SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, Moby... Schiet mij ineens een episode of MTV Cribs te binnen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Haha hij is sentimenteel en je hebt bier op als je bon jovi luitsertquote:
Het is maar goed dat ik geen appeltaart hoef te bakken voor elke mongool die vindt dat een post van mij hier gelijk staat aan een zuipavondquote:
Het is wel leuke muziek flesquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen appeltaart hoef te bakken voor elke mongool die vindt dat een post van mij hier gelijk staat aan een zuipavond![]()
Gelukkig heb je je eigen leven wel prima onder controle he Losje
Goed zo. En nou verder gewoon normaal doen.quote:
Dit is normaal.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. En nou verder gewoon normaal doen.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje in de stemming komen voor Valentijnsdag
ff luisteren danquote:Op zondag 11 februari 2024 21:57 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Vandaag is het precies een jaar geleden dat dit pareltje gereleased werd na 20 jaar na de opnames van Meteora.
Ergens voor 99% klaar maar nooit op het album verschenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |