27 februari 2024 @ 13:35:56 #145
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_212607305
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:34 schreef Evangelion het volgende:
Ik twijfel soms wel om te "upgraden" naar Maurten, maar zolang ik geen maagproblemen heb gehad en geen muur ben tegengekomen lijkt er weinig reden toe. :P
Is wel de beste voor tijdens wedstrijden, tijdens trainingen voor lange duurlopen neem ik goedkopere gelletjes.
Met pijn en moeite derde
pi_212607641
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 09:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Mijn werk wil niet mee, anders zou ik best willen :P
Als onze AirBnB ooit up & running (haha...) is hebben we tegen die tijd ook wel wat mooie bergrenroutes uitgezet om je te verwelkomen en bezig te houden.

Eerst de huisaankoop er maar eens doorheenkrijgen *jinx :')
Doei.
pi_212608081
Puur anekdotisch maar ik heb 2x Maurten geprobeerd en moest 2x als een haas de bosjes in💩 zonde want ik vond ‘m qua smaak/textuur wel eigenlijk het beste. Dat waren de Maurten zakjes die je in een fles water moet mixen.

Ik koop nu altijd bij Runnersworld die gelletjes van SIS. Tis niet dat je je vrienden belt om eens een avondje te gaan B:)B en samen gelletjes van SIS gaat wegeten, maar tijdens het lopen krijg ik geen last en geven ze de energie die je wilt.

Tis uiteindelijk gewoon een kwestie van proberen en kijken waar je het beste op gaat. Ik ben ooit begonnen met die van de Action en zelfs die waren prima (of werkten als placebo).
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_212608259
Ik had twee mueslirepen mee tijdens mijn long run afgelopen zaterdag dat is niet fijn verwerken iig. :')

Gisteren er achter gekomen dat de 3.000 startplekken voor de Stevensloop HM in Nijmegen (17 maart) die nooit uitverkoopt uitverkocht is.
pi_212608470
Ik zit ook nog een halve marathon te zoeken voor zondag 17 maart. Nou heb ik de Ooievaarstrail gevonden in Goirle: heel tof maar trail en ik wil eigenlijk verhard. Ik ben ook de halve natuurmarsthon tegengekomen in Lekkerkerk, heeft iemand die wel eens gedaan?
CPC wel ingeschreven maar ik heb helaas andere verplichtingen die dag.
pi_212608650
Ben de lokale Run2Day maar ingedoken en heb er wat verschillende meegenomen.

Geen test momenten meer voor de CPC, maar dat komt vast goed.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')