Vond sowieso Sosa en Sutalo beide een stuk beter spelen dan tijdje geleden. Hopelijk kunnen ze dit eens vasthouden.quote:
Je kan ze wellicht beter samen opstellen en dan Taylor naar de bank.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi dat Mannsverk aan het terugkeren is. Benieuwd wat hij wel kan, al zal zijn aantal speelminuten wel schaars worden nu Henderson er is.
Ik las dat Taylor 2km gemiddeld meer loopt dan onder Maurice maar dat komt z'n scherpte voor de goal niet ten goede, ik zou met dit Ajax ook eerder met de punt naar voren spelen, die Hlynsson is wel een goeie en heeft ook wat meer kalmte voor de goal.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan ze wellicht beter samen opstellen en dan Taylor naar de bank.
Van der Boomen komt ook nog terug.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:18 schreef Black-Death het volgende:
Wordt nog interessant op het middenveld. Henderson is een zekerheidje natuurlijk, en wat mij betreft is Hlynsson de nummer 10. Dus nog 1 plekje over voor Taylor, Vos, Tahirovic, Manssverk...
Sosa en Gooijer mogen op de back spelen voorlopig wat mij betreft.
Hlynsson is wel een waardig opvolger van Klaassen en Donny inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2024 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Taylor 2km gemiddeld meer loopt dan onder Maurice maar dat komt z'n scherpte voor de goal niet ten goede, ik zou met dit Ajax ook eerder met de punt naar voren spelen, die Hlynsson is wel een goeie en heeft ook wat meer kalmte voor de goal.
Ik vind hem eigenlijk beter, (in potentie dan) meer een Eriksen dan een Klaassen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hlynsson is wel een waardig opvolger van Klaassen en Donny inderdaad
Zou erg mooi zijn natuurlijk, maar zie in hem toch meer het slimme positie kiezen en goed afmaken (Klaassen, v.d. Beek), dan het bizar veel kansen creëren zoals Eriksen deed (naast ook nog een goed aantal doelpunten). Overigens is dat geen schande, de genoemde spelers zijn prima materiaal voor Ajax, die draaiden gewoon goed mee in topjaren.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk beter, (in potentie dan) meer een Eriksen dan een Klaassen.
Dat ben ik dan niet met je eens, hij kan wel meer dan Klaassen, geef hem nog maar wat tijd.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou erg mooi zijn natuurlijk, maar zie in hem toch meer het slimme positie kiezen en goed afmaken (Klaassen, v.d. Beek), dan het bizar veel kansen creëren zoals Eriksen deed (naast ook nog een goed aantal doelpunten). Overigens is dat geen schande, de genoemde spelers zijn prima materiaal voor Ajax, die draaiden gewoon goed mee in topjaren.
Laat die jongen lekker ritme bij Jong opdoen samen met Fitz-Jim en Vos, dan kan van de Boomen aansluiten bij 1.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi dat Mannsverk aan het terugkeren is. Benieuwd wat hij wel kan, al zal zijn aantal speelminuten wel schaars worden nu Henderson er is.
Henderson nemen we dus naast Valentijn ook niet meer serieus.quote:
Dit is de Speld, Coco.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Henderson nemen we dus naast Valentijn ook niet meer serieus.
quote:Op maandag 5 februari 2024 12:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan neem je mij ook maar niet meer serieus.
Ach, Cocoquote:Op maandag 5 februari 2024 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dramaandagquote:Op maandag 5 februari 2024 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Coco
Eerst Elan, nu jij.
Dit topic is een slagveld aan het worden
Wat een ellande.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Dramaandag
Ik ga nu wel kijken bij het Elan incident.
Eerst een Feyenoorder die niet kan rekenenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Niets klaargespeeld? Europa League gewonnen met Sevilla, twee keer gescoord in de finale, meest effectieve spits in Europa met het hoofd, aardig gedaan bij Barca en nu weer uitstekend presteren bij PSV o.a in de CL.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
Die Luuk de Jong blijft ook wel een bijzondere speler trouwens, in het buitenland niets klaargespeeld, enorm beperkt op bijna alle vlakken behalve met het hoofd, maar in de Eredivisie is het een uitstekende spits. Een slap moment in de verdediging en het is direct een doelpunt. Het gaf ook wel aan dat Sosa als linksback gewoon niet kan, verdedigend is die echt te beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |