Honderdmiljoenmiljard.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Caland ff vraag aan jou hoeveel is 41 minus 35 denk je
34?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Caland ff vraag aan jou hoeveel is 41 minus 35 denk je
6 punten naar Twente blijft ook wel een aardig gat ja, ook nu die met Boadu toch een aardige vervanger voor Ugalde hebben binnengehaaldquote:Op maandag 5 februari 2024 10:05 schreef Simmertje het volgende:
Ben er nog niet zo gerust op hoor die derde plek. Feyenoord en AZ uit nog en daarnaast zullen we vast nog wel een keer struikelen in een uitwedstrijd.
Maar we mogen onze handjes dichtknijpen als het daadwerkelijk gaat lukken.
Nee het is geen 123'tje, maar wel nog een mogelijkheid.. is al een stuk meer dan ik had verwachtquote:Op maandag 5 februari 2024 10:05 schreef Simmertje het volgende:
Ben er nog niet zo gerust op hoor die derde plek. Feyenoord en AZ uit nog en daarnaast zullen we vast nog wel een keer struikelen in een uitwedstrijd.
Maar we mogen onze handjes dichtknijpen als het daadwerkelijk gaat lukken.
Dick Advovaat zei al dat Ajax 3e ging worden, die heeft er verstand van dus zo spannend is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee het is geen 123'tje, maar wel nog een mogelijkheid.. is al een stuk meer dan ik had verwacht
Ik vrees dat Valentijn dit echt gelooft, het is dezelfde soort domme logica waarmee de T Blind en Tadic weggejaagd heeft.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet wel dat Valentijn dit precies wil (aandacht), maar hij snapt toch ook wel dat bij een ploeg waar zoveel misgaat het eerst belangrijker is dat je nu iemand hebt die spelers daarop wijst en alles zoveel mogelijk goed zet?
Als Ajax alles had gewonnen had je zelfs nog om plek 1 gespeeld.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:20 schreef Simmertje het volgende:
Gewoon eeuwig zonde dat je Almere en Zwolle zo verneukt hebt voor de winterstop. Anders had je gewoon nog om plek 2 gespeeld.
Maar als ze alles hadden verloren hadden ze misschien nog steeds onderaan gestaan. Het kan allemaal dicht bij elkaar liggen.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Ajax alles had gewonnen had je zelfs nog om plek 1 gespeeld.
Verder is dat wel een modaal elftal natuurlijk. Moeten nog uit naar Ajax, PSV en AZ. Ook wedstrijden als Excelsior en Heerenveen uit zijn voor Twente wedstrijden waar ik ze niet zomaar zie winnen.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
6 punten naar Twente blijft ook wel een aardig gat ja, ook nu die met Boadu toch een aardige vervanger voor Ugalde hebben binnengehaald
quote:Op maandag 5 februari 2024 09:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat 3e moeilijk gaat worden
het is allemaal nog veel te instabiel
een 3e plek zou ook helemaal niet verdiend zijn gezien de eerste seizoenshelft
dat was gewoon schandalig
Overmars-wannabe met z'n bekertje koffiequote:
Die Fitz-Jim hadden we toch eignelijk niet terug hoeven halen.. ?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:59 schreef StevenHyde het volgende:
Probeer het gewoon te negeren deze klaasclown.
Mannsverk vanavond bij Jong Ajax. Ben daar toch wel benieuwd naar. Arme Fitz Jim eigenlijk wel. Hebben straks met VD Boomen ook erbij best wat luxe voor 3 middenveld plekken.
Dat snap ik ook niet helemaal maar ik begreep dat hij zelf wel heel graag wilde en ook niet echt gelukkig was bij Excelsior.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die Fitz-Jim hadden we toch eignelijk niet terug hoeven halen.. ?
Je gaat je idd toch afvragen hoeveel echt goed zicht de medische staf heeft op blessure prognoses. Ik snap wel dat je het niet exact kunt voorspellen. Maar nu lijken Vos, vd Boomen en Mannsverk wel spoedig weer bij Ajax 1 mee te kunnen doen. Lijkt ergens dat ze dit niet voorzien hadden anders ga je niet geld betalen om je eigen verhuurde speler terug te halen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan toch ook beter in de KKD spelen dan bij Excelsior op de bank zitten.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal maar ik begreep dat hij zelf wel heel graag wilde en ook niet echt gelukkig was bij Excelsior.
Zoek het interview met de Lange eens op, daar zegt hij er iets over.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk.Ik dacht eigenlijk dat hij daar wel basis stond maar dat valt tegen zie ik nu.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch ook beter in de KKD spelen dan bij Excelsior op de bank zitten.
Je weet pas dat je goed bezig bent als Val een zuur artikel aan je gewijd heeftquote:Op maandag 5 februari 2024 10:00 schreef Caland het volgende:
Blijft toch een leuke rubriek, mensen die zich druk maken om de mening van Valentijntje.
Sosa was niet slecht gisteren.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:09 schreef Simmertje het volgende:
Wel lekker die luxe straks weer op het middenveld. Blijven alleen beide backposities een probleem. Overigens zie ik wel potentie in Gooijer, oogt erg sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |