Pfoe, bikkel hoor. Nee ik had zaterdag echt een thermo aan voor het bovenlijf. Wel de korte broek omdat ik nooit echt last heb van kou op de benen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Je kon ook gewoon in korte mouwtjes lopen (ik had dus zelfs een tanktop aan)
Dan hebben we dat waarschijnlijk precies andersomquote:Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pfoe, bikkel hoor. Nee ik had zaterdag echt een thermo aan voor het bovenlijf. Wel de korte broek omdat ik nooit echt last heb van kou op de benen.
Ik heb alleen ervaring met Herzog. Eenmaal laten aanmeten op een marathon expo, maar ze hebben ook gewoon een matenhulpje op hun website. Ik zoubij Decathlon afgaan op de reviews op de website.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan oriënteren voor compressie fleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Ik weet alleen niet goed waarop ik moet letten. Decathlon heeft ze vanaf 10eu liggen, maar ik weet niet of die hetzelfde resultaat geven als die van 50+eu (en of dat erg is?).
Kan iemand me hier meer vertellen?
Stox verkoopt ook sleeves, maar die zijn uitverkocht in mijn maat. Ik heb erover gedacht om het voetgedeelte van m'n Stox sok af te knippen en ze in sleeves om te toveren. Geen idee of dat slim is
De regen hield op een minuut of 3 voordat ik om 16:45 ging lopen. Het was wat frisjes (lange mouwen korte broek) maar alles trok nog mooi open, nog een paar herten gezien die me appelig aan het aanstaren waren, uurtje in het donker gelopen en rond 19:45 weer binnen gestapt. 30km op mn horloge, 29,99 op Stravaquote:Op maandag 26 februari 2024 11:49 schreef kalinhos het volgende:
Gisterochtend een kater van een feest en gistermiddag helaas andere verplichtingen, echt zonde want het was prachtig loopweer. Nu mag ik vanmiddag mn 30km/lange duurloop doen in de regen en schemering
Daarom loop ik altijd 10 stappen extraquote:Op maandag 26 februari 2024 20:33 schreef kalinhos het volgende:
[..]
De regen hield op een minuut of 3 voordat ik om 16:45 ging lopen. Het was wat frisjes (lange mouwen korte broek) maar alles trok nog mooi open, nog een paar herten gezien die me appelig aan het aanstaren waren, uurtje in het donker gelopen en rond 19:45 weer binnen gestapt. 30km op mn horloge, 29,99 op Strava, in precies 2:45; hartslag op 146, al met al denk ik het leukste loopje tot nu toe van de voorbereiding.
Goedkope van de decathlon werken prima bij mij maar ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal. In ieder geval nog heel na een jaar en een hondenbeet.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan oriënteren voor compressie sleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Ik weet alleen niet goed waarop ik moet letten. Decathlon heeft ze vanaf 10eu liggen, maar ik weet niet of die hetzelfde resultaat geven als die van 50+eu (en of dat erg is?).
Stox verkoopt ook sleeves, maar die zijn uitverkocht in mijn maat. Ik heb erover gedacht om het voetgedeelte van m'n Stox sok af te knippen en ze in sleeves om te toveren. Geen idee of dat slim is
Ik heb herzog compressiesokken aan laten meten vorige week omdat ik steeds last had van mijn kuiten.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een paar stox compressiesokken maar die zitten vervelend bij de tenen. Dus ik wilde me gaan oriënteren voor compressie sleeves (vanaf de enkel tot over de kuiten).
Mijn werk wil niet mee, anders zou ik best willenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:57 schreef Faithy het volgende:
Gewoon allemaal naar Portugal komen.
Warmer, langer licht, en minder regen
Je wilt die sleeves ook niet langer dan nodig aan, want dan gaan ze behoorlijk knellenquote:Op maandag 26 februari 2024 22:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb herzog compressiesokken aan laten meten vorige week omdat ik steeds last had van mijn kuiten.
Heb me laten wijsmaken dat dat de crème de la crème is? Die hebben ook sleeves.
Volgens mij is een verschil tussen sokken en sleeves dat je sleeves niet aan mag houden na het lopen, terwijl dat bij sokken juist wel mag.
Verder heb je soms mensen die sleeves willen omdat ze speciale sokken dragen en daarom geen compressiesok willen.
Ik bestelde dus altijd GuGels in mix verpakking (vier verschillende, 24 in totaal). Had dus helaas ineens een Amazon aanbieder die me 1 grote doos met chocolade gels stuurde (zeker niet mijn favoriete smaak). Een negatieve recensie geven op Amazon mocht niet, werd afgekeurd. Maar goed, daar zit je dan bij de marathon met 5/6 chocolade gels, die gaan je aardig snel vervelenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze al geprobeerd dan
Al zullen andere merken ook wel cola-smaak hebben.
[ afbeelding ]
Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze ofcitroen
hebben bij de decathlon waar ik ga.
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken
Cola is niet veel beter imo, maar goed.
Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
Bij een langere training wil ik er weleens een meenemen, ook als oefening voor de CPC straks waar ik er 2 tijdens het rennen naar binnen wil werken.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze al geprobeerd dan
Al zullen andere merken ook wel cola-smaak hebben.
[ afbeelding ]
Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze ofcitroen
hebben bij de decathlon waar ik ga.
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken
Cola is niet veel beter imo, maar goed.
Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
Weet jij wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen de gels? Je hebt Gels 100 en 160 en zelfs 225 (maar die lijken echt vloeibaar goud te bevatten aan de prijs te zien).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind Maurten toch echt wel 10x fijner dan alle andere gels. Redelijk smaakloos en niet zo plakkerig, je kunt er bijna een beetje op kauwen. Jammer dat het ook flink duurder is.
Gaat om grammen koolhydraten. Waarbij meer niet altijd beter is, je moet ook zelf weten hoeveel gram koolhydraten per uur je aankunt..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Weet jij wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen de gels? Je hebt Gels 100 en 160 en zelfs 225 (maar die lijken echt vloeibaar goud te bevatten aan de prijs te zien).
Is wel de beste voor tijdens wedstrijden, tijdens trainingen voor lange duurlopen neem ik goedkopere gelletjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:34 schreef Evangelion het volgende:
Ik twijfel soms wel om te "upgraden" naar Maurten, maar zolang ik geen maagproblemen heb gehad en geen muur ben tegengekomen lijkt er weinig reden toe.
Als onze AirBnB ooit up & running (haha...) is hebben we tegen die tijd ook wel wat mooie bergrenroutes uitgezet om je te verwelkomen en bezig te houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn werk wil niet mee, anders zou ik best willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |