Mag over een tijd weer weglopen bij PSV voor miljoen of 4.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar dat vind ik sowieso een onderschatte speler.
Krijg je voor bekerwedstrijden punten? 8 uit de laatste 4. Zijn er maximaal zoveel als jullie uit de 4 potjes Eredivisie na de winterstop kunnen halen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:50 schreef De_Pel het volgende:
5 punten uit de laatste 4 wedstrijden, meerdere spelers met kramp, toch weer dat welbekende Boszdipje?
Jullie komen thuis niet eens voorbij NEC en Twentequote:Op zondag 4 februari 2024 00:50 schreef De_Pel het volgende:
5 punten uit de laatste 4 wedstrijden, meerdere spelers met kramp, toch weer dat welbekende Boszdipje?
Heb je ook een leuke naam bedacht voor Slot betreffende het ravijn aan punten tussen PSV en Feyenoord? 😊quote:Op zondag 4 februari 2024 00:50 schreef De_Pel het volgende:
Telt de bekerwedstrijd ook mee voor de competitie?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:50 schreef De_Pel het volgende:
‘een ingooi op een mooie plek’quote:Op zondag 4 februari 2024 02:21 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Was weer een vreemde knjb actie idd.
Je kon toch weer wat vinden?quote:Op zondag 4 februari 2024 02:21 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Was weer een vreemde knjb actie idd.
Het Boszdipje is een fabel.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:50 schreef De_Pel het volgende:
Sowieso hebben we nog steeds dezelfde voorsprong op de nummer 2 als we hadden bij het in gaan van de winterstop 4 wedstrijden geleden. Niet slecht, met een waslijst aan blessures.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het Boszdipje is een fabel.
En zo’n beetje alle lastige uitwedstrijden achter de rug.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso hebben we nog steeds dezelfde voorsprong op de nummer 2 als we hadden bij het in gaan van de winterstop 4 wedstrijden geleden. Niet slecht, met een waslijst aan blessures.
Dat ook ja, Heerenveen uit is wel altijd lastig volgens mij maar dat is de enige nog denk ik?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
En zo’n beetje alle lastige uitwedstrijden achter de rug.
Klopt, maar Feyenoord mag daar ook nog naar toe. NEC uit in de huidige vorm kan ook nog wel lastig worden. Maar met een fitte selectie mogen beide wedstrijden geen problemen opleveren. Schouten en Veerman moeten fit worden en blijven.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat ook ja, Heerenveen uit is wel altijd lastig volgens mij maar dat is de enige nog denk ik?
Voor PSV pakt alles gewoon geweldig uit. Ze hebben de gok genomen om ondanks de enorme schulden toch zo'n 50 miljoen uit te geven (excl Dest en Tillman). En het gaat natuurlijk geweldig. Alles valt op zijn plek, maar echt beleid is het natuurlijk niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 05:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heb je ook een leuke naam bedacht voor Slot betreffende het ravijn aan punten tussen PSV en Feyenoord? 😊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |