Dit jaar zijn jullie de jager en wij de prooi.quote:
Hou op hoor, feyenoord is nooit de jager.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit jaar zijn jullie de jager en wij de prooi.
Op dit moment zijn wij de jager en is Feyenoord de prooi.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit jaar zijn jullie de jager en wij de prooi.
is voor het carnavalquote:Op zondag 11 februari 2024 14:31 schreef Bofjijff het volgende:
Lekker keepersshirtje![]()
Die kleur was me of nooit opgevallen of het is de eerste keer dat erin gekeept wordt
Hij moet de komende weken ook wel wat laten zien. Anders gaat het (bij Ajax) niet meer gebeuren voor hem.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:26 schreef Bofjijff het volgende:
Hopelijk laat forbs het een beetje zien (op positieve wijze).
Gras is groen. Vorige week prima invalbeurt maar dat kan dus niet nog een wedstrijd kennelijk.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 14:31 schreef Bofjijff het volgende:
Lekker keepersshirtje![]()
Die kleur was me of nooit opgevallen of het is de eerste keer dat erin gekeept wordt
Ode aan 'Flink!' denk ik.quote:
Tussen 2 man ook.quote:
moet je nagaan dat martha dus nog slechter isquote:Op zondag 11 februari 2024 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tussen 2 man ook.
Wthell man. Zovaak gebeurd dit seizoen en nog niks geleerd.
Daar is dan weer geen 8 mio voor betaald.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet je nagaan dat martha dus nog slechter is
dat scheelt idd wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is dan weer geen 8 mio voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |