Nee de andere kant van de buurman.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Was dat degene die er voor jou woonde? Damn zeg...
Echt heftig.
Ik weet het nog niet, maar als er een gezin op nr. 1 staat gaat de woningbouw het hen afraden and so on tot er bijv. een alleenstaande op de lijst staat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:58 schreef AgnesGru het volgende:
Wat fijn![]()
Er komt toch geen gezin in je oude huis? Of weet je nog niet wie de nieuwe bewoners worden?
Dat is toch ook de omgekeerde wereld hè…quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, maar als er een gezin op nr. 1 staat gaat de woningbouw het hen afraden and so on tot er bijv. een alleenstaande op de lijst staat.
Ik weet dat er een alleenstaande oudere vrouw veel interesse heeft die zo ongeveer rond plek 4 hangt en zij is al langs geweest. Hopelijk wordt zij het!
De woningbouw is volgens mij wettelijk verplicht om je een overlastsituatie te melden als je ergens intrekt, dus goed dat ze nu dat doen bij de nieuwe bewoners. Dat gaat ook weleens anders (eigen ervaring).quote:Op vrijdag 15 november 2024 06:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, maar als er een gezin op nr. 1 staat gaat de woningbouw het hen afraden and so on tot er bijv. een alleenstaande op de lijst staat.
Ik weet dat er een alleenstaande oudere vrouw veel interesse heeft die zo ongeveer rond plek 4 hangt en zij is al langs geweest. Hopelijk wordt zij het!
quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De woningbouw is volgens mij wettelijk verplicht om je een overlastsituatie te melden als je ergens intrekt, dus goed dat ze nu dat doen bij de nieuwe bewoners. Dat gaat ook weleens anders (eigen ervaring).
Heel veel woonplezier in het nieuwe stekkie! Let even goed op jezelf, want als je zo lang in de stress hebt gezeten kan het nu loskomem en kan het een tijd duren om uit te deuken.
Ohhh, zie dit nu pas. Ja het ging echt heel goed. Ben zo happy nu hier!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:21 schreef Troel het volgende:
Heb je de verhuizing een beetje kunnen doorstaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |