Trap er niet inquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je de schade tot 1-1 kan beperken, zeker met deze scheids. Want Dortmund mag naar hartelust schoppen.
En nu?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Genieten van het Eindhovens kwartiertje.
Na een uur was de batterij ook wel leeg maar hij zorgde wel voor dreiging, dat was aan de andere kant een stuk minder, al scheelt het aanvallend wel met Dest achter je.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De plaat blijft vastlopen maar wat was Lozano weer mensonterend slecht. Over vastlopen gesproken.
Dreiging, vechtlust ; je hebt er echt helemaal niks aan als de desbetreffende speler letterlijk alles tegen een tegenstander aanspeelt of zich continu vastloopt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na een uur was de batterij ook wel leeg maar hij zorgde wel voor dreiging, dat was aan de andere kant een stuk minder, al scheelt het aanvallend wel met Dest achter je.
Idd. Lozano in notendop. Heel veel dreiging en speelt zich telkens goed vrij aan de zijkant maar gaat dan toch weer de bal verliezen of zeer matige voorzet. Zelfs Dest geeft betere voorzetten. Echt zo jammer van lozano. Zou niet rouwig zijn als die in de zomer alweer gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dreiging, vechtlust ; je hebt er echt helemaal niks aan als de desbetreffende speler letterlijk alles tegen een tegenstander aanspeelt of zich continu vastloopt.
Dortmund wisselde ook verdedigend als je dan niks meer kunt brengen is 1-1 logisch. Ook wel terecht vrees ik, in Duitsland verliezen we waarschijnlijk gewoon 3-0quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
Zonde, hier zat echt veel meer in. In de eerste helft had je er een paar moeten maken. In de tweede helft uiteindelijk te weinig gecreëerd. Er zijn te weinig fatsoenlijke aanvallende wisselmogelijkheden en als dan zowel Lozano, Bakayoko en Tillman niet in goede doen zijn, dan wordt het lastig om te winnen. Dortmund amper een kans gehad en vielen me erg tegen.
Niet helemaal eens omdat hij daarmee ruimte creeert voor anderen maar van hem had ik ook wel meer verwacht, is nog geen geweldige aankoop gebleken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dreiging, vechtlust ; je hebt er echt helemaal niks aan als de desbetreffende speler letterlijk alles tegen een tegenstander aanspeelt of zich continu vastloopt.
Tsja, dat is CL. Bij Feyenoord zat er ook voor je gevoel elk potje meer in. Vond PSV met name in de eerste helft best goed spelen. Beetje ongelukkige tegengoal, maar met die pingel mocht je ook niet klagen. Tweede helft vond ik dan weer erg matig, maar dat was ook niet zo gek. In de eerste helft werd er echt met krachten gesmeten. Al met al gewoon een knap resultaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
Zonde, hier zat echt veel meer in. In de eerste helft had je er een paar moeten maken. In de tweede helft uiteindelijk te weinig gecreëerd. Er zijn te weinig fatsoenlijke aanvallende wisselmogelijkheden en als dan zowel Lozano, Bakayoko en Tillman niet in goede doen zijn, dan wordt het lastig om te winnen. Dortmund amper een kans gehad en vielen me erg tegen.
De druk bij de CL wordt wel wat onderschat door velen, zo'n Tillmann zal die kansen tegen Volendam waarschijnlijk wel gemaakt hebben en als je ze tegen hun mist komen er nog genoeg, dat is het grote verschil.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Tsja, dat is CL. Bij Feyenoord zat er ook voor je gevoel elk potje meer in. Vond PSV met name in de eerste helft best goed spelen. Beetje ongelukkige tegengoal, maar met die pingel mocht je ook niet klagen. Tweede helft vond ik dan weer erg matig, maar dat was ook niet zo gek. In de eerste helft werd er echt met krachten gesmeten. Al met al gewoon een knap resultaat.
Volgende week liggen er best wat kansjes.
Genoteerd. Ik kom erop terug.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja helaas. Uit wordt het 0-4. Noteer maar vast!
Ik heb liever dat er over 3 weken kansjes liggen, in het bekertje zijn we helaas al uitgeschakeld door jullie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Tsja, dat is CL. Bij Feyenoord zat er ook voor je gevoel elk potje meer in. Vond PSV met name in de eerste helft best goed spelen. Beetje ongelukkige tegengoal, maar met die pingel mocht je ook niet klagen. Tweede helft vond ik dan weer erg matig, maar dat was ook niet zo gek. In de eerste helft werd er echt met krachten gesmeten. Al met al gewoon een knap resultaat.
Volgende week liggen er best wat kansjes.
Ik vond eigenlijk Lozano best goed spelen, dat hij in 1 helft 5x onderuit getrokken mag worden door die linksback op weg naar de 16 kan hij weinig aan doen. Had volgens mij ook nog een puntgave voorzet op, naar ik dacht, Bakayoko die een hele grote kans verprutste. Domme gele kaart, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd. Lozano in notendop. Heel veel dreiging en speelt zich telkens goed vrij aan de zijkant maar gaat dan toch weer de bal verliezen of zeer matige voorzet. Zelfs Dest geeft betere voorzetten. Echt zo jammer van lozano. Zou niet rouwig zijn als die in de zomer alweer gaat.
Effectiviteit is vooral te laag maar de eerste helft vond ik Lozano zeker niet slecht, beter dan Bakayoko aan de andere kant. Tweede helft was het wel snel op.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens omdat hij daarmee ruimte creeert voor anderen maar van hem had ik ook wel meer verwacht, is nog geen geweldige aankoop gebleken.
Hou op, schei uit. Ze hadden hun handen vol aan hem en daarmee ontstond er ruimte. Dat hij niet top was klopt, maar wie wel bij PSV?quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd. Lozano in notendop. Heel veel dreiging en speelt zich telkens goed vrij aan de zijkant maar gaat dan toch weer de bal verliezen of zeer matige voorzet. Zelfs Dest geeft betere voorzetten. Echt zo jammer van lozano. Zou niet rouwig zijn als die in de zomer alweer gaat.
Je mist ook Til. Dat is een speler die op het eerste gezicht heel erg net niet lijkt, maar die door zijn spel echt wel mogelijkheden creëert.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:15 schreef tja77 het volgende:
Flankspelers geven niet thuis, godver wat wordt Lang gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |