abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212546488
Zaterdag ook een lange loop van plan van zo'n 25km.

Dat is dan meteen mijn langste in kilometers en wellicht ook de langste in tijdsduur.

Heb vandaag en morgen spaghetti voor wat extra calorieën.

[ Bericht 18% gewijzigd door Nober op 22-02-2024 23:57:20 ]
pi_212547209
Zaterdag eentje van 23 km, de kortste sinds 4 weken en de kortste tot de week voor Rotterdam, 2 weken ervoor nog 29 km. Deze week een recovery week en alsnog 50 km :@ Ik heb nog nooit zoveel gelopen maar tot nu toe gaat het goed.
pi_212550043
Pfff ik ben toch zo klaar met deze winter. Normaal houd ik van hardlopen in de winter, maar vanochtend weer helemaal verkleumd thuis gekomen door windkracht 5 icm hagel en ijsregen..

Extra respect voor alle marathon-bikkels, dan sla je ook in het ergste weer geen training over!
Hoewel het vaak ook wel helpt om zo'n heilig vuurtje voor een groot doel te hebben.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_212550095
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 10:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff ik ben toch zo klaar met deze winter. Normaal houd ik van hardlopen in de winter, maar vanochtend weer helemaal verkleumd thuis gekomen door windkracht 5 icm hagel en ijsregen..

Extra respect voor alle marathon-bikkels, dan sla je ook in het ergste weer geen training over!
Hoewel het vaak ook wel helpt om zo'n heilig vuurtje voor een groot doel te hebben.
Helemaal mee eens. De looprondes vanaf mijn huis beginnen allemaal met een stuk dijk/brug en dat is met deze wind en regen echt waardeloos :(

Ik heb een goed hardloopregenjack met capuchon en dat is wel echt een uitkomst, maar alsnog is het niet bepaald genieten.
pi_212550504
Vooral die eeuwige wind. Waar hebben we dit aan verdiend.
pi_212550882
Ik moet er niet aan denken om Rotterdam met keiharde regen/wind of 25+ graden te moeten lopen.

En ik denk dat die kans boven de 50% ligt ;( we wonen tenslotte in Nederland en april doet wat ie wil.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_212551160
Golazo lanceert de Kelvin Kiptim foundation
https://www.nnmarathonrot(...)n-kiptum-foundation/

Ben ik te cynisch als ik hier jeuk van krijg :@ commerciele partij en voelt als erg snel.
Hij zal zijn familie aardig wat nagelaten hebben toch?
pi_212551176
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik moet er niet aan denken om Rotterdam met keiharde regen/wind of 25+ graden te moeten lopen.

En ik denk dat die kans boven de 50% ligt ;( we wonen tenslotte in Nederland en april doet wat ie wil.
25 graden, lekker. :9
pi_212552862
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 12:31 schreef Evangelion het volgende:
Golazo lanceert de Kelvin Kiptim foundation
https://www.nnmarathonrot(...)n-kiptum-foundation/

Ben ik te cynisch als ik hier jeuk van krijg :@ commerciele partij en voelt als erg snel.
Hij zal zijn familie aardig wat nagelaten hebben toch?
Weet ik niet, ik denk dat het tijdperk dat hij echt kon gaan cashen juist nu zou gaan aanbreken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_212555700
Over Kiptum gesproken...

twitter

twitter

twitter

"For Kelvin, apart from the house we have built here, we'll give him a good house, for the widow. The government has also given the family Ksh5 million (¤31.639,48)," Ruto added.

The government has been over the last week building a three-bedroom house for Kiptum's widow, which is now ready to be handed over to the family.

https://www.pd.co.ke/news(...)iptums-widow-223295/

twitter

Gaan ze zijn startnummer veilen? En nummer 1 nooit meer gebruiken?

pi_212557407
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 10:54 schreef La_Tramposa het volgende:

Regen vind ik niet zo'n probleem, maar waarschijnlijk zou ik vaker op Zwift hebben gezeten als ik in april niet in Rotterdam zou gaan lopen.
Wel prettig dat het niet meer direct donker is na het werk nu.
  Admin zaterdag 24 februari 2024 @ 12:19:41 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212563652
Ben weer braaf aan het trainen voor de Kwart van Rotterdam in april. Ik doe wekelijks een 5k en vandaag heb ik daarmee mijn PR verbeterd. *O*

Nu dat nog omzetten in een tijdsverbetering op de Kwart. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_212564910
Vanmorgen best fris dus de sleeves, col en hoofdband maar weer aan. Ook handschoenen in m'n broekzak voor 't geval dat. Die kwamen wel van pas op de terug weg met wind tegen. Klein beetje regen gehad.

Ik heb zonder horloge de long run gedaan en die miste ik toch wel onderweg.

Uitgekomen op 26,3km in 2 uur 26 (5:33 gemiddeld per km). Nog nooit zolang lang en ver gelopen.
pi_212564929
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 20:59 schreef chasse_friet het volgende:

[..]
Regen vind ik niet zo'n probleem, maar waarschijnlijk zou ik vaker op Zwift hebben gezeten als ik in april niet in Rotterdam zou gaan lopen.
Wel prettig dat het niet meer direct donker is na het werk nu.
Zwift?
pi_212565801
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:19 schreef Breuls het volgende:
Ben weer braaf aan het trainen voor de Kwart van Rotterdam in april. Ik doe wekelijks een 5k en vandaag heb ik daarmee mijn PR verbeterd. *O*

Nu dat nog omzetten in een tijdsverbetering op de Kwart. :P
Jij hier?
Doei.
pi_212565911
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 14:10 schreef Nober het volgende:

[..]
Zwift?
Indoor shizzle voor rennen en fietsen, videos, lessen, dat soort dingen!

Net even een rondje van 11km gelopen. Flinke tegenwind op het stuk langs de boulevard naar huis, dus dat gemiddelde 'lage' tempo kwam er wel, maar moest er alsnog wel een beetje voor werken.

Even nog niet ingeschreven voor een nieuwe loop na de 10km die we deden begin januari, maar ben wel trailloopjes aan het verzamelen voor 'de toekomst'. Het losse opbouwen bevalt me wel. Geen pijntjes, geen druk, en we wisselen wandelen in de bergen af met langere loopjes in het weekend afhankelijk van het weer, en dat voegt ook wel genoeg toe aan de fitheid en kracht. Vorig weekend was het heerlijk wandelweer, en hadden 18km met 800 hoogtemeters gedaan, en dan merk je dat je toch ook wel aardig snel weer opbouwt met wandeluithoudingsvermogen ook O+
Doei.
  Admin zaterdag 24 februari 2024 @ 16:22:11 #110
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212566792
quote:
Op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:22 schreef Faithy het volgende:

[..]

Jij hier?
Ja!

Meestal lurker, tenzij ik iets te melden heb. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_212567048
Heerlijk gelopen hier vanmorgen. Begon wat mistig met wat ijs op het gras, en windstil. De zon kwam vrij snel door en het bleef windstil. Vlakke route gekozen, wat heerlijk was. 18.5km, en daarmee deze week ruim 54km, en dit jaar alweer ruim in de 300km. Komende weken worden erg druk op het werk, inclusief allerlei verplichtingen in avonden en weekenden, dus komende weken minder frequent lopen, minder volume, maar wat intensievere loopjes doen, en hopelijk kan ik iig 3x 10km+ blijven lopen per week.
pi_212580885
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Deze week wordt hopelijk een week van primeurtjes en andere goeie statistieken:
Eerste keer 5x lopen in 1 week
Eerste keer 60km passeren in 1 week
Eerste keer 200km passeren in 1 maand

Verder:
Zaterdag eerste keer 28km sinds 2 jaar

Voorzichtigheid geboden, maar heb er vertrouwen in *O*
I did it O+

*trots
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_212581090
Lekker Neo!

Hier ook weer een prima trainingsweek, niet heel intens gelopen maar wel steady weer meer km dan vorige week. Komende week de 30 aan tikken, voor het eerst sinds oktober weer *O*
Ook met de squat weer bijna aan de 50 kg. Ben zelfs aan het afvallen, dus ik mag wel weer wat meer gaan eten :D
  zondag 25 februari 2024 @ 14:55:55 #114
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_212582651
Vandaag eindelijk weer eens echt lekker loopweer. Niet teveel wind, zonnetje. De kilometers vlogen voorbij. *O*
En sinds kort neem ik naast water ook cola (zonder prik) mee. Dat bevalt toch wel erg goed.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_212582769
Ik ging me omkleden in een regenbui onder het motto "droog wordt het toch niet vandaag dus dan heb ik het maar gehad". Eenmaal buiten een heerlijk intensief rondje gelopen zonder spatje regen. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212583361
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 14:55 schreef BOKA het volgende:
Vandaag eindelijk weer eens echt lekker loopweer. Niet teveel wind, zonnetje. De kilometers vlogen voorbij. *O*
En sinds kort neem ik naast water ook cola (zonder prik) mee. Dat bevalt toch wel erg goed.
Deze al geprobeerd dan :P
Al zullen andere merken ook wel cola-smaak hebben.

Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze of :r citroen :r hebben bij de decathlon waar ik ga.
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken :r
Cola is niet veel beter imo, maar goed.

Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
pi_212583438

Heb tijdens mn laatste halve marathon lekker aan de Mojito's gezeten :9
pi_212586867
quote:
99s.gif Op zondag 25 februari 2024 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
I did it O+

*trots
*vindikleuk

Wat goed man!
Doei.
  zondag 25 februari 2024 @ 21:20:09 #119
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_212588896
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 15:48 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Deze al geprobeerd dan :P
Al zullen andere merken ook wel cola-smaak hebben.
[ afbeelding ]

Ik heb die wel regelmatig omdat ze voor de caffeine-varianten vaak alleen deze of :r citroen :r hebben bij de decathlon waar ik ga.
Stel je voor, km 35 van een marathon en je moet je 7e gel met citroensmaak naar binnen werken :r
Cola is niet veel beter imo, maar goed.

Framboos is de beste maar die heeft geen caffeine dus meestal wissel ik framboos en cola af.
Hehe, die kende ik nog niet.

Maar sinds ik train voor de 60 van Texel ben ik van de gelletjes af. Omdat ik op zo’n lage intensiteit loop, lukt het prima op brood (met stroop of pindakaas), bananen, rozijnen en snelle jelles (of vlugge japies _O- ). En sinds kort dus ook met cola.
Scheelt best wat geld en smaakt een stuk beter.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  zondag 25 februari 2024 @ 23:27:48 #120
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_212590822
quote:
99s.gif Op zondag 25 februari 2024 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
I did it O+

*trots
*O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 25 februari 2024 @ 23:28:44 #121
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_212590824
Vrijdagavond zware intervaltraining gehad en de 7,5km aangetikt

:7
En daarin 2x 10min hardgelopen en 2x 12min.
Het begint nu ergens op te lijken :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_212591990
Lekker gedaan Neo Mullen!

Hier een beetje sjago over het weer. Ik ben die regen zo zat. En nu was het vanmorgen ook nog eens 4 graden. Geen zin in vanavond dus. Want dan is het weer over de baan sjouwen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_212594011
Gisterochtend een kater van een feest en gistermiddag helaas andere verplichtingen, echt zonde want het was prachtig loopweer. Nu mag ik vanmiddag mn 30km/lange duurloop doen in de regen en schemering o|O
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 26 februari 2024 @ 11:51:19 #124
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212594050
quote:
99s.gif Op maandag 26 februari 2024 08:45 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker gedaan Neo Mullen!

Hier een beetje sjago over het weer. Ik ben die regen zo zat. En nu was het vanmorgen ook nog eens 4 graden. Geen zin in vanavond dus. Want dan is het weer over de baan sjouwen.
Ik ook, maar gisterochtend had ik dus alleen in het begin een buitje en daarna alleen maar zon. Op de terugweg van mijn 22km ook de hele tijd een fijn zonnetje op mijn bol O+

quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 21:20 schreef BOKA het volgende:

[..]
Hehe, die kende ik nog niet.

Maar sinds ik train voor de 60 van Texel ben ik van de gelletjes af. Omdat ik op zo’n lage intensiteit loop, lukt het prima op brood (met stroop of pindakaas), bananen, rozijnen en snelle jelles (of vlugge japies _O- ). En sinds kort dus ook met cola.
Scheelt best wat geld en smaakt een stuk beter.
Ik heb ook nog geen nieuw setje gels gekocht voor deze marathoncyclus. Het oefenen met gels kan ik nu wel, ik denk dat ik vlak voor de marathon wel een setje koop voor D-day zelf en voor mijn duurloopjes wel wat goedkopere repen of een krentenbol meeneem.

[ Bericht 19% gewijzigd door SEMTEX op 26-02-2024 11:59:38 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')