quote:
quote:"He was cold," she said. "He's very quick to anger. He is uncaring and narcissistic."
Wilson said that, when she was a child, Musk would harass her for exhibiting feminine traits and pressure her to appear more masculine, including by pushing her to deepen her voice as early as elementary school.
"I was in fourth grade. We went on this road trip that I didn't know was actually just an advertisement for one of the cars -- I don't remember which one -- and he was constantly yelling at me viciously because my voice was too high," she said. "It was cruel."
quote:🚨 Twitter has just secretly activated a default "data sharing" setting to "allow" all your posts to be used to train their AI model. They never announced this or asked for permission.
You can disable this via the web (not the app) via a hidden page: https://x.com/settings/grok_settings
Tip: Before you do this, take a screenshot and file a complaint with your local, or the Irish Personal Data Authority.
Dit achterstevoren trucje, wat bij tal van online apps zo werkt, is gewoonweg niet oke. Je zal je verbazen wat er bijvoorbeeld bij Facebook "aan" staat terwijl je daar geen weet van hebt.quote:
https://www.theguardian.c(...)ng-lawsuit-antitrustquote:Musk’s X sues Unilever, Mars and CVS over ‘massive advertiser boycott’
X said the companies worked against their economic self-interests in a conspiracy violating US antitrust law
Elon Musk’s social media platform, X, on Tuesday sued a global advertising alliance and several major companies, including Unilever, Mars and CVS Health, accusing them of unlawfully conspiring to shun the social network and intentionally causing it to lose revenue. The company formerly known as Twitter accused the defendants of a “massive advertiser boycott”.
X filed the lawsuit in federal court in Texas on Tuesday against the World Federation of Advertisers as well as the companies individually.
“We tried peace for 2 years, now it is war,” Musk tweeted on Tuesday.
[..]
"We tried peace"quote:Op woensdag 7 augustus 2024 02:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ng-lawsuit-antitrust
Op de een of andere manier doet ze me aan Elizabeth Holmes denk al kon die iets beter acteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:12 schreef nietzman het volgende:
[ x ]
Linda: Wat moet ik met m'n handen doen?
Regie: Ja.
Wat een clownshow.
Oh ja, die zit er ook nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:12 schreef nietzman het volgende:
[ x ]
Wat een clownshow.
Ik postte er niet, ik las er.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe is het op Post.News @:ulx ? Al wat engagement weten op te bouwen met je posts?
Daarnaast vroeg je naar mijn weten in FB om een speciale knop op Fok om post.news posts te embedden, is de follow-up daar al van bekend @:danny ?
Het lijkt Zuckerberg wel in zijn reptielen fase.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:12 schreef nietzman het volgende:
[ x ]
Wat een clownshow.
In mijn optiek kansloos. Als adverteerder bepaal je zelf waar, wanneer en hoe je je budget inzet. Mocht je niet willen adverteren omdat je Musk een flapdrol vind, of omdat je een hekel hebt aan de nagellak van Linda Yaccarino, dan ben je vrij om dat dus niet te doen. Daarnaast is een individuele bedrijfs "boycott" voor een groot gedeelte beschermd onder de first amendment. Hoe het precies zit met een georganiseerde boycott tussen meerdere of overkoepelende bedrijven weet ik niet, maar het standpunt van de bedrijven zal ongetwijfeld zijn dat er UBERHAUPT geen boycott heeft plaatsgevonden, maar dat de visie/missie intentie van de bedrijven gewoonweg overeenkomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:00 schreef Ulx het volgende:
Maarre, wat denk jij van deze actie van Musk? Geweldig of kansloos?
Die tekening is nog te charmant, deze is passender:quote:
Musk staat er op zich wel bekend om kansloze rechtszaken aan te spannen die dienen voor een ander doel. Dus om concurrenten te pesten, om publiciteit te verkrijgen, of om de publieke opinie te bespelen. Vaak worden die rechtszaken dan een maandje later weer geruisloos ingetrokken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:21 schreef Basp1 het volgende:
Zou het dan zo slecht gaan met de financin van X dat Musk maar zo'n kansloze rechtzaak wilt aanspannen?
Ik ga ervan uit dat de juristen in de vs deze zaak wel op basis van no cure no pay aangenomen hebben. Ook al winnen ze niet dan nog is zo'n zaak goed voor de naamsbekendheid van hun kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |